Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na poslední chvílí míří k soudu tisíce žalob na VW. Právníci najímají dodávky

Je pondělí 19. 9. 2016. Pro většinu lidí běžný den, ale pro některé německé právní firmy peklo na zemi. Na poslední chvíli svážejí dodávkami k soudu v Braunschweigu tisíce žalob investorů, kteří žádají po Volkswagenu odškodnění za emisní skandál. Stihnout to musí do půlnoci a elektronické podání není možné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74a23r30o35m31í95r 67Č84e40c90h 1393778577252

To snad radeji ne proboha?

0/0
19.9.2016 19:15

A57l36e63š 78K52r38e12j63č66í 6871411413139

Hm, německá kvalita Rv

+1/0
19.9.2016 13:30

Z71d60e66n52ě47k 45B51e95r97á47n12e60k 2198975306782

Nedivil bych se, kdyby VW odešel z Evropy, tedy včetně Česka. Zaměstnance VW pak jistě zaměstná soudružka Jourová.

+1/0
19.9.2016 12:56

P72e45t84e38r 68V51a84ň14u10š30a80n47i20k 4557426926892

To sem nevedel ze kdyz spatne investuji tak muzu zalovat? To je co za blbost?8-o

+1/0
19.9.2016 12:50

J91o95s33e73f 48Š90e42m16e28l58í88k 7619281430397

A nemohli by ty žaloby k soudu nosit přiběhlíci? K tomu nemusí umět žádný jazyk, stačí umět utíkat. A to umí dokonale.

+2/0
19.9.2016 12:33

K80a84r93e52l 56N12o43v29o74t61n52y 2261635139840

Doufam, ze ty dodavky zalob soud smahem shodi ze stolu rovnou k recyklaci, co by neopodstatnene.

+3/−2
19.9.2016 12:24

K51a14r19e69l 26N12o95v15o34t53n52y 2321505919950

Jak muzou podavat zaloby investori?? Ze prijde nejaky podobny prusvih a akcie pujdou dolu je proste normalni riziko souvisejici s investovanim. Meli si lip vybrat dozorci radu a vedeni.

+7/0
19.9.2016 12:23

M52o80j86m50í65r 35M61o89t45y87č58k75a 3572215954730

Na to jsou dvě strany pohledu.

Propad akcií VW zcela jistě nebyl "standardním propadem v rámci rizika". Půjde tedy o to, aby VW u soudu doložil, že investoři měli k dispozici dostatek informací podle kterých se mohli při investování či prodeji akcií rozhodnout. Pokud ne, je v VW problémech kvůli utajování informací. Pokud soud uzná, že VW informoval včas a dostatečně, tak se žaloby promění obratem ve sběrový papír, protože pak jsou ztráty chybou investorů kteří se špatně rozhodli.

+1/0
19.9.2016 13:04

J77i12ř43í 17N83o51s57e26k 1373847792682

tuta kultůra.... že se vysoudí mnohem víc než je skutečná škoda přivede ten náš úžasnej svět do pěknýho kelu......USA je nejodpornější a nejpokrytečtější režim na světě.....prý demokracie;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-(

+11/0
19.9.2016 11:59

Z97b14y78n92ě36k 78N18o70v39á23k 7460587887242

Zažalovat firmu, že kvůli poklesu akcií jsem přišel o peníze? Co je to za blbost. Vždyť o tom ta burza je? Přemýšlím, že bych třeba zažaloval USA za to, že jsem na Forexu kvůli poklesu EUR/USD přišel o nějaký peníze ;-O

+10/0
19.9.2016 11:56

K73a81r67l35a 48N92o38v78á73k30o16v84á 4224112335707

Burza je o tom, že se rozhoduji na základě určitých informací, kam investovat. Burza není ruleta. Pokud firmy tyto informace záměrně zatajuje, je to normální podvod. Co na tom nechápete ?

+1/−1
19.9.2016 13:31

Z23b80y55n91ě90k 40N19o65v49á78k 7120347447642

Obchodovat jen na základě fundamentální analýzy nejde nikde. Pokud obchodujete, určitě se s tím setkáváte. Stejně tak bych mohl říct, že paní Yellen z FEDu mi zatajuje, či dokonce ve svých proslovech záměrně pozměňuje mnoho podstatných informací...

