Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Problém na D1 je disciplína řidičů, řekl v Rozstřelu ministr dopravy Ťok

Hostem živého diskusního pořadu Rozstřel na iDNES.tv byl ministr dopravy Dan Ťok. Někdejší manažer, který prošel například skupinou KKCG nebo vedl Skansku, řídí jeden z klíčových resortů už téměř dva roky. Ministr musel čelit smršti dotazů ohledně neschopnosti dostavět dálniční síť či vypsat mýtný tendr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30o96z67e58f67a 85N67o15v67a80k46o69v41a 7856575630214

Nejhorsi ministr, meli by ho vymenit..

0/0
14.10.2016 7:19

J66o13z97e21f18a 14N69o31v40a76k98o63v70a 7626815900684

Aha tak vinikem je mlcici vetsina.. A ta mela delat co? Kricet, ze stat nekona?

0/0
14.10.2016 7:17

J40i22ř14í 16H60o41r85á41k 9478505551

Lže, lže a lže. Vypadá to. že nikdy nejel po dálnici ani u nás a už vůbec za hranicemi...

0/0
7.10.2016 16:09

T71o73m96á36š 29V42e52j12m18e81l22k92a 8968362379

Problém D1 je disciplína stavebních firem.

0/0
7.10.2016 12:45

D19a68v51i96d 28J63u77r71i54c44a 9590155152712

Disciplína řidičů možná taky, nicméně jsem názoru, že mnohem větším problémem D1, stejně jako většiny českých silnic a dálnic, je Dan Ťok.

0/0
6.10.2016 12:18

L21u79b69o63š 24D58o66l78e71ž43a37l 4195784823864

Má pravdu...problém je disciplína....stav dálnice je na jedničku, ale řidiči to nechápou a někdy zařadí i dvojku ba i více .....R^;-D

+3/0
6.10.2016 9:51
Foto

M27i29c16h78a33e31l 27D88o50s31t91a93l 8113521907695

Problémem D1 je to,že se s tou rekonstrukcí se.ou strašně dlouho.Místo aby se pamatovalo na nárůst dopravy a množství aut,tak,vytváří zákazy a omezení jen aby si obhájili to,že to to co dělají je v pořádku a přitom je to na ho.no.Doprava po D1 stále komplikovaná,časově náročná a psychicky vyčerpávající.To nemluvím o tom,že za ten celý burdel se vybírá mýto.Pokud nebude dálnice plnit to k čemu je určená,jako je rychlá,pohodlná a klidná cesta,tak proč za to vybírat peníze?

+1/0
5.10.2016 12:14

O37n46d40ř95e12j 52P38a82l77a69t40a 1953178696180

"Je potřeba systém zjednodušit." A už na tom, pane ministře, pracujete nebo to jsou jen zase kecy?

+1/0
4.10.2016 11:24

J83a94n 84S36l24e52z35á80k 3494936899281

Umíte někdo spočítat kolik je celkem kilometrů dálnic a na kolika kilometrech z toho je povoleno jet 130km/hod? Resp. na kolika kilometrech je omezení z důvodu oprav, omezení v tunelech, jen tak omezení aby tam bylo (D1 mezi Vyškovem a Olomoucí) apod. Snažím se spočítat, zda se mi vyplatí dálniční známka.

+3/0
4.10.2016 10:35
Foto

P41a32v64e65l 36M79a73k98o71v48e85c 8838745891

"Pět nebo deset minut nikoho nezabije..." Vrchol arogance našich politiků (nadlidí?).:-(I kdyby si to Ťok myslel, tak to jako politik nemůže říkat nahlas.

+2/0
4.10.2016 9:52

J33o11s62e90f 30Š80o80l23t17e97s 8254258760263

V překladu: Okruh nebude nikdy, protože odvolávat se někdo bude vždy a to donekonečna.

0/0
4.10.2016 8:57

J12a64n 89P12r21i33b95y59l 5220145147267

Je neschopnej.

A konstatování, že za kolony můžou řidiči je výsměch.

