Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kodiaq i starší škodovky jsou příliš levné, ohrožují nás, stěžuje si Seat

Příliš levný. Tak prý zástupci jednotlivých závodů koncernu Volkswagen zhodnotili cenu nového modelu Kodiaq firmy Škoda Auto. Přestože firma oficiální cenu modelu ještě nezveřejnila, její úspěch vadí především španělskému Seatu, který si stěžuje i na ceny jiných modelů škodovek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š72t64e67f64a36n 27F30r77i17č60a 7722938903836

Pominu-li, že na to auto člověk s průměrnou mzdou v Česku nebude mít, tak i přesto se do té ceny promítá extrémně nízká otrocká cena práce v Česku. Nejen ve Škodovce, ale především u všech subdodavatelů. Zaměstnanci pracují za stravu a byt. Za to by Španěl nevylezl zpod peřiny.Rv

0/0
28.12.2016 18:35

V22l58a71d42i97s21l44a96v 32B30u79r39y37š95e32k 1679292267464

tak hlavně je věcí zaměstnanců, za co dělají a co vylezou a za co už nevylezou, je to jejich věc a vaše zbytečná starost, je i jejich věcí, co si za svoji otrockou práci koupí a co nekoupí, nikdo je k ničemu nenutí a když se jim to nelíbí, tak mají možnost tam nedělat

+1/0
27.1.2017 19:30

M26i34r74e44k 67G51a13j94e96r 5351626359180

A prestoze si lide ze samotne automobilky stezuji, ze nestihaji vyrabet a ze jejich auta jsou moc levna, tak nase vlada jeste vice zdani kde co a bude vyplacet dotace na nakup novych aut???

0/0
15.12.2016 17:09

M27a53r56t66i66n 51K70o49u54š50a 6435874344

Jó kluci Španělský, když chcete za horší práci víc peněz, tak si asi budete muset víc hrábnout. Kratší siesta a tak.:-)

0/0
15.12.2016 16:01

L97a31d97i20s87l44a35v 76K65a18l77o90u29s 7385136231180

Kodiaq i starší škodovky jsou příliš levné, ohrožují nás, stěžuje si Seat, píše Škoda auto reporter.

0/0
8.12.2016 13:49

T44o96m21á62š 84B80a39u64e25r 5576753910759

Kodiaq je opravdu oproti hodně předraženému Seatu Ateca levný!!

0/0
17.11.2016 14:57
Foto

J90a86n 20M68a30c15k 5837182902365

Nevi nekdo kdy to bude v konfiguratoru?

0/0
20.10.2016 9:52

P58e51t18r 75N65o46v37á47k 8565409200

SUV která najezdí 70+% ve městech je totální zhovadilost

možná tak dobrá leda pro honění si ega

+4/0
26.9.2016 12:19

V52í31t 34P48r27č91í42k 9938400674430

A k čemu jinému taky slouží 80% SUV, která jsou u nás v provozu?

+1/0
16.11.2016 22:01

T10o74m31á66š 31B97a33u28e15r 5266173480699

Nebo je to spíše o virtuálním pocitu bezpečí? Sedím výše, je to mohutné, většina lidí netuší, že crash test je stejný jako u běžných osobáků.

0/0
17.11.2016 14:58

K54a19r24e91l 37V76a10c44h81u32t 9683612709503

Pocit bezpečí je falešný, zato pocit nadřazenosti je pravý ... ;-) ... mnozí lidé si dokonce utrhnou od huby, aby si ho mohli dopřát. Otázkou je, zda to (jednou) nebude nad jejich (výdělečné) síly. - Autobazary jsou plné krásných SUV-ček. :-/

0/0
23.11.2016 20:01

V38l71a89d77i33s91l57a75v 86B18u43r48y13š29e51k 1239122147614

u vás je zjevně pravý pocit podřazenosti, méněcenosti a nedůvěry v sama sebe a vaše výdělečná síla je zjevně taky nic moc

0/0
27.1.2017 19:34

M79i39c12h98a15l 27T39o33m61i76n16s68k95ý 9791695607384

jinak Škoda Rapid 340 tisíc - Seat Toledo 280 tisíc - stejná konfigurace.

