Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opravuje se, ale z dálnice nejsou dělníci někdy vidět, tvrdí šéf ŘSD

Letos na řidiče čekalo nejvíce uzavírek v historii. Podle generálního ředitele Ředitelství silnic a dálnic Jana Kroupy bude situace příští rok lepší, přestože na opravy dostane ŘSD více než letos.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M82a23r81t19i70n 37R87u95z65i89c84k15a 1152588236417

Rekl bych, ze az moc casto delnici testuji technologii stealth..

+2/0
24.9.2016 11:21

M49a67r64e16k 26H81r65u24b13y 6817352891838

A proc je nutne kvuli vymene svodidel na par metrech zavrit 14 kilometru na pul roku?

+3/0
21.9.2016 22:20

M78a95r45e77k 73H10r31u54b10y 6227412571168

RSD dokaze skvele utracet miliardy, aniz by cokoli postavilo. Za studie, posudky, pravni nazory...a roky utikaji. A kdyz uz nahodou nekdy neco delaji, natahnou to na maximalni dobu. Takze banalni vymenu asfaltoveho povrchu na par kilometrech dokazi protahnout na 3 roky. Takhle mizerne to nefunguje ani na vychode Ruska.

Vyrazit je vsechny.

+1/0
21.9.2016 22:09

T71o13m64á69š 13M17a30c57e42j31k29a 6161752577327

Vyházet všechny z ŘSD a MD, kteří mají jakoukoliv pravomoc o něčem rozhodovat, tzn., že by tam zůstal úklid a vrátní a najmout jejich kolegy z Německa a Rakouska, aby ten chlívek vyčistili a ukázali těm našim sabotérům (nevěřím, že svou práci neumí, oni tak mizerně pracují schválně) jak vypadá péče o dopravní infrastrukturu a jak se má rozvíjet. Sice by se museli ti lidi zaplatit, ale výsledky by byly viditelné do dvou let. Protože na silnice je u nás peněz dost, jen se s něma nehosdpodaří dobře a organizace prací je tam teď asi neznámý pojem.

+5/0
21.9.2016 11:58
Foto

S97t39a73n91i20s32l65a68v 39T14e91s26a65ř 9357764632104

Jojo, nejsou vidět. ;-D;-D;-D

Moje zkušenost z pátku 16.9., D1 úsek Praha - Humpolec, cca v době 9:30-10:40. Za tu cestu jsem napočítal 78 lidí v pracovním oblečení, z toho 44 jich jen tak stálo a NIC NEDĚLALO. Tady je problém. A telefonická linka pro řidiče na trase? Šaškárna. Rv

+1/0
21.9.2016 10:05

M46a22r74e45k 65H69r59u15b83y 6177312731468

To je asi tak o 78 lidi vic, nez jsem tam za posledni mesic videl ja ;-)

0/0
21.9.2016 22:13

J47a98n 18C21e32p44e53k 1114526230

Pane Kroupa, když je dálnici v Německu uzavírka 100 metrů, tak tam maká neustále 30 lidí, stroje a to i sem tam v noci, když je u nás uzavírka na dálnici 10km, tak tam potkáte 3 stroje a 10 lidí, kteří se většinou opírají o svodidla, nebo stojí opřeni o lopatu.

+9/0
21.9.2016 10:02

P54a47v38e91l 49Š16v82a44r67c85e63r 1450258512487

Jó a teď tu o perníkové chaloupce, prosím ;-D

0/0
21.9.2016 10:21

P89a18v10e54l 72Š32v57a57r17c69e48r 1250228222327

Ty český stavební firmy stojí naprosto za houby. Se divím že tu díru na trhu ještě nikdo nezacpal. Navíc když vidím jak jsou v tom tady všichni na vysoké úrovni

+1/0
21.9.2016 9:49
Foto

S25t71a54n72i67s61l31a11v 73T51e47s90a78ř 9347564382984

ta "díra" je zacpaná bankovkama v kapsách výběrových komisí

+2/0
21.9.2016 10:07

J62a48n 98D85l94o92u81h73ý 8386340263680

Takže na stavbě se pracovalo, ale nebylo to z dálnice vidět. - oni pracovali zespodu, z tunelu... ;-D

+2/0
21.9.2016 9:47

V33l44a37d71i10m33í41r 44F51i98b10i97g39e74r 5964431331934

Délka opravy je hledisko které se neřeší. Třeba silnice na Dvůr králové, zjistili, že je špatná spodní stavba a musí se udělat taky, ale místo aby se rychle dohodli na navýšení, tak to na víc než měsíc zastavili a stavbu opustili. Na takové případy by se mělo myslet. To pak každého naštve když rozkopou několik km silnice a nikdo tam pak přes měsíc není.

