- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen aby to nemělo takový odporný vzhled jako je na obrázku.
A já myslel, že "švýcarská kvalita" ( což se ozývalo při hlášení ze začátku ve stanicích ) už nemůže být překonána. Ale Čína se bude taky hlásit? Až to tedy bude jezdit
To už dávno neplatí! Novotný, pár let nakupuje ojetiny z Německa stejně jako ČD. A jak se ukazuje, tak finance velí uskrovnit se.
Prost� st�tn� dopravce a soukrom� m� evidentn� zcela jinou roli.
Jen si nemysl�m, �e u ICE 4 pro DB by bylo mo�n� aby vyhr�l n�kdo jin� ne� jejich Siemens. Docela by m� zaj�malo, zda na to byla n�jak� sout�.
Ty ��sk� rychlovlaky v komunistick� �in� ur�it� taky nevznikaly na z�klad� pape�sk� sout�e a bez skryt�ch dotac�. Za dodr�en� v�ech zelen�ch evropsk�ch ekona��zen�.�
A UK ano. Tam se sout��, maj� to soukrom� dopravci a soukrom� p�j�ovny pod palcem. A jejich dr�n� pr�mysl zkrachoval. A ne v�echny v�robky byly �patn�.�Tak�e nebu�me tak pape��t� a naivn�.
Zkuste priste psat bez diakritiky, ... diky...
Vypadaji dobre. Pokud mate radi vlaky, nemela by vam uniknout soutez Poznejvlak.cz. Muzete vyhrat jizdenku po Evrope nebo super knizku. Kouknete na http://www.poznejvlak.cz
Už se těším až se s tím projedu.Žlutý bude prskat.
Věřím, že vlaky můžou být na dobré úrovni. Čínan umí vyrobit kvalitní stroj, pokud si ho někdo objedná...
...to bude stejne jako vse z Ciny - rucni prace, kazdy kus jiny. Nedavno jsem videl jak se vyrabi v Cine namorni kontejnery - vec z oceli, ktera se chrli po stovkach, obrovska poptavka .... uroven automatizace jako v CSSR v roce 1975 ... vse rucni prace ....
Navic zatim tu nejak neni zaplava cinskych aut, autobusu a tak ... ze by zrovna vlaky byly to co otevre dvere ?
Děde Vševěde, a ta klávesnice, co z ní píšete, je snad taky kusový výrobek?
A čínské stavební stroje, turbogenerátory či jiné hi-tech výrobky jsou snad stavěné na koleně? Zkuste se probudit, 80. léta jsou dávno za námi.
Jsem zvědavej z čeho to bude paštikář platit...
Nebude tezke vlak postavit, ale ziskat na nej povoleni. V CR je treba jednotky na stridany i stejnosmerny proud, musi byt vyreseno ruseni signalizace a el. vyhybek. Co pamatuji tak Pendolino ziskavalo papiry pres rok. Navic u Leo Expressu je otazka kdy dojdou penize, uz nemaji moc velkych veritelu na ktere se obratit.
A to je presne duvod proc se rozhodli pro Cinany jako dodavatele ktery ma dost penez na vsechno. Na financovani investic i na uplaceni ceskych uredniku ovplyvnit vysledek a tempo procesu homologace.
Nebudu jezdit s firmou, ktera cast meho jizdneho, prostrednictvim nakupu vlaku odesle do Ciny. Nastesti mam volbu zda do penezovodu za hranice sve penize dam, nebo ne.
No ty peníze do Číny asi tedy posíláte třeba z počítače telefonu atd