Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na poslední chvílí míří k soudu tisíce žalob na VW. Právníci najímají dodávky

Je pondělí 19. 9. 2016. Pro většinu lidí běžný den, ale pro některé německé právní firmy peklo na zemi. Na poslední chvíli svážejí dodávkami k soudu v Braunschweigu tisíce žalob investorů, kteří žádají po Volkswagenu odškodnění za emisní skandál. Stihnout to musí do půlnoci a elektronické podání není možné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a41r43o95m14í64r 16Č12e75c74h 1333248497162

To snad radeji ne proboha?

0/0
19.9.2016 19:15

A78l79e53š 17K52r31e51j98č29í 6331551763859

Hm, německá kvalita Rv

+1/0
19.9.2016 13:30

Z56d13e47n76ě62k 40B24e63r78á33n63e68k 2668545916592

Nedivil bych se, kdyby VW odešel z Evropy, tedy včetně Česka. Zaměstnance VW pak jistě zaměstná soudružka Jourová.

+1/0
19.9.2016 12:56

P15e60t49e37r 39V12a89ň14u46š97a17n16i86k 4197916956842

To sem nevedel ze kdyz spatne investuji tak muzu zalovat? To je co za blbost?8-o

+1/0
19.9.2016 12:50

J41o60s35e89f 28Š30e75m72e53l48í64k 7899371290677

A nemohli by ty žaloby k soudu nosit přiběhlíci? K tomu nemusí umět žádný jazyk, stačí umět utíkat. A to umí dokonale.

+2/0
19.9.2016 12:33

K81a41r73e40l 95N70o34v17o74t18n73y 2711355779640

Doufam, ze ty dodavky zalob soud smahem shodi ze stolu rovnou k recyklaci, co by neopodstatnene.

+3/−2
19.9.2016 12:24

K70a27r76e59l 73N57o17v27o53t35n58y 2191185359260

Jak muzou podavat zaloby investori?? Ze prijde nejaky podobny prusvih a akcie pujdou dolu je proste normalni riziko souvisejici s investovanim. Meli si lip vybrat dozorci radu a vedeni.

+7/0
19.9.2016 12:23

M59o96j42m27í77r 66M51o20t64y20č10k63a 3632655214540

Na to jsou dvě strany pohledu.

Propad akcií VW zcela jistě nebyl "standardním propadem v rámci rizika". Půjde tedy o to, aby VW u soudu doložil, že investoři měli k dispozici dostatek informací podle kterých se mohli při investování či prodeji akcií rozhodnout. Pokud ne, je v VW problémech kvůli utajování informací. Pokud soud uzná, že VW informoval včas a dostatečně, tak se žaloby promění obratem ve sběrový papír, protože pak jsou ztráty chybou investorů kteří se špatně rozhodli.

+1/0
19.9.2016 13:04

J97i81ř22í 85N34o65s11e89k 1323667252332

tuta kultůra.... že se vysoudí mnohem víc než je skutečná škoda přivede ten náš úžasnej svět do pěknýho kelu......USA je nejodpornější a nejpokrytečtější režim na světě.....prý demokracie;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-(

+11/0
19.9.2016 11:59

Z78b26y98n57ě64k 98N48o54v75á79k 7310537487192

Zažalovat firmu, že kvůli poklesu akcií jsem přišel o peníze? Co je to za blbost. Vždyť o tom ta burza je? Přemýšlím, že bych třeba zažaloval USA za to, že jsem na Forexu kvůli poklesu EUR/USD přišel o nějaký peníze ;-O

+10/0
19.9.2016 11:56

K17a63r92l95a 26N89o70v92á97k62o66v28á 4774842555917

Burza je o tom, že se rozhoduji na základě určitých informací, kam investovat. Burza není ruleta. Pokud firmy tyto informace záměrně zatajuje, je to normální podvod. Co na tom nechápete ?

+1/−1
19.9.2016 13:31

Z21b64y61n87ě96k 94N76o84v46á66k 7620897687592

Obchodovat jen na základě fundamentální analýzy nejde nikde. Pokud obchodujete, určitě se s tím setkáváte. Stejně tak bych mohl říct, že paní Yellen z FEDu mi zatajuje, či dokonce ve svých proslovech záměrně pozměňuje mnoho podstatných informací...