+4/0
21.9.2016 7:46

M19i18l83e52n31a 39K47l93o90u54č85k48o32v34á 2586110496192

Kecy v kleci. Když vidim silnici v delce 10km svedenou do jednoho pruhu a na 3.km 4 dělníky a jeden stroj, ať mi pan nevyklada, že maji na tak dlouhý usek tolik lidi a mechanizaci.

+10/0
21.9.2016 7:23

V13l49a78d34i57m98í33r 65F14i74b91i85g84e97r 5314161931774

Asi ti ostatní pracují pod zemí jako permonící:-)

+2/0
21.9.2016 7:40

A74n42t88o51n33í76n 98K81a42t12z89e96r 8582593506480

Na to je jen jedna odpověď.Vyhodit celé ředitelství ŘSD,neb tam jsou samí nekompetetní osoby!!!Kde mají nějakou kontrolní skupinu,která bude dohlížet na ty jejich nikým nekontrolované úseky silnic a dálnic!!!A proč by to asi dělali,když mají dobře zaplaceno ze státního!!!A sem tam jim připluje nějaký ten mrský peníz od dodavatele nebo od samotného výherce zakázky!!!Tak co by se obtěžovaly nějakou kontrolou zda se někde pracuje či ne!!!Tak v tom případě je můžou klidně zrušit pro nečinonst!!!Nebo ať zruší status dálnice a ať jezdíme bez poplatků,které stejně skončí jinde než mají!!!Rv!!

0/0
21.9.2016 3:51
Foto

P43a10v38e14l 42S91t65r46a41k26o86š 6957761210155

Pokud výběrka už řadu let vyhrávají stále stejné nejmenované firmy, jež pouze občas změní název a ve kterých si řadový nejmenovaný "stavmistr" nosí domů týdně 50l nafty, tak se nedivím že máme nejdražší a nejpomalejší stavby a rekonstrukce dálnic. Mimochodem, raději nechci vědět co si nosí domů vyšší management :)

+4/0
21.9.2016 0:02

L42i82b35o33r 49V37e69n47g88l36á98ř 4494815262704

stav silnic a dalnic je fakt hrozny, vsude uzavirky nikde se nic nedeje. A D1 to je kapitola sama o sobe. nechapu za co platim dalnicni znamku. Vymenil bych sefa RSD a ministra dopravy

0/0
20.9.2016 23:52

T74o62m81a52s 16B64u69t62o61r87a 9450229394279

V tomto jsme bohužel sto let za opicemi a jde vidět, jaký je v tom našem "Čechystánu" stále chaos. Zatímco si Babiš hraje na drsňáka s bradkou a neustále se opakuje se sebevědomými frázemi typu "Ano, bude líp", tak taková Eurovia a další akorát s celou ČR vytírají jako se špinavým hadrem..

Po republice najezdím průměrně 60-80 tis.km ročně a u všech možných omezeních a zúženích shledávám dělníky jen v polovině případů. Všude začali stavět lživé (!) cedule s textem "Pracovní doba od 7 do 17 hod.", ale praxe vypadá jinak = buď se dělníci teprve kolem 8-9 hod.schází, běhají tam v civilu a připravují se k práci, nebo tam už po 15 hod. není vidět ani noha. Často je zmiňovaná cedule nahrazována cedulí jinou - "Technologická přestávka" (která trvá i celé dny); nebo když už se teda náhodou pracuje, tak z několikakilometrového úseku běhá na pouhých 100m malá skupinka dělníků, která by se dala spočítat na prstech jedné ruky!

Potom se nikdo nemůže divit tomu, že řidiči většinou omezení a snížení max.rychlosti nerespektují, místo 80 km/hod. jedou stále svých 130, jsou nervózní, agresivní a arogantní. Když člověk platí dálniční známku, polovinu času jede 80 km/hod. a na několikakilometrovém omezeném úseku vidí výše popisované extrémy, tak musí vybuchovat vzteky!!

