- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To rikam furt, ze ty svodidla jsou krasna mala domu.
a meni je pomale vsude, tohle doufam, nekdo seredne odskace jeste, top je to posledni co je potreba.
No podle Vás to je to poslední - ale jen do doby, než někde někoho převálcuje tirák, který v osmdesátce provalil do protisměru svodidla stavěná podle normy pro provoz embéček. Když pojedete do zahraničí, většinou uvidíte masivní svodidla schopná usměrnit i čtyřicetitunový kamion...
Stačilo by, kdyby odpovědné úředníky obvinila policie a odsoudil soud a ostatní by si to příště dobře rozmysleli ...
Už je to jasný, proč se u nás mění všude svodidla, jak kdyby ta stará byla jedovatá. Silnice a dálnice máme otřesné, rozbité, kapacitně nevyhovující, rozkopané na kterých se nepracuje, stavba nových vázne, ale prioritou je plošná výměna svodidel. Už tu bandu zlodějů kolem silnic někdo konečně rozežeňte.
kdyz si odmyslim ze RSD je proste jen banda mafianu a zmetku pocinaje i panem ministrem ktery okradl nejmenovanou svedskou stavebni firmu o prachy, tak me nejvic vadi ze za a) rsd neumi zadavat stavby a ani opravy za b) vse trva neprimerene dlouho za c) vysledky jsou desive a vetsinou velmi nekvalitni a za d) samotna existence RSD.. melo by to totiz spadat primo do budovy ministerstva dopravy, protoze by alespon lide presne vedeli ze voli zmetky kteri jim pak nici zivoty.
Ministr okradl Skansku? Jak?
Tím, že s ní neuzavírá žádné dodavatelské smlouvy a tím vypálil rybník všem předloňským křiklounům?
Někde jsem zaslechl, že cena 1m svodidla je asi 10 000 korun. No a kdo by soutěžil věc za 10 000 že :)
Nevím jakou máte zkušenost s dodavateli Vy, ale prakticky všude je cena materiálu zlomkem celkové ceny opravy. Mnohem dražší je totiž ta práce - v tomto případě zabezpečení přilehlého dálničního pruhu, demontáž poškozených prvků, vyrovnání použitelných a výměna nepoužitelných sloupků, montáž nového svodidla a uvolnění provozu. Nedá se to stihnout za hodinu ve dvou lidech.
A podepisují se v sobotu nebo klasicky v neděli?
a nema jit nahodou oprava svodidel po nehode z tzv. povinneho ruceni vinika nehody???
Stat ma sice regulerne vybrat zhotovitele, avsak financovat nema nic v takovem pripade, to ma uhradit pojistovna preci...
Přesně tak, při nehodě je viník povinen uhradit škodu. Ono ŘSD si ty peníze vybere ,ale tím vytuneluje povinný ručení pojišťoven. Zase naše(Teď motoristů) peníze někomu zaplacené. Je to pořád dokola.
Pak přijdou ,že musí zdražit povinný ručení.
Jestli budou to výběrové řízení připravovat jako na mýto, tak se toho nedočkáme
Proto se to dělá celý rok, celou sezonu na D6 a D7. Omezený počet lidí těchto dvou firem, proto to dělali ještě na několik etap, protože kdyby to zavřeli najednou, tak by to bylo moc nápadné.
Samozřejmě že špíny na ŘSD a MD by se našlo dost, ale nedovedu si představit opravdu spravedlivě vysoutěžit "opravy svodidel po nehodách":
V zadávacích podmínkách rámcové smlouvy bude podmínka maximální doby na opravu, takže ji splní jen firmy, které mají dostupnou techniku a zásoby - nejspíše Pretol a Jerex...
Bude stanoven rámcový rozsah - bude-li se bourat málo, nebude naplněn a firmy budou chtít po ŘSD smluvní pokutu, bude-li se bourat moc, nebudou stíhat a vymluví se na rámcový rozsah...
Bourá se plus mínus stejně. Výkyvy nebudou nijak velké.