0/0
19.9.2016 14:19

Z36b46y15n12ě22k 62N79o24v13á31k 7360617367372

a v tom je Yellen opravdu extratřída ;-D;-D;-D

0/0
19.9.2016 14:20

T63o65m45a80s 36H96a94b75a60l37a 8537555754953

Predpokladám, že tie dodávky sú diesle VW Transporter.

+10/0
19.9.2016 11:45

J11a48n 15H33r36u44z72a 8964678519487

A k soudu projíždí nízkoemisní zonou s vylepenou nálepkou té nejzelenější barvy.;-D

+2/0
19.9.2016 11:46
Foto

P49e89t97r 12D80v73o93ř72á50k 4328201387987

Docela by mě zajímalo, o co opravdu jde. Nejsmutnější na dnešním světě je, že mu vládnou právníci :-/

0/0
19.9.2016 11:40

K33a33t77e98ř48i20n36a 61S34l35a67v37í35k34o23v31á 6143375300713

Ne, světu vládnou bankéři :-)

+1/0
19.9.2016 11:50

K82a67t55e55ř35i69n38a 51S73l11a11v37í97k81o23v97á 6453485730883

Srazit hodnotu akcií k nule a pak prodat třeba do USA R^.

0/0
19.9.2016 11:38

T52o10m 39P62o46d76l55e15s66n47y 6253192882

Likvidace konkurence? ;-)

0/0
19.9.2016 11:41

K33a71t12e60ř94i40n92a 63S11l90a95v83í92k35o33v95á 6243485900393

Anofert to dělal podobně s konkurencí.

+1/−1
19.9.2016 11:49

J84i32r19k77a 12H55o95n17c91ů 2734284951448

Dobrý hospodář ovce stříhá, ne stahuje z kůže.

+12/0
19.9.2016 11:28

V89á81c72l34a73v 73K46o22p93t21a 4164743612

ze zdejších diskuzí jsem si myslel, že dieselgate byla jen aféra vymyšlená američany, kteří chtěli okrást poctivou německou firmu...která byla tak zmatená že se k tomu sama přiznala. Teď nevím co si myslet...

+3/0
19.9.2016 11:26

F54r80a71n21k 41J23a28n93s49k42y 9427271370850

no pokud se přiznala tak moc pocitvá asi nebyla, když dlouhá léta mlžila

0/−1
19.9.2016 11:39

T61o89m 18P15o83d14l19e74s38n88y 6153422752

Pri vsi ucte pane Jansky, VW je jefina firma, ktera to priznala, zatimco ostatni firmy takticky mlci. Ono totiz porazit fyzikalni zakony je jaksi rekneme, docela slozite a ze VW je jedina firma, ktera cachrovala, tomu snad neverite.

+2/0
19.9.2016 11:44

J66a64n 20H85r95u83z90a 8484308549467

Zatím se žádné další firmě nepodařilo prokázat, že by instalovala software, který mění režim funkce motoru na dobu testu. A věřím, že je dost zainteresovaných, kteří se o to snaží. Ostatní na to jdou prostě chytřeji.

0/−1
19.9.2016 11:49

P92e56t84r 13Č76e62r77m83á40k 9418285839180

Tak podařilo se prokázat že jiné firmy mají sw který zase např. funguje jen určitý čas po nastartování, a nebo jiné známe a povolené figle. Rozdíl je pouze v tom že většina z těchto modelů není na US trhu který má jinou homologační legislativu, a především nejsou největší automobilkou světa a nejsou primármím cílem. R^

+1/0
19.9.2016 12:32

P58e26t66r 56Č70e76r61m46á12k 9348225619720

Dieselgate je skutečně je americká aféra. VW se "přiznal" pouze k tomu že takovou vlastnost sw těch aut mají.