Tohle se v západní EU nevidí, projel jsem celé Německo až do Essenu a tam se pracuje úplně jinak. Jinak se to už naučili i Slováci - dělníků je tam mnohem více a jsou dokonce vidět i po 17 hodině!! Pouze my si stále držíme nálepku největších flákačů a břídilů!

Pokud někdo tvrdí, že je v pořádku to co se děje u nás, tak je buď nechutně zkorumpovaný, nebo nechutně imbecilní. Ať ty naše cesty raději dělají Poláci / Rumuni / Ukrajinci či Číňané...

+7/−3
20.9.2016 22:18

J44i26r55i 19R61u61s36n20o69k 4235482937273

Kecate. Nerikam, ze to nejak extra caste, ale vidam borce makat klidne i do deviti. A dokonce jsem uz nekolikrat videl opravovat nejaky kratky usek i v noci (klidne pres pulnoc). Konkretne neni to tak davno, kdy na te snad nejotresnejsi casti D1 mezi Humpolcem a Jihlavou flikovali pomaly pruh pres noc.

+1/−1
20.9.2016 22:57

T22o43m67a38s 83B92u34t61o26r43a 9250329694309

Já ale "bohužel" nemám sebemenší důvod si vymýšlet a kecat. Současný celkový stav našich silnic (tzv.tankodromů), absolutně zpackaná nová dálnice mezi Ostravou a Bohumínem ... a v neposlední řadě spousta podobných názorů ve zdejší diskusi hovoří za vše.

Nevylučuji však, že jste něco podobného viděl - buď ale šlo o extrém, nebo jste si neuvědomil, že jste překročil hranice.. ;-)

+4/0
20.9.2016 23:15

M52a18r88c33e80l 60S84t36a10r87ý 9788684763759

dokavaď nebude na lumpy jako z ŘSD nějaký bič ve formě kontrolního mechanismu, tak holt budou zadávat a kontrolovat svěřené akce takhle bídně....

+1/−1
20.9.2016 21:46
Foto

J56i50ř48í 83D77o79l75e38ž98a71l 5122966167572

;-€ Občas mám pocit, že na dálnicích a silnicích není vůle pracovat rychle. To proto, že dodavatel stavby by si tím zkrátil čas, po který může ŘSD posílat faktury k proplacení.

+3/−2
20.9.2016 21:17

J24i72ř47í 29E37r80b75e35n 1423234596247

Dodavatel je placen za vykonání práce, ne za čas tou prací strávený...

+1/0
20.9.2016 21:28
Foto

J58i44ř66í 20D86o45l19e56ž80a49l 5142256607662

Rád bych tomu věřil. Ale jeďte po dálnici a téměř nic vašemu tvrzení nebude nasvědčovat. Třeba kdyby to udělali rychle, tak by asi museli čekat na další zakázku a zaměstnance by v té době museli buď propustit s odstupným, nebo je platit. Tak je pro některé dodavatele možná lepší mít lidi na zakázce, která se táhne do doby, než získají další. A nebo možná ne. Jednoznačně se to říct nedá.

+5/0
20.9.2016 21:36

M32i45c60h74a60l 43K40r56č55á33l 6628468546262

Nedělejte prosím z lidí blbce. Na opravy silnic a dálnic by mělo být nasazeno několikanásobně víc lidí než dosud. Potom by se nemohlo stát, že např. na opravovaný úsek v délce několika kilometrů je nasazena jedna parta na montáž svodidel a dělají to několik týdnů.

U každého tendru by měl být uveden nikoliv harmonogram ale počet nasazených pracovníků a těžké penále pokud bude někdo chybět. Firma už by si rozmyslela jestli bude platit postávající lidi, nebo jim práci zorganizuje tak aby byli plně vytížení.

+12/−1
20.9.2016 21:05

J61a97k16u80b 73K89o44c66u80r28e31k 5961809

Tak at ty dalnice zavrou uplne a bude vyreseno. To co se deje ted je naprosto otresny

0/0
20.9.2016 20:52

R55a89d90e36k 85H54o76d47a44ň 9786867881963

V dubnu jsem jel po D52 (Brno - Pohořelice a zpět), o týden později totéž. Na dálnici o délce 20 km se vám úspěšně podařilo uzavřít 17 km, a dálnice byla v obou případech plná zřejmě zcela neviditelných pracovníků. Paradoxně o něco později jsem pokračoval až do Itálie, a v Rakousku pracovali dělníci v půl sedmé v neděli, v Itálii makali v neděli taktéž, a neviditelné vesty zřejmě neměli.