+2/0
4.10.2016 8:46
Foto

P43a69v45e45l 18F11ü61r34s29t 5332280586723

"Ťok: Za kolony na dálnicích mohou většinou řidiči"

Samozřejmě, nebýt řidičů stojících v koloně, žádná kolona by nebyla ;-D;-D;-D

Asi jako když patolog konstatuje, že příčinou smrti bylo narození. Kdyby se nenarodil, nikdy by neumřel...

+2/0
4.10.2016 8:31

M19a47r28e24k 65M49a20r13t56i96n 8179574836720

Ať plácá co plácá, steně je to neschopa. Rv

0/0
4.10.2016 8:16

T51o92m72á87š 58K85u14c46h20a77ř 3717881248621

Samozřejmě, že za kolony mohou řidiči. Kdyby po dobu oprav zůstali doma, jak se po nich chtělo, kolony by nebyly. :-P

+3/0
4.10.2016 8:02

P51e96t77r 46H40r38a12b84á77k 6450557642920

Za takovou dálnici by se vůbec nemělo platit. Je to solidní zločin.Neznám v cizině takový stav, kde na jedné dálnici je 7 omezení. Nejlepší je, že omezení jsou už i na nových dálnicích. Kde je nějaká zodpovědnost? Stavební firmy se tam točí pořád stejné - Metrostav, Strabag, Swieteleski ...poářd stejné firmy a pořád stejná na h...kvalita. Zřejmě to mají firmy prolezlé až na ministerstva, že pane Ťoku. Ostatně ultrazločinec Řebíček by mohl vyprávět.

0/0
4.10.2016 7:23

M22a86r72e38k 86P34o37s20p40í55š45i69l 2725685711

Jezdím nyní manželčinou Octavií po dálnici jelikož moje auto je v opravně. Na ní je docela přesný tachometr rychlosti. Nastavím si 95-105km/h pohodovou jízdu do práce. No a světe div se!

Kamióny mě předjíždějí a blikají na mě. Když koukám dozadu na přívěs, tak tam mají 90km/h ale smažej to 100-110km. Realita! To zase někdo našel elektronickou vychytávku jak obejít kolečka tachografu. Měli by je hoši měřit. A to jejich předjíždění se! Klidně 2-3 km jedou vedle sebe a po centimetru se předjíždějí.Hlavně RO,SK,PL.Nikdy jsem neviděl policii za tohle někoho pokutovat. Jezdím denně po dálnici. Kolikrát jsem jel v koloně za 2 kamiónama, že se předjíždějí a policajti sledují provoz z výjezdu od čerpačky, koukají na to a nic se neděje. A to že bych viděl zastavený kamión na odpočívce s blikajícíma majákama policie je fikce. Jo! celníci ano,ty vidím furt jak kontrolujou. A několikrát přede mnou si zavedli kamión na odpočívku. Ale policie si chytne max. větší dodávku a normální auta. Na kamióny dlabou. Mě osobně se stalo,že jsem v odbočovacím pruhu silnice směrem na dálnici překročil rychlost. Byla tam 70km/h a o 11km/h. Po 10km na dálnici mě drapli. Ale jak! Jel jsem v levém pruhu a policie nikde za mnou. Blížil jsem se k 2 kamiónům a už z dálky koukám že jeden začíná předjíždět druhého. Tak jsem to vzdal a jel v pomalém a jelikož ze zadu se tlačili auta a jedno policejní v superbu(což jsem ještě netušil). Museli ty kamióny vidět! Ale oni se dost neurvale narvali mezi mne a kamión v pomalém pruhu, aby mi spustili "Stopku". Bylo mezi mnou a kamiónem tak 10m a přesto tam hodili myšku.No měl jsem superb před nárazníkem tak 2m. Víc ne když se mezi mne a kamión nacpali.

+2/0
4.10.2016 6:58

V36l50a51d76i34m56í60r 59F28i69b26i55g70e65r 5254361421924

Podle toho jeho vyprávění jsou skoro všechny silnice v ČR vedené po mostech a když se opravují, tak všichni pracují dole.