0/0
19.9.2016 14:19

Z64b84y27n69ě76k 75N58o11v46á85k 7400297397582

a v tom je Yellen opravdu extratřída ;-D;-D;-D

0/0
19.9.2016 14:20

T85o51m66a17s 47H67a98b65a12l96a 8327425724113

Predpokladám, že tie dodávky sú diesle VW Transporter.

+10/0
19.9.2016 11:45

J85a68n 89H13r43u19z64a 8314678519337

A k soudu projíždí nízkoemisní zonou s vylepenou nálepkou té nejzelenější barvy.;-D

+2/0
19.9.2016 11:46
Foto

P56e22t21r 44D69v60o71ř10á59k 4788961217947

Docela by mě zajímalo, o co opravdu jde. Nejsmutnější na dnešním světě je, že mu vládnou právníci :-/

0/0
19.9.2016 11:40

K76a94t37e84ř30i92n64a 83S24l82a89v55í86k31o42v45á 6593425220323

Ne, světu vládnou bankéři :-)

+1/0
19.9.2016 11:50

K87a56t94e26ř66i54n65a 48S46l14a88v53í64k95o67v73á 6333855790653

Srazit hodnotu akcií k nule a pak prodat třeba do USA R^.

0/0
19.9.2016 11:38

T23o23m 96P22o96d30l76e77s49n83y 6863112892

Likvidace konkurence? ;-)

0/0
19.9.2016 11:41

K34a36t29e10ř21i28n75a 37S26l46a19v92í45k90o90v63á 6673225730613

Anofert to dělal podobně s konkurencí.

+1/−1
19.9.2016 11:49

J55i18r74k59a 81H28o45n76c87ů 2984624271868

Dobrý hospodář ovce stříhá, ne stahuje z kůže.

+12/0
19.9.2016 11:28

V63á40c69l47a73v 21K66o14p38t96a 4764873292

ze zdejších diskuzí jsem si myslel, že dieselgate byla jen aféra vymyšlená američany, kteří chtěli okrást poctivou německou firmu...která byla tak zmatená že se k tomu sama přiznala. Teď nevím co si myslet...

+3/0
19.9.2016 11:26

F60r39a85n23k 80J71a23n49s43k25y 9607681280910

no pokud se přiznala tak moc pocitvá asi nebyla, když dlouhá léta mlžila

0/−1
19.9.2016 11:39

T82o97m 49P26o82d90l15e80s59n30y 6253932102

Pri vsi ucte pane Jansky, VW je jefina firma, ktera to priznala, zatimco ostatni firmy takticky mlci. Ono totiz porazit fyzikalni zakony je jaksi rekneme, docela slozite a ze VW je jedina firma, ktera cachrovala, tomu snad neverite.

+2/0
19.9.2016 11:44

J16a57n 27H21r97u71z62a 8664158909737

Zatím se žádné další firmě nepodařilo prokázat, že by instalovala software, který mění režim funkce motoru na dobu testu. A věřím, že je dost zainteresovaných, kteří se o to snaží. Ostatní na to jdou prostě chytřeji.

0/−1
19.9.2016 11:49

P28e89t14r 47Č29e24r18m78á55k 9298835159870

Tak podařilo se prokázat že jiné firmy mají sw který zase např. funguje jen určitý čas po nastartování, a nebo jiné známe a povolené figle. Rozdíl je pouze v tom že většina z těchto modelů není na US trhu který má jinou homologační legislativu, a především nejsou největší automobilkou světa a nejsou primármím cílem. R^

+1/0
19.9.2016 12:32

P79e92t95r 24Č79e78r64m97á86k 9718165909250

Dieselgate je skutečně je americká aféra. VW se "přiznal" pouze k tomu že takovou vlastnost sw těch aut mají.

