- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Parada. Pokud mate radi vlaky, nemela by vam uniknout soutez Poznejvlak.cz. Muzete vyhrat jizdenku po Evrope nebo super knizku. Kouknete na http://www.poznejvlak.cz
Takže stačí zrušit přejezdy a oplotit tratě. ETCS zařídí zbytek. Už i u nás by to teoreticky šlo ECTS se již buduje a trať Český Brod Brno by jiz měla být vybavena balizami.
Pche, lokomotiva bez strojvůdce, to je prdlajs. U Českých drah jsem kolikrát seděl i ve vlaku bez lokomotivy!
Já už i na nádraží bez celýho vlaku, heč.
To co DB testuje na trati za Krušnými horami funguje v pražské metru již několik let naprosto v pohodě... Strojvedoucí dává jenom pokyn k rozjezdu a otevře dveře. Jakákoli dynamika jízdy je předem naprogramovaná...
Takže i když v Německu toho strojvůdce vyženou, tak energetická úspora bude oproti dnešku 0.
spíš mzdová bude, ale to není moc populární říkat
Jakpa budou v Cesku jezdit, neni jedina trat, kde by se dalo jet rychleji.
Jel jsem s ICE z Frankfurtu do Hamburgu (530 km) za 3,5 hodiny.
U Hannoveru hlasili, ze jedeme 260 km/h.
To bude mit ICE po Cesku jednoho brzdare, aby se ten vlak nerozjel
Když to v Německu rozjede, tak do Prahy na Hlavák dojede setrvačností. Zpátky už bude muset strojvůdce.
Letadla bez pilotů,
auta bez řidičů,
vlaky bez strojvedoucích, .........
......... prodejny bez pokladních, čerpací stanice bez obsluhy ............
A co bude dál?
Restaurace bez kuchařů,
pojišťovny bez pojišťováků,
módní přehlídky bez modelek, .........
Kam to ten svět spěje ?
No a? Já tomu říkám pokrok, a je jednoznačně pozitivní
Moderní vlaky už nemají záchrannou brzdu zcela nezávislou, záleží na strojvedoucím, jestli vlaku nezakáže zastavit. Nedovedu si představit, že by vládu na záchrannou brzdou vrátili zpět pouze cestujícím. Z toho mi vychází spíš částečně automatické a částečně dálkové ovládání vlaků. Oboje ale bude jistě napadáno hackery z KLDR...
Jasně, nějaké dálkové ovládání to bude, ostatně o tom se v článku i píše. Ono ve své podstatě je už jedno, jestli strojvedoucí sedí ve vlaku, a nebo někde v teplé kanceláři. Protože jeho fyzická přítomnost ve vlaku stejně ničemu nepomůže - co se týče té záchranné brzdy, dnes stejně strojvedoucí neví, proč za ni někdo zatáhl.
Zruší strojvůdce, ale budou moci zavést ochranku před duševně vyšinutými útočnjíky se sekerou, kteří čirou náhodou vyznávají islám.
#
Už jsem se lekl, že se na ně zapomnělo.
To by ty naše tratě a koridory musely vypadat trošku jinak