Přitom je to zcela stejné auto - naprosto stejné koncernové díly i motor.

+1/0
21.9.2016 15:39
Foto

M36i92r25o89s93l66a10v 80S53t33e57i57n30e78r 6288164813405

Jenom jiná kvalita montáže.

0/−1
21.9.2016 17:38

M48i38c66h72a47l 98T40o79m68i27n22s62k77ý 9521895257304

Novináři na tak lacinou reklamu skočí. WV má zveřejnění zdarma

Seat a Škoda je jedna firma.

Toledu = Rapid - akorát s jinou kastlí, ale zcela stejný motor, stejná elektronika, stejný podvozek, tlumiče, atd atd.

0/0
21.9.2016 15:36

J86a23n 67Š22e39b31e55s80t68a 6817120810585

Byl jsem teď na pár dní v Madridu a docela mne překvapilo, že zhruba třetina taxíků (které jsem viděl) byly Škodovky - Superby..... Seaty jsem nezahlédl žádné.

0/0
21.9.2016 0:06

D98a86v64i41d 40Š93i65m88č92í83k 6208346481864

Tak nevím ... dnes je 19.9. a škodovka ohlásila zdražení všech verzí superbu a yeti...

0/0
19.9.2016 20:53

V27l74a80d66i42m10i91r 14S48e68f11l 6277822845131

Asi ji Seat donutil:)

0/0
19.9.2016 21:03

P65e96t57r 30M68i40c56h31a47l 2570344351362

Asi ani ne tak Seat, jako VW.

0/0
19.9.2016 21:46

P12e13t42r 72M51i13c80h10a11l 2480124881542

A já v diskusích pořád čtu, jak jsou Škodovky předražené. :-)

0/0
19.9.2016 20:34

M59i27l63a24n 57V18o62t32a95v35a 5884646181392

taky je dobré vědět, jací zoufalci to píšou ;-)

0/0
19.9.2016 23:02

V95o36j32t42ě16c73h 89M10a16r94h58o23u12l 8848112267933

Jací?:-)

0/0
20.9.2016 14:57

J68a75n 18Š22e92b17e89s49t70a 6137390750245

Zoufalí :-P

+1/0
21.9.2016 0:04

V77o64j21t17ě53c77h 67M42a38r98h54o53u32l 8148102547333

U nás jsou, rozhodně jsou dražší než srovnatelný SEAT a u některých modelů dokonce i VW.

0/0
20.9.2016 14:56

J60i16ř11í 66P23r55o94c46h 6888464827703

Dobrý den, jakmile ČNB přestane s měnovými intervencemi (jak si přeje třeba Zeman), tak hned výhoda Škody a dalších zmizí a nezaměstnaných v Česku přibude.

0/0
19.9.2016 17:43

V13l43a23d85i38m40i46r 15S57e17f42l 6837652685301

No nevím, vloni jsem uvažoval o nové Oktávce, nakonec jsem koupil Leona, protože byl o dost levnější... Podobné to bude myslím i u srovnání Fabie/Ibiza.

+1/−1
19.9.2016 13:23

J64i89ř87í 16E44r25b20e95n 1373184116317

Můžete sem prosím hodit konfiguraci vozu a cenu?

0/0
19.9.2016 15:29

V68l74a28d17i93m96i38r 93S84e67f25l 6917662945961

Leon ST, 1,2 TSI (81 kW), 6st. přev., automatická 2zonová klima, tempomat, elektrická okna, přední mlhovky s odbočovací funkcí, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, loketní opěrka, záruka 4roky/40t.km - 338t.Kč (s využitím nabídek všech možných slev). V tu dobu tolik stála 1-2 roky jetá Oktávka kombi s nižší výbavou.

0/−1
19.9.2016 16:10

J26i27ř31í 45E97r91b90e15n 1573824116667

"Koncern se nyní rozhoduje, kde bude vyrábět nový typ převodovky MQ282 pro všechny značky spadající do skupiny Volkswagen."