0/0
19.9.2016 12:29

V14á62c96l64a34v 76K17o75p97t92a 4864663602

takže američani je tak zmátli tělem, že VW mění software i v evropě...i když je vlastně všechno v pořádku...to bychom si neměli nechat líbit!

0/0
19.9.2016 13:11

P44e21t46r 47Č79e31r52m39á40k 9148745479860

V zásadě ano, v EU se jedná o ryze dobrovolnou aktivitu VW, která ve stylu že vlk se nažere a koza zůstane celá má za úkol především "nakrmit" media a pár ekologů, ale fakticky je k tomu absolutně nic nenutí, auta mají řádné homologace a mohou normálně jezdit i bez toho updatu ;-)

0/0
19.9.2016 13:18

V36á35c74l40a28v 96K56o14p20t54a 4804893932

to se mi ulevilo, to je důkaz jak je evropská legislativa geniální. já zjískám homologaci na základě softwaru který má jiný režim ve zkušebně než za reálného provozu a pak když se na to přijde tak je to v pořádku a všechny homologace platí....ještě že jsme v EU , je to morální kompas pro celý svět.

0/0
19.9.2016 13:53

P16e96t22r 81Č10e19r56m28á43k 9528615489900

Těžko soudit jak označit evropskou legislativu (na jedné straně dává nereálné emisní podmínky, na druhé je vyžaduje jen při určitém homologačním cyklu, jinak nikoliv, takže sice korourkov, ale dá se vykazovat jak se papírově ušetřilo..) každopádně to tak je. Funkce toho sw zkrátka není nijak v rozporu s homologačními podmínkami EU.

0/0
19.9.2016 15:38

S84t48a85n72i58s32l27a46v 50S80r10b66a 4735884208564

v pohodě. že je za tím americká cia, platí dál, že ta firma je poctivá, to se teprve ukáže

0/0
19.9.2016 13:00

V34á65c64l57a84v 24K54o26p58t14a 4654903682

jsem rád že se aspoň potvrdilo že za vším stojí CIA, to mi vrátilo sebejistotu. Ale není zatím také FBI? neměli bychom nechat američany tak snadno vyklouznout...

0/0
19.9.2016 13:07

P91e81t22r 91Č36e22r17m28á46k 9958575729560

A proč EPA čekala rok a půl na zveřejnění těch informací, a učinila tak zrovna ve chvíli kdy se to američanům náramně hodilo? ;-) Zajisté naprostá náhoda, kdy si nějaký aktivista řekl že už je toho dost a spustíme to zrovna ve chvíli kdy je VW největší automobilkou světa, hybatelem mnoha ekonomik EU a především té největší německé, což je opět čirou náhodou zrovna ta země která nejvíce trpí uprlichlickou krizí kterou jsme vyvolal R^

0/0
19.9.2016 13:24

V65á26c21l24a35v 29K46o70p19t85a 4954893152

teď jste mi otevřel oči, ti američané jsou ale fikaní, neuvěřitelné. Takže vlastně hlavní úkol amerických tajných služeb je zničit VW, zničit německo a zničit evropu. a zaplavit jí islámskými uprchlíky, aby se americe lépe vládlo. Jasně dává to smysl že až bude evropa pod kontrolou islámských radikálů tak se americe mnohem lépe povede...

0/0
19.9.2016 13:38

P69e93t68r 24Č53e65r35m77á57k 9978875749470

Tajné služby do toho taháte vy ;-) To že je obecným cílem američanů ekonomicky uškodit německu a srazit tak jeho silnou pozici v rámci EU je fakt.

0/0
19.9.2016 15:41

P76a12v38e86l 69L16á84n38í58k 5389155432777

Děkujeme investoři. Doufám, že minimálně v česku kvůli tomu přijdou tisíce a tisíce lidí o práci až to VW položí ...

+3/−4
19.9.2016 11:22

K46a53r96l81a 95N25o11v30á52k23o58v31á 4524912465787

A proto mají přijít raději investoři o peníze ? Patrně si pod pojmem investor představujete kapitalistu, který rozhazuje peníze plnýma rukama. Ve skutečnosti to jsou třeba drobní střádalové, kteří v tom mají své prací získané peníze, spořené třeba na důchod.

