Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opravuje se, ale z dálnice nejsou dělníci někdy vidět, tvrdí šéf ŘSD

Letos na řidiče čekalo nejvíce uzavírek v historii. Podle generálního ředitele Ředitelství silnic a dálnic Jana Kroupy bude situace příští rok lepší, přestože na opravy dostane ŘSD více než letos.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a78r48t82i63n 27R91u16z23i18c52k73a 1282318376917

Rekl bych, ze az moc casto delnici testuji technologii stealth..

+2/0
24.9.2016 11:21

M29a41r42e73k 80H82r20u34b56y 6267132561278

A proc je nutne kvuli vymene svodidel na par metrech zavrit 14 kilometru na pul roku?

+3/0
21.9.2016 22:20

M60a97r63e51k 39H32r90u91b26y 6147592791648

RSD dokaze skvele utracet miliardy, aniz by cokoli postavilo. Za studie, posudky, pravni nazory...a roky utikaji. A kdyz uz nahodou nekdy neco delaji, natahnou to na maximalni dobu. Takze banalni vymenu asfaltoveho povrchu na par kilometrech dokazi protahnout na 3 roky. Takhle mizerne to nefunguje ani na vychode Ruska.

Vyrazit je vsechny.

+1/0
21.9.2016 22:09

T42o35m33á24š 12M29a94c75e47j13k71a 6301922677677

Vyházet všechny z ŘSD a MD, kteří mají jakoukoliv pravomoc o něčem rozhodovat, tzn., že by tam zůstal úklid a vrátní a najmout jejich kolegy z Německa a Rakouska, aby ten chlívek vyčistili a ukázali těm našim sabotérům (nevěřím, že svou práci neumí, oni tak mizerně pracují schválně) jak vypadá péče o dopravní infrastrukturu a jak se má rozvíjet. Sice by se museli ti lidi zaplatit, ale výsledky by byly viditelné do dvou let. Protože na silnice je u nás peněz dost, jen se s něma nehosdpodaří dobře a organizace prací je tam teď asi neznámý pojem.

+5/0
21.9.2016 11:58
Foto

S23t35a46n24i45s88l61a19v 88T31e87s97a46ř 9107124362824

Jojo, nejsou vidět. ;-D;-D;-D

Moje zkušenost z pátku 16.9., D1 úsek Praha - Humpolec, cca v době 9:30-10:40. Za tu cestu jsem napočítal 78 lidí v pracovním oblečení, z toho 44 jich jen tak stálo a NIC NEDĚLALO. Tady je problém. A telefonická linka pro řidiče na trase? Šaškárna. Rv

+1/0
21.9.2016 10:05

M93a26r50e83k 10H42r23u82b60y 6517232941908

To je asi tak o 78 lidi vic, nez jsem tam za posledni mesic videl ja ;-)

0/0
21.9.2016 22:13

J31a46n 64C32e77p89e66k 1454436740

Pane Kroupa, když je dálnici v Německu uzavírka 100 metrů, tak tam maká neustále 30 lidí, stroje a to i sem tam v noci, když je u nás uzavírka na dálnici 10km, tak tam potkáte 3 stroje a 10 lidí, kteří se většinou opírají o svodidla, nebo stojí opřeni o lopatu.

+9/0
21.9.2016 10:02

P79a26v44e92l 24Š31v58a74r44c75e88r 1350768262827

Jó a teď tu o perníkové chaloupce, prosím ;-D

0/0
21.9.2016 10:21

P22a91v33e40l 83Š47v48a24r97c98e51r 1430238312227

Ty český stavební firmy stojí naprosto za houby. Se divím že tu díru na trhu ještě nikdo nezacpal. Navíc když vidím jak jsou v tom tady všichni na vysoké úrovni

+1/0
21.9.2016 9:49
Foto

S69t47a59n50i70s67l65a49v 98T61e11s75a77ř 9287114942694

ta "díra" je zacpaná bankovkama v kapsách výběrových komisí

+2/0
21.9.2016 10:07

J47a48n 65D96l43o14u59h37ý 8406110463920

Takže na stavbě se pracovalo, ale nebylo to z dálnice vidět. - oni pracovali zespodu, z tunelu... ;-D

+2/0
21.9.2016 9:47

V71l86a45d53i32m16í51r 75F36i55b24i56g52e33r 5784811701704

Délka opravy je hledisko které se neřeší. Třeba silnice na Dvůr králové, zjistili, že je špatná spodní stavba a musí se udělat taky, ale místo aby se rychle dohodli na navýšení, tak to na víc než měsíc zastavili a stavbu opustili. Na takové případy by se mělo myslet. To pak každého naštve když rozkopou několik km silnice a nikdo tam pak přes měsíc není.