Podotýkám, že v poslední době si všímám víc a víc toho, že skončí místo kde byl uzavřený pruh, skončí kužely atd. - ale značka konec omezení rychlosti není, takže by správně měli řidiči pokračovat s omezením rychlosti často dalších ~5 km naprosto bezdůvodně.

+12/0
20.9.2016 20:44

V77í13t27ě15z21s80l63a44v 65J46a81r32o96š 4382687504896

Přesně tak, z Vyškova do Rousínova bylo zúžení do 18.9., ale posledních 10 dnů tam nebyla ani noha, ale 18.9. začali kopat cikáni a bagr a prodloužili omezení do 9.10. byť na kratším úseku.

+2/0
20.9.2016 20:25

F70a82b33i56o 85S78g18a88t83t58o64n29i 9821940877740

Jenom diletant může schválit uzavření cesty z Liberce do Jablonce a zároveň omezit R35 a začít tam měnit svodidla. V zimě to bude masakr.

+9/0
20.9.2016 20:04

P62e18t79r 32S25p80á49l73e83n26ý 3315497469258

Já bych spíše napsal, že někdy i vidět jsou. Je to komedie, ale kam se má člověk dovolat.

+1/0
20.9.2016 20:00

M71o53j89m58í98r 78P98ř23í28v47a97r31a 1262926886

Letos to bylo opravdu extrémní. ŘSD je nekompetentní a tak vypadá i organizace (zadávání, kontrola) stavebních prací.

Mám dokonce i pocit, že nový povrch D1 není úplně kvalitní a v pořádku, snad se mýlím.:-/

+1/0
20.9.2016 19:59

V81l57a65d59i17m25í88r 93F66i73b48i42g85e41r 5234351271404

U nás opravovali tak perfektně, že po skončení prací se začala vlnit do té doby perfektní vozovka 3m od konce opravovaného mostu. Během měsíce se asfalt vytlačil že to bylo jako past na mamuty. Do té doby byla vozovka 6 rokem v dokonalém stavu to se nevidí tak kvalitní oprava.

+1/0
20.9.2016 20:02

P83e79t65r 16S64o56k89o53l 8452251907501

Fasují totiž bundy neviditelnosti a ti co vidět jsou a nepracují mají pauzu.

+9/0
20.9.2016 19:48
Foto

S66t25a89n65i67s36l36a82v 72T75e38s66a57ř 9447734602684

říká se tomu Technologická přestávka a trvá obvykle od 14:00 do 11:00 druhý den. Mezi tím je Přestávka v práci dle zákoníku práce. Na oběd.

+1/0
21.9.2016 10:12

D38a47v81i91d 66Z68a13h44r45a41d74n18í50č10e98k 3377977466221

Je težké se k tomuto vyjádřit slušně. Katastrofa organizace, katastrofa často provedení, katastrofa délka opravy. Prostě šílené.

+13/−1
20.9.2016 19:44

K59a23r65e83l 67E69r94b20e29n 1958769264749

tak ted jsem si to přečetl a že tě hanba nefackuje

0/0
20.9.2016 19:43

K96a86r76e21l 55E14r34b50e80n 1258679374979

Vážení ŘSD pokusím se být slušný i když se ovládám jen velmi těžko. To co jste předvedli v letošním roce je neuvěřitelné! Každý pochopí, že to MUSÍTE opravit, ale copak nemáte mozek? Celá republika je totálně.... kolikrát jsou semafory a kluci tam prostě nejsou a nechte si řeči, že nejsou vidět. Opravdu se nedají měnit jizdní pruhy v závislosti na provozu, když jsou dva jedním směrem a jeden druhým. ̈To víte, že dá, ale ...a to už bych nebyl slušný.

+6/0
20.9.2016 19:39

D84a35v63i78d 53P91e59t15r89ž72e28l28a 2846244493930

Polovina D2 zavřená už aspoň půl roku - mění se svodidla. A že není nikdo nikde vidět? Detail. Osobně si myslím, že výměna svodidel není tak technologicky náročná, aby to trvalo tak dlouho...