Navíc není ani důvod, proč by ta místa měla zaniknout. Výrobní prostředky si patrně koupí někdo jiný, který může klidně vytvořit ještě více míst. Např. já byla před zhruba 10 lety zaměstnána ve firmě, která to "položila". To bylo v té době breku, že 300 lidí v regionu s vysokou nezaměstnaností přijde o práci. Fabrika byla rozprodána 2 novým majitelům, dnes jsou ty prostory zcela zmodernizované a pracuje tam lidí 350.

0/−1
19.9.2016 13:39

D17a27v33i49d 87M51a44l42i31n26a 1880153760203

Tomu říkám zakroucení krkem zlaté husy. Gratuluji. Že když vyhrají u soudu, tak z těch akcií a z VW nezbyde nic, už jim někdo vysvětlil?

+16/0
19.9.2016 11:19

T65o63m 80P74o29d81l79e74s12n71y 6723262342

Ne, tak dopredu nepremysli.

+1/0
19.9.2016 11:31

P87e78t64r 26M24a48r58e50č21e80k 1933891949198

Zde se jasně ukazuje co jsou akciovky a tzv. investoři zač. :-) Namísto pocitu sounáležitosti s firmou kterou spoluvlastní ji žalují.

+8/−1
19.9.2016 11:10

O64t60o78m35a95r 53T41h57o94m50a 2765727636985

.. a potopí ještě hlouběji...

+5/0
19.9.2016 11:15

Z41b24y61n76ě71k 27N55o62v66á98k 7740667287692

... a ještě více znehodnotí svoje akcie :D

0/0
19.9.2016 11:57

D54a81n86i84e34l 72J24i24r32á45č75e71k 3911390830238

Co na tom žalují??? Jako akcionáři jsou spolumajitelé firmy... jak mohou svoji vlastní firmu žalovat??? To je jak kdybych si ve svém sro najal řiditele, který mi pokazil obchod a pak jsem si svoje sro zažaloval, že mi ztratilo na hodnotě. To je fakt padlé na hlavu...

+19/−2
19.9.2016 11:09

D58a18n95i29e26l 27J76i62r12á93č78e60k 3391340710138

samozřejmě ředitele... to je tak když to po sobě člověk nečte :(

0/0
19.9.2016 11:12

P23a63v91e48l 90S83o27u90č25e10k 7984352267785

Pokud by doslo k beznemu pochybeni, tak mate jako akcionar smulu. Pokud ale doslo k podvodu o kterem vedel jejich management, muzete vzhledem k trestni odpovednosti firem zazalovat. Pokud bych byl akcionarem VW a diky dieselgate prisel o sve investice, postupoval bych stejne.

+1/−1
19.9.2016 13:00

D52a59n33i82e68l 60J57i61r69á66č56e20k 3221300530838

Zažalovat můžete management firmy za způsobenou škodu, to logiku má. Firma sama o sobě za to nemůže.

0/0
19.9.2016 14:47

K45a46r29e36l 69S59t57r12ž91a74n90o15v13s25k28ý 1518465325

Zajímalo by mě, komu na světě opravdu vznikla škoda z toho, že auto víc čoudí.

+9/−2
19.9.2016 11:08

P50e29t37r 56T65y21č55k60a 6935342909802

Oni žalují kvůli ztrátě cen akcií, ne že jim kouří auto.

0/0
19.9.2016 11:14

T70o95m 47P40o64d61l15e89s18n92y 6123302892

Koncovemu zakaznikovi nevznikla skoda zadna. Pravnikum vznikne zisk za zastupovani klientu pri soudnim sporu ve veci vznikle skody koncovemu zakaznikovi. (what?) Firmu to poskodi hned nekolikrat, protoze krome pokut a vydaju na likvidaci skod koncovym zakaznikum, nebude mit penize na vyzkum. Brilantni tah jak poradne pochroumat Evropskou ekonomikou. Ted by mne zajimalo, ktera hlava tohle cele vymyslela a odstartovala. ?

+1/0
19.9.2016 11:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.