... tak nějak mi to připomíná československou Státní plánovací komisi blahé paměti, která taky veškerou výrobu toaletního papíru postupně převedla do moderní papírny v Harmanci. Jenomže pár měsíců poté, co se Harmanecké papírny staly jediným výrobcem toaleťáku v ČSSR, tak vyhořely a horkotěžko se obnovovala výroba ve Větřní aj. Většina z nás tu dobu pamatuje.

Tak jen aby to s tím geniálním rozhodnutím topmanagementu nedopadlo obdobně... ;-)

+1/−4
19.9.2016 12:44

V60i16l16é15m 84P16ř70í71h86o50d22a 2454549713827

"...sportovně užitkový yeti..." ;-D Jinak pěkný PR článek, jak je vlastně škodovka, zvlášť u nás, laciná.;-)

+3/0
19.9.2016 9:12

M62a48r96t30i20n 47K98a91r74á91s20e18k 9398633278458

No cenz v CR jsou stejne nebo spise nizsi nez na jinych trzich...

Nicmene tvrzeni seatu mi prijdou trochu mimo, seaty jsou vetsinou o kousek levnejsi nez skodovky....

0/0
19.9.2016 10:51

J16a37n 45Š32e86b79e82s18t31a 6947180560145

Ale Seat netvrdí, že je škodovka levnější než seat, jen se mu zná, že by měla být dražší. Zřejmě proto, že je škodovka prostě kvalitnější než seat ;-D

0/0
22.9.2016 12:54

P80a75v72e24l 39R51e17z36n71i62c66e67k 3415234934752

seat asi vi ze u nich ve fabrikach delaji sami lempli - oproti ceskym fabrikam kde jsou sami poctivci..

a tak chteji at je skodovka rozhodne drazsi, aby domaci spotrebitele uprednostnili nakup seata, kterej ackoliv muze mit nizsi kvalitu, hlavne je rapidne levnejsi.... pokud by cenovy rozdil mezi skodou a seatem byl nizsi, seat by zakaznik by mel vyssi ochotu trochu priplatit za vyssi kvalitu skody a seat by tak sel do kytek...

0/0
22.9.2016 13:56

J75a16r53o50s44l83a10v 32V83a13c78e39k 1752342122906

Nemyslím si, že by Škoda byla levná. Celý koncern VW zavání arogancí. Možná, že za problém nemůže Seat, ale nějaká geniální strategie mateřské společnosti.

0/0
18.9.2016 23:36

J94a20n 97P29r95i78b87y55l 5890735527707

Nevim jak na zminovane vetsine trhu, ale v CR je Skoda u nejbeznejsich modelu (nizsi a stredni nizsi tridy) hned po Audi nejdrazsi z celeho moncernu VW.

Napriklad z tria Golf, Octavia a Leon je Skoda nejdrazsi a Seat nejlevnejsi.

+4/0
18.9.2016 23:00

M77a90r72c84e17l 41S24t51a66r22ý 9298804523879

tady řešíte jen srovnání mezd, ale už před lety se neoficiálně šéfové koncernu vyjadřovali ve smyslu, že srovnání kvalifikace, pracovní morálky a produktivity mezi Škodovkou a Seatem je nebe a dudy...

+5/0
18.9.2016 22:42

T21o60m21á40š 11B68a71u71e56r 5426933970969

O Seatu Ateca jsem uvažoval až do doby, kdy se objevil ceník. S litrovým TSI 3válcem za 530.000 Kč je to k smíchu. Dal jsem nakonec přednost Mazdě CX-5 za stejnou cenu s dvoulitrovou atmosférou. A to jí nevyrábí pracovní síla za 1000 éček měsíčně a vozí se z druhé strany zeměkoule. Kde jen udělali soudruzi od Seatu chybu??