+4/0
21.9.2016 7:46

M94i95l14e81n95a 73K65l24o35u42č10k22o39v66á 1284563371730

Kecy v kleci. Když vidim silnici v delce 10km svedenou do jednoho pruhu a na 3.km 4 dělníky a jeden stroj, ať mi pan nevyklada, že maji na tak dlouhý usek tolik lidi a mechanizaci.

+10/0
21.9.2016 7:23

V65l31a54d22i59m29í43r 90F34i18b54i20g35e76r 5654691161494

Asi ti ostatní pracují pod zemí jako permonící:-)

+2/0
21.9.2016 7:40

A88n89t89o70n86í18n 79K18a74t23z26e57r 8372943956140

Na to je jen jedna odpověď.Vyhodit celé ředitelství ŘSD,neb tam jsou samí nekompetetní osoby!!!Kde mají nějakou kontrolní skupinu,která bude dohlížet na ty jejich nikým nekontrolované úseky silnic a dálnic!!!A proč by to asi dělali,když mají dobře zaplaceno ze státního!!!A sem tam jim připluje nějaký ten mrský peníz od dodavatele nebo od samotného výherce zakázky!!!Tak co by se obtěžovaly nějakou kontrolou zda se někde pracuje či ne!!!Tak v tom případě je můžou klidně zrušit pro nečinonst!!!Nebo ať zruší status dálnice a ať jezdíme bez poplatků,které stejně skončí jinde než mají!!!Rv!!

0/0
21.9.2016 3:51
Foto

P26a48v25e81l 46S83t47r15a49k56o68š 6247171330555

Pokud výběrka už řadu let vyhrávají stále stejné nejmenované firmy, jež pouze občas změní název a ve kterých si řadový nejmenovaný "stavmistr" nosí domů týdně 50l nafty, tak se nedivím že máme nejdražší a nejpomalejší stavby a rekonstrukce dálnic. Mimochodem, raději nechci vědět co si nosí domů vyšší management :)

+4/0
21.9.2016 0:02

L68i60b77o67r 46V83e94n44g46l42á50ř 4534295742754

stav silnic a dalnic je fakt hrozny, vsude uzavirky nikde se nic nedeje. A D1 to je kapitola sama o sobe. nechapu za co platim dalnicni znamku. Vymenil bych sefa RSD a ministra dopravy

0/0
20.9.2016 23:52

T80o58m24a31s 60B26u54t33o13r14a 9510849304409

V tomto jsme bohužel sto let za opicemi a jde vidět, jaký je v tom našem "Čechystánu" stále chaos. Zatímco si Babiš hraje na drsňáka s bradkou a neustále se opakuje se sebevědomými frázemi typu "Ano, bude líp", tak taková Eurovia a další akorát s celou ČR vytírají jako se špinavým hadrem..

Po republice najezdím průměrně 60-80 tis.km ročně a u všech možných omezeních a zúženích shledávám dělníky jen v polovině případů. Všude začali stavět lživé (!) cedule s textem "Pracovní doba od 7 do 17 hod.", ale praxe vypadá jinak = buď se dělníci teprve kolem 8-9 hod.schází, běhají tam v civilu a připravují se k práci, nebo tam už po 15 hod. není vidět ani noha. Často je zmiňovaná cedule nahrazována cedulí jinou - "Technologická přestávka" (která trvá i celé dny); nebo když už se teda náhodou pracuje, tak z několikakilometrového úseku běhá na pouhých 100m malá skupinka dělníků, která by se dala spočítat na prstech jedné ruky!

Potom se nikdo nemůže divit tomu, že řidiči většinou omezení a snížení max.rychlosti nerespektují, místo 80 km/hod. jedou stále svých 130, jsou nervózní, agresivní a arogantní. Když člověk platí dálniční známku, polovinu času jede 80 km/hod. a na několikakilometrovém omezeném úseku vidí výše popisované extrémy, tak musí vybuchovat vzteky!!

