- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pominu-li, že na to auto člověk s průměrnou mzdou v Česku nebude mít, tak i přesto se do té ceny promítá extrémně nízká otrocká cena práce v Česku. Nejen ve Škodovce, ale především u všech subdodavatelů. Zaměstnanci pracují za stravu a byt. Za to by Španěl nevylezl zpod peřiny.
tak hlavně je věcí zaměstnanců, za co dělají a co vylezou a za co už nevylezou, je to jejich věc a vaše zbytečná starost, je i jejich věcí, co si za svoji otrockou práci koupí a co nekoupí, nikdo je k ničemu nenutí a když se jim to nelíbí, tak mají možnost tam nedělat
A prestoze si lide ze samotne automobilky stezuji, ze nestihaji vyrabet a ze jejich auta jsou moc levna, tak nase vlada jeste vice zdani kde co a bude vyplacet dotace na nakup novych aut???
Jó kluci Španělský, když chcete za horší práci víc peněz, tak si asi budete muset víc hrábnout. Kratší siesta a tak.
Kodiaq i starší škodovky jsou příliš levné, ohrožují nás, stěžuje si Seat, píše Škoda auto reporter.
Kodiaq je opravdu oproti hodně předraženému Seatu Ateca levný
SUV která najezdí 70+% ve městech je totální zhovadilost
možná tak dobrá leda pro honění si ega
A k čemu jinému taky slouží 80% SUV, která jsou u nás v provozu?
jinak Škoda Rapid 340 tisíc - Seat Toledo 280 tisíc - stejná konfigurace.
Přitom je to zcela stejné auto - naprosto stejné koncernové díly i motor.
Jenom jiná kvalita montáže.
Novináři na tak lacinou reklamu skočí. WV má zveřejnění zdarma
Seat a Škoda je jedna firma.
Toledu = Rapid - akorát s jinou kastlí, ale zcela stejný motor, stejná elektronika, stejný podvozek, tlumiče, atd atd.
Byl jsem teď na pár dní v Madridu a docela mne překvapilo, že zhruba třetina taxíků (které jsem viděl) byly Škodovky - Superby..... Seaty jsem nezahlédl žádné.