+4/0
18.9.2016 22:34

R87o60m63a76n 90P23o31l41á21č27e70k 5966619825

Ale hádejte kolik lidi bude pořadníku na ten 3 válec ;-D. Bohužel vyhrávají emoce nad logikou:-)

0/0
18.9.2016 22:50

M45a78r74t38i54n 40K84o28l75a25c88e14k 6795979304570

Záleží jakou logiku máte na mysli. Že 4 válec pojede rychleji. Viděl jsem pár testů octavie s 3 válcem 1.0 TSI. Redaktor prvně s despektem a při závěrečném hodnocení na něj byl více nažhaven než na 4 válec 1.2 TSI

+1/0
18.9.2016 22:56

J78i86ř20í 53P63l87a89v30s16k59ý 9210766921889

uvidime, jak nazhaveny bude ten trivalec po najezdu takovych sto tisic kilometru ...

+2/0
19.9.2016 7:14

M23a77r27t33i92n 95K27a86r62á23s77e22k 9448733718218

No rekl bych ze po 100 000km na tom bude uplne v pohode, stejne jako kazdy jiny motor

+3/−1
19.9.2016 10:52

V24í11ť82a 41K40r60u53t97i94š 1550584675787

Předpokládám, že jste chtěl ukázat, jak je novinka od Seatu drahá. Jenže když už chcete srovnávat a ukázal pouze na ceny té základní výbavy a motorizace, tak se pak podívejme i dál. Protože není výjimkou, že Mazda má sice lákavou cenu "od", za níž je pak ovšem brutální mezera. Což pro CX-5 platí naprosto ukázkově.

Takže když bych chtěl k té vaší motorizaci AWD, tak si už musím připlatit 165t. a v případě AWD AT dokonce 267t. Tzn. ceny 698 a 800tKč. Uuuups, to už tedy žádná hitparáda není, když totéž Ateca nabídne ve výkonově srovnatelné motorizaci od 613, resp. 700tKč.

Když vezmu v této třídě obligátní naftové dvoulitry, tak Mazda začíná na 705tKč ve dvoukolce. Atecu můžete mít za 666 tKč i s AWD.

+5/0
19.9.2016 0:15

T43o63m90á39š 61B46a70u80e86r 5126123700259

Já AWD nepotřebuji, proto má volba. Za 700 t. bych nekoupil ani tu Mazdu, ale úplně něco jiného. On podvozek a nápravy v Atece nic moc za ty prachy;-D

0/0
19.9.2016 22:23

V72í41ť40a 28K23r27u18t91i57š 1370444625377

Tudíž jen potvrzujete, co píšu. Mazda je zajímavá za ty ceny "od", které jsou proti těm dalším podstřelené. Ve chvíli, kdy si začnete přihazovat výbavu nebo motory, tak se to pak stává záležitostí pro fandy. Typicky to jde vidět na cenách M2.

0/0
20.9.2016 7:36

M69i78r32e76k 44G37a48j52e98r 5321486609960

Ted uz se u nas nabizi i CX-5 2,5 litrem, coz je adekvatni motor k tomuto autu. Spotrebu mam i tak na 8 litrech, ale nejezdim moc po meste.

+1/0
19.9.2016 16:12

M13a89r34t21i98n 22S26e66d28o22n79a 2815376496759

A co jste tim chtel rici, ze vasi Mazdu vyrobila sila za 1 tis EUR/mesicne na druhe strany zemekoule? Ve Skode delnici delaji za vice nez 1,3 tis EUR a doprava dnes stoji par supu, natoz kdyz jeji cenu rozpustite do stovky aut.

0/0
20.9.2016 18:58

H31o16n28z38a 11T91a66r 3489142514732

Když to nebude Škoda Motors. Bude to jiná značka . Konkurentu je víc.

0/0
18.9.2016 22:30

P63a27v25e50l 92N79o30v19á37k 4833798585241

Je ironií osudu, že škodovka nemá lidi, aby vyráběla pro seat, a zároveň ve španělsku je snad dvaceti nebo kolikaprocentni nezaměstnanost. Něco je špatně.

+1/−1
18.9.2016 21:59

V28i94l18é56m 98P49ř49í93h61o26d46a 2794929463677

"Špatně" je to, že český dělník je levnější.

+5/0
19.9.2016 9:21

J40i64ř85í 81E47r44b94e10n 1263354426587

Nebo spíš spolehlivější...

+2/0
19.9.2016 11:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.