- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Sůro, jedná se o financování pětice lokomotiv, které již Cargo vlastní, nebo jde o další sérii?
Tak samozřejmě půjčit v této situaci je OK (lepší než nechat válet peníze na účtu), na druhou stranu, kdyby management měl alespoň základní vzdělání, tak by si nebral takové půjčky, ale dokázal by odhadnout, kolik budou mít budoucí příjmy (např. z toho odprodeje nádraží nebo kolik vydají dluhopisů) a to cash-flow trochu řídit. Takhle to vypadá, že to prostě ždímou co to dá (a když jim někdo dává prachy, tak proč nebrat aneb po nás potopa).
"např. z toho odprodeje nádraží"
-------
Zrovna toto byl takový politicko-evropský guláš, že nebylo možno vůbec odhadnout, kdy a kolik ČD toho za tento majetek dostanou. Táhlo se to několik let, mezitím 2x padla vláda. Přitom jde o milardy. Jak potom chcete něco plánovat?
Jak může někdo s dluhy někomu půjčovat? To se svět už opravdu zbláznil?
Ne. Jen zcela běžně existují půjčky, které nelze kdykoliv předčasně splatit (v případě ČD jsou to dluhopisy).
Možná taky takovou půjčku máte, říká se tomu hypotéka. Tu lze obvykle bez sankcí splatit pouze při konci fixačního období.
Klasika.... , mám peníze na účtu, tak proč splácet , když to můžu půjčit a za rok žádat od státu další půjčku...
Ne že bych se zastával Českých drah, ale rozumíte psanému textu? Je tam napsáno, že někteří věřitelé nechtějí předčasné splacení..... No hlavně když si kopneme co ?
Jaké obchodní tajemství?
Je to státní dotovaná firma a já chci vědět vše !!!!
Pokud by se dřív netahal zisk z Carga na neprožíral na neplacení politiků za osobní dopravu, tak už mohli mít takových Vectronů..
Do roku 2003 to bylo tunelování zisků z nákladní přepravy zejména na do infrastruktury a osobní přepravy oficiální vládní politikou.
Pane Sůro a co takhle napsat ohledně dne železnice z Chebuˇ(ohledně rekonstrukce Stříbrného šípu M260.001) reportáž, proč tam žlutý nejel a svrabu u žlutého Vašeho oblíbence, To radši dáte odkaz z ČTK.Váš oblíbenec taky kupuje Vectrony a nejvíc se zklamal, když ČD koupilo autovlaky a on prohrál to prskal.
Regiojet Vectrony nekupuje, ale pronajímá. To je trošku rozdíl.
Národní den železnice je akce ČD a máte pocit, že někdo RJ zval?
Reportáží z NDŽ jsem viděl dost, o svrabu u RJ jsem se taky dozvěděl.
Od génia vašeho typu takové lichotky vždy potěší. Tak šup pro prášek
Pane Sůro, děkujeme za další bulvární titulek ;)
Mám dojem, že titulky k článkům přidává titulkář a ne autor článku. Proto se bulvární titulky objevují třeba i na technetu. Takže bych řekl, že toto není jeho vina...
Stát je nejlepší hospodář! Proto se budeme zuby nehty bránit jakékoli privatizaci a restitucím!!!! :-):-):-)
Většina železnice jako soukromé vznikla, ALE MAJITELÉ JE PŘEDALI STÁTU.