+17/0
20.9.2016 19:38

V15l57a68d29i28m14í25r 59F27i21b39i19g23e74r 5874111151244

Letos jsem jel po D4 a to bylo šílené omezení tam bylo víc než úseků bez omezení. Navíc tam kde bylo hotovo nechali žluté čáry na silnici, dali tam zančku že to co je na silnici neplatí ale řidiče to dost mátlo. prostě chaos a že by to tam nějak kmitalo se říct nedá. Teď ve čtvrtek tam pojedu znovu snad už to tam bude OK a ten přechod na konci Strakonické to je taky dílo8-o

+3/0
20.9.2016 20:00

M76i45l14a38n 33C58h97a88l82u46p81a 7164966457143

Za přechod může IPR. Brání výstavbě nadchodu, protože z architektonicko urbanistického pohledu to není mestotvorný prvek

0/0
20.9.2016 23:02

D31a76v10i18d 19Z86a54j26d50á14k 8655892540901

Odpovedi jako od muly. Neni mozne delat opravu povrchu a svodidel najednou? Ano, svodidla ted menime skoro vsude. Zmenila se norma a ted udrzi i autobus...

+17/0
20.9.2016 19:33

V23l37a23d88i61m65í50r 15F32i20b85i23g30e67r 5204371501214

Na pár místech kudy jezdím jsou svodidla docela dlouho sešrotovaná po nehodě, možná čekají na ty supersvodidla, tak až tam zas někdo bude mít problémy poletí jako letec.

+1/0
20.9.2016 19:55

D31a98v36i29d 70Z60a10j58d86á89k 8225252940441

Ja uz na slanske videl zmuchlana i ta nova. Jde o to, ze je meni na 200 metrech, ale zavrou usek 10 km.

+3/0
20.9.2016 21:06

M19a36r26t95i76n 82P86l59i90c10h18t89a 2808682751323

Po D1 jsem jel letos asi 20x a nestál jsem asi jen 2x. No a v polovině případů se zřejmě zrovna "pracovalo na potrubí". Podobný podíl liduprázdných stavenišť vídávám i u nás v Ostravě.

+21/0
20.9.2016 19:30

J26i23r83i 93R38u54s42n35o46k 4105722667303

Jezdim po D1 casto a nemuzu rict, ze bych stal mnohokrat. Obcas staci poslouchat radio a nasledne pouzi mozek a kolonu objet.

0/−1
20.9.2016 23:00

M41a77r15t24i18n 39P43l18i28c36h41t30a 2508402591953

Naštěstí už je to asi měsíc, ale cesta od v.n Nové Mlýny po dálnici do Ostravy. Cestou tam šla vidět obrovská kolona. Tak jsme cestou zpět chtěli sjet před Brnem na Slavkov. Samozřejmě už cesta do Brna byla omezená a výjezd uzavřen. No člověk to všechno prostě neuhlídá. Nakonec se stálo ještě asi 40 minut před Prostějovem. U Brna je D1 téměř vždy peklo.

0/0
20.9.2016 23:26

V54l46a25d63i58m45í78r 89F57i44b45i69g95e64r 5984771721504

Tak pokud znamení, že když na stavbě nejsou vidět pracanti, tak se na ní maká, tak v tom případě se všude jede nonstop.

Předminulou neděli dopravní omezení, byly tam živé semafory, ale bagr a celá stavba zela prázdnotou(kolem 9h) Už tam jen chybělo aby se tam prohnalo křoví jako ve westernu.

+9/0
20.9.2016 19:29

L60u66k10á70š 53A36d54a81m84e63c 3877483900387

Jezdívám často po D6, kde už asi půl roku mění svodidla - čili pracující pracovníci jsou vždy vidět. Když už je vidím náhodou dělat, tak jich tam pracuje tak 5. Omezení samozřejmě na několik kilometrů.

To samozřejmě není ani vina dělníků, ani firmy. To je vina ŘSD, která neumí zdat práce tak, aby měly minimální dopad na řidiče.

+25/0
20.9.2016 19:22

V77l76a11d30i82m18í85r 95F18i18b58i19g61e70r 5664671691414

Jo klasika maká se na 300m ale omezení je 5km i více. Jakoby to omezení nešlo každý den o kus pošoupnout plus mínus párset metrů

+6/0
20.9.2016 19:30

R58a95d14e15k 23H68o82d37a25ň 9666167111223

No to asi nejde, protože vyřídit takové papíry v českém papírstánu kde když o něčem musí být rozhodnuto do 30ti dnů tak se to začíná řešit 29. je pochopitelně nemožné.

+1/0
20.9.2016 20:46







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.