Tohle se v západní EU nevidí, projel jsem celé Německo až do Essenu a tam se pracuje úplně jinak. Jinak se to už naučili i Slováci - dělníků je tam mnohem více a jsou dokonce vidět i po 17 hodině!! Pouze my si stále držíme nálepku největších flákačů a břídilů!

Pokud někdo tvrdí, že je v pořádku to co se děje u nás, tak je buď nechutně zkorumpovaný, nebo nechutně imbecilní. Ať ty naše cesty raději dělají Poláci / Rumuni / Ukrajinci či Číňané...

+7/−3
20.9.2016 22:18

J49i64r11i 51R66u56s96n58o37k 4585292317143

Kecate. Nerikam, ze to nejak extra caste, ale vidam borce makat klidne i do deviti. A dokonce jsem uz nekolikrat videl opravovat nejaky kratky usek i v noci (klidne pres pulnoc). Konkretne neni to tak davno, kdy na te snad nejotresnejsi casti D1 mezi Humpolcem a Jihlavou flikovali pomaly pruh pres noc.

+1/−1
20.9.2016 22:57

T77o49m95a40s 28B40u72t75o19r10a 9840729394249

Já ale "bohužel" nemám sebemenší důvod si vymýšlet a kecat. Současný celkový stav našich silnic (tzv.tankodromů), absolutně zpackaná nová dálnice mezi Ostravou a Bohumínem ... a v neposlední řadě spousta podobných názorů ve zdejší diskusi hovoří za vše.

Nevylučuji však, že jste něco podobného viděl - buď ale šlo o extrém, nebo jste si neuvědomil, že jste překročil hranice.. ;-)

+4/0
20.9.2016 23:15

M36a74r62c93e97l 73S13t96a76r48ý 9128624273789

dokavaď nebude na lumpy jako z ŘSD nějaký bič ve formě kontrolního mechanismu, tak holt budou zadávat a kontrolovat svěřené akce takhle bídně....

+1/−1
20.9.2016 21:46
Foto

J31i31ř64í 11D39o21l75e83ž17a73l 5332546567642

;-€ Občas mám pocit, že na dálnicích a silnicích není vůle pracovat rychle. To proto, že dodavatel stavby by si tím zkrátil čas, po který může ŘSD posílat faktury k proplacení.

+3/−2
20.9.2016 21:17

J39i64ř26í 77E37r41b69e83n 1733644316567

Dodavatel je placen za vykonání práce, ne za čas tou prací strávený...

+1/0
20.9.2016 21:28
Foto

J11i80ř71í 57D37o65l22e93ž53a87l 5442836437272

Rád bych tomu věřil. Ale jeďte po dálnici a téměř nic vašemu tvrzení nebude nasvědčovat. Třeba kdyby to udělali rychle, tak by asi museli čekat na další zakázku a zaměstnance by v té době museli buď propustit s odstupným, nebo je platit. Tak je pro některé dodavatele možná lepší mít lidi na zakázce, která se táhne do doby, než získají další. A nebo možná ne. Jednoznačně se to říct nedá.

+5/0
20.9.2016 21:36

M47i52c67h88a70l 53K26r48č66á22l 6328338346842

Nedělejte prosím z lidí blbce. Na opravy silnic a dálnic by mělo být nasazeno několikanásobně víc lidí než dosud. Potom by se nemohlo stát, že např. na opravovaný úsek v délce několika kilometrů je nasazena jedna parta na montáž svodidel a dělají to několik týdnů.

U každého tendru by měl být uveden nikoliv harmonogram ale počet nasazených pracovníků a těžké penále pokud bude někdo chybět. Firma už by si rozmyslela jestli bude platit postávající lidi, nebo jim práci zorganizuje tak aby byli plně vytížení.

+12/−1
20.9.2016 21:05

J18a47k56u10b 79K81o20c94u21r59e45k 5671419

Tak at ty dalnice zavrou uplne a bude vyreseno. To co se deje ted je naprosto otresny

0/0
20.9.2016 20:52

R62a20d50e29k 42H44o20d93a27ň 9266847921763

V dubnu jsem jel po D52 (Brno - Pohořelice a zpět), o týden později totéž. Na dálnici o délce 20 km se vám úspěšně podařilo uzavřít 17 km, a dálnice byla v obou případech plná zřejmě zcela neviditelných pracovníků. Paradoxně o něco později jsem pokračoval až do Itálie, a v Rakousku pracovali dělníci v půl sedmé v neděli, v Itálii makali v neděli taktéž, a neviditelné vesty zřejmě neměli.