0/0
19.9.2016 12:29

V75á76c17l51a89v 77K97o68p83t38a 4664263282

takže američani je tak zmátli tělem, že VW mění software i v evropě...i když je vlastně všechno v pořádku...to bychom si neměli nechat líbit!

0/0
19.9.2016 13:11

P53e85t38r 78Č97e81r33m77á67k 9218755429320

V zásadě ano, v EU se jedná o ryze dobrovolnou aktivitu VW, která ve stylu že vlk se nažere a koza zůstane celá má za úkol především "nakrmit" media a pár ekologů, ale fakticky je k tomu absolutně nic nenutí, auta mají řádné homologace a mohou normálně jezdit i bez toho updatu ;-)

0/0
19.9.2016 13:18

V63á97c75l25a94v 48K10o52p49t25a 4214643642

to se mi ulevilo, to je důkaz jak je evropská legislativa geniální. já zjískám homologaci na základě softwaru který má jiný režim ve zkušebně než za reálného provozu a pak když se na to přijde tak je to v pořádku a všechny homologace platí....ještě že jsme v EU , je to morální kompas pro celý svět.

0/0
19.9.2016 13:53

P21e42t28r 79Č27e96r72m41á19k 9448285589480

Těžko soudit jak označit evropskou legislativu (na jedné straně dává nereálné emisní podmínky, na druhé je vyžaduje jen při určitém homologačním cyklu, jinak nikoliv, takže sice korourkov, ale dá se vykazovat jak se papírově ušetřilo..) každopádně to tak je. Funkce toho sw zkrátka není nijak v rozporu s homologačními podmínkami EU.

0/0
19.9.2016 15:38

S83t81a74n92i52s38l82a77v 12S65r46b29a 4405904118324

v pohodě. že je za tím americká cia, platí dál, že ta firma je poctivá, to se teprve ukáže

0/0
19.9.2016 13:00

V15á84c85l38a81v 70K68o23p56t77a 4564613142

jsem rád že se aspoň potvrdilo že za vším stojí CIA, to mi vrátilo sebejistotu. Ale není zatím také FBI? neměli bychom nechat američany tak snadno vyklouznout...

0/0
19.9.2016 13:07

P66e35t43r 15Č60e29r51m13á65k 9428455719220

A proč EPA čekala rok a půl na zveřejnění těch informací, a učinila tak zrovna ve chvíli kdy se to američanům náramně hodilo? ;-) Zajisté naprostá náhoda, kdy si nějaký aktivista řekl že už je toho dost a spustíme to zrovna ve chvíli kdy je VW největší automobilkou světa, hybatelem mnoha ekonomik EU a především té největší německé, což je opět čirou náhodou zrovna ta země která nejvíce trpí uprlichlickou krizí kterou jsme vyvolal R^

0/0
19.9.2016 13:24

V81á59c49l77a61v 60K52o11p28t43a 4944523622

teď jste mi otevřel oči, ti američané jsou ale fikaní, neuvěřitelné. Takže vlastně hlavní úkol amerických tajných služeb je zničit VW, zničit německo a zničit evropu. a zaplavit jí islámskými uprchlíky, aby se americe lépe vládlo. Jasně dává to smysl že až bude evropa pod kontrolou islámských radikálů tak se americe mnohem lépe povede...

0/0
19.9.2016 13:38

P96e53t91r 32Č83e25r36m10á54k 9148415629140

Tajné služby do toho taháte vy ;-) To že je obecným cílem američanů ekonomicky uškodit německu a srazit tak jeho silnou pozici v rámci EU je fakt.

0/0
19.9.2016 15:41

P56a94v71e84l 43L81á72n48í34k 5959105742287

Děkujeme investoři. Doufám, že minimálně v česku kvůli tomu přijdou tisíce a tisíce lidí o práci až to VW položí ...

+3/−4
19.9.2016 11:22

K17a83r52l16a 81N41o86v27á34k97o50v67á 4884532495377

A proto mají přijít raději investoři o peníze ? Patrně si pod pojmem investor představujete kapitalistu, který rozhazuje peníze plnýma rukama. Ve skutečnosti to jsou třeba drobní střádalové, kteří v tom mají své prací získané peníze, spořené třeba na důchod.

