- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rekl bych, ze az moc casto delnici testuji technologii stealth..
A proc je nutne kvuli vymene svodidel na par metrech zavrit 14 kilometru na pul roku?
RSD dokaze skvele utracet miliardy, aniz by cokoli postavilo. Za studie, posudky, pravni nazory...a roky utikaji. A kdyz uz nahodou nekdy neco delaji, natahnou to na maximalni dobu. Takze banalni vymenu asfaltoveho povrchu na par kilometrech dokazi protahnout na 3 roky. Takhle mizerne to nefunguje ani na vychode Ruska.
Vyrazit je vsechny.
Vyházet všechny z ŘSD a MD, kteří mají jakoukoliv pravomoc o něčem rozhodovat, tzn., že by tam zůstal úklid a vrátní a najmout jejich kolegy z Německa a Rakouska, aby ten chlívek vyčistili a ukázali těm našim sabotérům (nevěřím, že svou práci neumí, oni tak mizerně pracují schválně) jak vypadá péče o dopravní infrastrukturu a jak se má rozvíjet. Sice by se museli ti lidi zaplatit, ale výsledky by byly viditelné do dvou let. Protože na silnice je u nás peněz dost, jen se s něma nehosdpodaří dobře a organizace prací je tam teď asi neznámý pojem.
Jojo, nejsou vidět.
Moje zkušenost z pátku 16.9., D1 úsek Praha - Humpolec, cca v době 9:30-10:40. Za tu cestu jsem napočítal 78 lidí v pracovním oblečení, z toho 44 jich jen tak stálo a NIC NEDĚLALO. Tady je problém. A telefonická linka pro řidiče na trase? Šaškárna.
To je asi tak o 78 lidi vic, nez jsem tam za posledni mesic videl ja
Pane Kroupa, když je dálnici v Německu uzavírka 100 metrů, tak tam maká neustále 30 lidí, stroje a to i sem tam v noci, když je u nás uzavírka na dálnici 10km, tak tam potkáte 3 stroje a 10 lidí, kteří se většinou opírají o svodidla, nebo stojí opřeni o lopatu.
Jó a teď tu o perníkové chaloupce, prosím
Ty český stavební firmy stojí naprosto za houby. Se divím že tu díru na trhu ještě nikdo nezacpal. Navíc když vidím jak jsou v tom tady všichni na vysoké úrovni
ta "díra" je zacpaná bankovkama v kapsách výběrových komisí
Takže na stavbě se pracovalo, ale nebylo to z dálnice vidět. - oni pracovali zespodu, z tunelu...
Délka opravy je hledisko které se neřeší. Třeba silnice na Dvůr králové, zjistili, že je špatná spodní stavba a musí se udělat taky, ale místo aby se rychle dohodli na navýšení, tak to na víc než měsíc zastavili a stavbu opustili. Na takové případy by se mělo myslet. To pak každého naštve když rozkopou několik km silnice a nikdo tam pak přes měsíc není.
Kecy v kleci. Když vidim silnici v delce 10km svedenou do jednoho pruhu a na 3.km 4 dělníky a jeden stroj, ať mi pan nevyklada, že maji na tak dlouhý usek tolik lidi a mechanizaci.
Asi ti ostatní pracují pod zemí jako permonící