Podotýkám, že v poslední době si všímám víc a víc toho, že skončí místo kde byl uzavřený pruh, skončí kužely atd. - ale značka konec omezení rychlosti není, takže by správně měli řidiči pokračovat s omezením rychlosti často dalších ~5 km naprosto bezdůvodně.

+12/0
20.9.2016 20:44

V40í61t23ě59z35s13l40a36v 85J16a41r43o14š 4602167524416

Přesně tak, z Vyškova do Rousínova bylo zúžení do 18.9., ale posledních 10 dnů tam nebyla ani noha, ale 18.9. začali kopat cikáni a bagr a prodloužili omezení do 9.10. byť na kratším úseku.

+2/0
20.9.2016 20:25

F17a53b12i21o 63S38g25a91t88t87o24n90i 9891300717160

Jenom diletant může schválit uzavření cesty z Liberce do Jablonce a zároveň omezit R35 a začít tam měnit svodidla. V zimě to bude masakr.

+9/0
20.9.2016 20:04

P12e50t57r 80S60p34á41l36e14n75ý 3135197859388

Já bych spíše napsal, že někdy i vidět jsou. Je to komedie, ale kam se má člověk dovolat.

+1/0
20.9.2016 20:00

M83o13j50m85í18r 40P90ř64í76v33a96r66a 1452256266

Letos to bylo opravdu extrémní. ŘSD je nekompetentní a tak vypadá i organizace (zadávání, kontrola) stavebních prací.

Mám dokonce i pocit, že nový povrch D1 není úplně kvalitní a v pořádku, snad se mýlím.:-/

+1/0
20.9.2016 19:59

V45l94a84d69i36m11í20r 57F71i79b82i21g75e17r 5864341161164

U nás opravovali tak perfektně, že po skončení prací se začala vlnit do té doby perfektní vozovka 3m od konce opravovaného mostu. Během měsíce se asfalt vytlačil že to bylo jako past na mamuty. Do té doby byla vozovka 6 rokem v dokonalém stavu to se nevidí tak kvalitní oprava.

+1/0
20.9.2016 20:02

P60e14t20r 49S14o22k40o25l 8462731347821

Fasují totiž bundy neviditelnosti a ti co vidět jsou a nepracují mají pauzu.

+9/0
20.9.2016 19:48
Foto

S92t88a26n20i68s79l28a49v 58T36e72s54a78ř 9157344292254

říká se tomu Technologická přestávka a trvá obvykle od 14:00 do 11:00 druhý den. Mezi tím je Přestávka v práci dle zákoníku práce. Na oběd.

+1/0
21.9.2016 10:12

D57a89v98i90d 60Z83a20h15r94a90d72n38í20č64e46k 3337877856931

Je težké se k tomuto vyjádřit slušně. Katastrofa organizace, katastrofa často provedení, katastrofa délka opravy. Prostě šílené.

+13/−1
20.9.2016 19:44

K94a64r47e16l 15E66r57b34e40n 1658709974869

tak ted jsem si to přečetl a že tě hanba nefackuje

0/0
20.9.2016 19:43

K21a10r87e82l 34E90r42b15e16n 1158739884549

Vážení ŘSD pokusím se být slušný i když se ovládám jen velmi těžko. To co jste předvedli v letošním roce je neuvěřitelné! Každý pochopí, že to MUSÍTE opravit, ale copak nemáte mozek? Celá republika je totálně.... kolikrát jsou semafory a kluci tam prostě nejsou a nechte si řeči, že nejsou vidět. Opravdu se nedají měnit jizdní pruhy v závislosti na provozu, když jsou dva jedním směrem a jeden druhým. ̈To víte, že dá, ale ...a to už bych nebyl slušný.

+6/0
20.9.2016 19:39

D20a47v71i36d 30P89e28t39r34ž59e20l82a 2926344123580

Polovina D2 zavřená už aspoň půl roku - mění se svodidla. A že není nikdo nikde vidět? Detail. Osobně si myslím, že výměna svodidel není tak technologicky náročná, aby to trvalo tak dlouho...