Navíc není ani důvod, proč by ta místa měla zaniknout. Výrobní prostředky si patrně koupí někdo jiný, který může klidně vytvořit ještě více míst. Např. já byla před zhruba 10 lety zaměstnána ve firmě, která to "položila". To bylo v té době breku, že 300 lidí v regionu s vysokou nezaměstnaností přijde o práci. Fabrika byla rozprodána 2 novým majitelům, dnes jsou ty prostory zcela zmodernizované a pracuje tam lidí 350.

0/−1
19.9.2016 13:39

D65a32v49i32d 56M28a89l96i71n47a 1320673280253

Tomu říkám zakroucení krkem zlaté husy. Gratuluji. Že když vyhrají u soudu, tak z těch akcií a z VW nezbyde nic, už jim někdo vysvětlil?

+16/0
19.9.2016 11:19

T79o52m 96P86o24d61l80e47s30n88y 6563312242

Ne, tak dopredu nepremysli.

+1/0
19.9.2016 11:31

P18e54t59r 45M41a14r58e80č56e72k 1183941679618

Zde se jasně ukazuje co jsou akciovky a tzv. investoři zač. :-) Namísto pocitu sounáležitosti s firmou kterou spoluvlastní ji žalují.

+8/−1
19.9.2016 11:10

O94t86o91m44a25r 78T11h39o31m52a 2195107516505

.. a potopí ještě hlouběji...

+5/0
19.9.2016 11:15

Z50b70y67n83ě36k 39N43o74v56á39k 7770177827822

... a ještě více znehodnotí svoje akcie :D

0/0
19.9.2016 11:57

D93a26n39i51e52l 84J78i67r92á68č39e79k 3911750580158

Co na tom žalují??? Jako akcionáři jsou spolumajitelé firmy... jak mohou svoji vlastní firmu žalovat??? To je jak kdybych si ve svém sro najal řiditele, který mi pokazil obchod a pak jsem si svoje sro zažaloval, že mi ztratilo na hodnotě. To je fakt padlé na hlavu...

+19/−2
19.9.2016 11:09

D20a61n49i80e15l 31J66i34r10á76č67e56k 3571690680488

samozřejmě ředitele... to je tak když to po sobě člověk nečte :(

0/0
19.9.2016 11:12

P33a32v47e68l 43S16o35u21č98e27k 7814152677465

Pokud by doslo k beznemu pochybeni, tak mate jako akcionar smulu. Pokud ale doslo k podvodu o kterem vedel jejich management, muzete vzhledem k trestni odpovednosti firem zazalovat. Pokud bych byl akcionarem VW a diky dieselgate prisel o sve investice, postupoval bych stejne.

+1/−1
19.9.2016 13:00

D73a44n75i46e12l 58J77i72r23á53č45e33k 3301840590788

Zažalovat můžete management firmy za způsobenou škodu, to logiku má. Firma sama o sobě za to nemůže.

0/0
19.9.2016 14:47

K90a34r21e81l 19S33t36r34ž82a71n91o16v73s79k20ý 1678175275

Zajímalo by mě, komu na světě opravdu vznikla škoda z toho, že auto víc čoudí.

+9/−2
19.9.2016 11:08

P70e10t20r 82T34y91č11k31a 6725692959292

Oni žalují kvůli ztrátě cen akcií, ne že jim kouří auto.

0/0
19.9.2016 11:14

T61o89m 86P77o41d31l35e75s21n61y 6623652222

Koncovemu zakaznikovi nevznikla skoda zadna. Pravnikum vznikne zisk za zastupovani klientu pri soudnim sporu ve veci vznikle skody koncovemu zakaznikovi. (what?) Firmu to poskodi hned nekolikrat, protoze krome pokut a vydaju na likvidaci skod koncovym zakaznikum, nebude mit penize na vyzkum. Brilantni tah jak poradne pochroumat Evropskou ekonomikou. Ted by mne zajimalo, ktera hlava tohle cele vymyslela a odstartovala. ?

+1/0
19.9.2016 11:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.