+17/0
20.9.2016 19:38

V78l48a34d91i84m27í20r 75F62i98b96i53g88e87r 5594731271604

Letos jsem jel po D4 a to bylo šílené omezení tam bylo víc než úseků bez omezení. Navíc tam kde bylo hotovo nechali žluté čáry na silnici, dali tam zančku že to co je na silnici neplatí ale řidiče to dost mátlo. prostě chaos a že by to tam nějak kmitalo se říct nedá. Teď ve čtvrtek tam pojedu znovu snad už to tam bude OK a ten přechod na konci Strakonické to je taky dílo8-o

+3/0
20.9.2016 20:00

M55i19l62a14n 44C79h78a56l86u50p76a 7104416667403

Za přechod může IPR. Brání výstavbě nadchodu, protože z architektonicko urbanistického pohledu to není mestotvorný prvek

0/0
20.9.2016 23:02

D55a37v65i48d 95Z68a91j37d94á73k 8315922740501

Odpovedi jako od muly. Neni mozne delat opravu povrchu a svodidel najednou? Ano, svodidla ted menime skoro vsude. Zmenila se norma a ted udrzi i autobus...

+17/0
20.9.2016 19:33

V45l10a46d65i42m77í91r 94F74i14b54i22g38e40r 5694971621674

Na pár místech kudy jezdím jsou svodidla docela dlouho sešrotovaná po nehodě, možná čekají na ty supersvodidla, tak až tam zas někdo bude mít problémy poletí jako letec.

+1/0
20.9.2016 19:55

D39a22v43i60d 92Z34a30j90d62á81k 8675392220851

Ja uz na slanske videl zmuchlana i ta nova. Jde o to, ze je meni na 200 metrech, ale zavrou usek 10 km.

+3/0
20.9.2016 21:06

M14a16r50t49i40n 43P97l87i47c59h61t61a 2938822401613

Po D1 jsem jel letos asi 20x a nestál jsem asi jen 2x. No a v polovině případů se zřejmě zrovna "pracovalo na potrubí". Podobný podíl liduprázdných stavenišť vídávám i u nás v Ostravě.

+21/0
20.9.2016 19:30

J67i95r21i 63R63u61s17n83o17k 4215442507243

Jezdim po D1 casto a nemuzu rict, ze bych stal mnohokrat. Obcas staci poslouchat radio a nasledne pouzi mozek a kolonu objet.

0/−1
20.9.2016 23:00

M20a37r44t90i67n 18P31l88i29c66h28t68a 2518742821973

Naštěstí už je to asi měsíc, ale cesta od v.n Nové Mlýny po dálnici do Ostravy. Cestou tam šla vidět obrovská kolona. Tak jsme cestou zpět chtěli sjet před Brnem na Slavkov. Samozřejmě už cesta do Brna byla omezená a výjezd uzavřen. No člověk to všechno prostě neuhlídá. Nakonec se stálo ještě asi 40 minut před Prostějovem. U Brna je D1 téměř vždy peklo.

0/0
20.9.2016 23:26

V41l40a46d60i11m24í70r 28F57i32b51i98g65e42r 5294971571724

Tak pokud znamení, že když na stavbě nejsou vidět pracanti, tak se na ní maká, tak v tom případě se všude jede nonstop.

Předminulou neděli dopravní omezení, byly tam živé semafory, ale bagr a celá stavba zela prázdnotou(kolem 9h) Už tam jen chybělo aby se tam prohnalo křoví jako ve westernu.

+9/0
20.9.2016 19:29

L36u31k27á69š 36A74d18a71m47e38c 3917943210867

Jezdívám často po D6, kde už asi půl roku mění svodidla - čili pracující pracovníci jsou vždy vidět. Když už je vidím náhodou dělat, tak jich tam pracuje tak 5. Omezení samozřejmě na několik kilometrů.

To samozřejmě není ani vina dělníků, ani firmy. To je vina ŘSD, která neumí zdat práce tak, aby měly minimální dopad na řidiče.

+25/0
20.9.2016 19:22

V33l84a75d80i96m89í23r 95F66i25b42i44g66e32r 5324861471294

Jo klasika maká se na 300m ale omezení je 5km i více. Jakoby to omezení nešlo každý den o kus pošoupnout plus mínus párset metrů

+6/0
20.9.2016 19:30

R20a77d47e60k 80H70o13d71a51ň 9396757411363

No to asi nejde, protože vyřídit takové papíry v českém papírstánu kde když o něčem musí být rozhodnuto do 30ti dnů tak se to začíná řešit 29. je pochopitelně nemožné.

+1/0
20.9.2016 20:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.