+1/0
4.10.2016 6:32

M91a90r59i47o 48L84u64c85h52e21z50i 1424768672694

Problém D1 je D1 a odkládání výstavby D35

+1/0
3.10.2016 22:35

M40a58r37e93k 78S39k45l61e36n53á68ř 3690771666533

On si zapne modrý majáček a jede - je mimo realitu. Stejně tak jako byl v RWE - kdy za jeho vedení zdražil plyn o 30% - tento borec tu není pro lidi, ale pro akcionáře a velké firmy! Opravy dálnic tvají 3x déle než je třeba - to je důvod proč řidičům dochází trpělivost.

+4/0
3.10.2016 22:13

P24e29t13r 75B79á76č21a 8885116665215

Situace na merenem useku se zklidnila tak, ze kdyz ji clovek projede vyjmecne bbez kolony do zuzeni, tak je rad, ze dosahuje 60 km/h.

Tomu rikam dalnice R^ Tys to vyresil R^

+2/0
3.10.2016 21:11

J47i14ř48í 18K85o91c58u85r40e17k 6865424625638

Jestli tou disciplínou myslel tohle, tak to je ale choreografie ...

https://www.youtube.com/watch?v=ufK2XRGUjuc

0/0
3.10.2016 20:04

P56a39v33e92l 79C24h86a29m98r96á31d 4397110879915

Je tady velký rozdíl mezi auty, stáří, výkon atd., proto jsou hlavně nehody.

0/−1
3.10.2016 18:44

J28a68n 35C36h67o90b41o22t 5283678759217

Jasně, protože nové Volvo prostě jak vidítl starý střep, ho coby překážku musí odsunout ze silnice.

A já zaostalec bych si byl myslel, že je to hlavně v řidičích...

+4/0
3.10.2016 19:50

M91i36c46h36a85l 49G21r32e46g87o95r 8316514340282

Disciplína řidičů - proč tedy ČT a ČRo neplní svoji zákonnou povinnost a nevysílá více kampaní na téma bezpečnost na silnicích?

Rychlost není problém, lidi se po bodovém systému celkem uklidnili. Ale spousta řidičů nemá nejmenší tušení co je to bezpečná vzdálenost. A taky neznají paragraf o zbytečně pomalé jízdě. Škoda že za to policie nerozdává body.

0/0
3.10.2016 18:04
Foto

B14r51o86n56i89s69l92a21v 47G61a15b94r71y24š 2272149351

Následky bezpečné vzdálenosti známe všichni a minimálně jednou denně je tady zpráva o tom, že právě kvůli ní nastala nehoda.

Dobrá byla kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!", kterou podle mě muselo vidět hodně lidí. A zabralo to? Ne. Nebo aspoň ne tak docela, protože lidi dělají hloupé chyby pořád a doplácejí na to brutálním způsobem.

Kolik kampaní byste si představoval a jak byste je společnosti vnutil? To prostě nejde. Někdo nemá televizi ani rádio, a pokud se o nehodě nedozví z internetu, pak odnikud. Zbývají asi ty billboardy.

0/0
3.10.2016 19:23

M13a13r93e91k 61M69a44r88t88i64n 8559404726140

Proč? Protože BESIP pod vedením Ťoka je absolutně marnej, nic nedělá. Ostatně zřejmě asi jako celé MD.

0/0
4.10.2016 8:19

M84i42c72h36a69l 40G20r84e50g97o25r 8976744790542

Zkuste si porovnat velké projekty soukromých firem a srovnatelné projekty státní správy. Například automobilky jsou obrovské stavby. Proč jsou schopny postavit fabriku za dva tři roky? Zatímco stavba byť i jen malého obchvatu trvá desítky roků.

0/0
3.10.2016 18:02
Foto

B49r18o29n82i69s27l48a39v 35G52a81b51r66y11š 2152479791

Možná jde o to, že i ten malý obchvat vede přes území s větším počtem majitelů. Když třeba zjišťuju současný stav inženýrských sítí, musím oslovit 20 - 25 institucí. Když se projektuje trolejbusová trať, musí se oslovit všichni majitelé přilehlých pozemků, okolo nichž ta trať povede. Halu si firma většinou staví na zelené louce, kde nic není a patří to jednomu vlastníkovi.

Ale opravdu hádám, je to jen moje domněnka. Třeba to někdo uvede na pravou míru.

+2/−1
3.10.2016 19:20

M74a56r30e61k 98S87k56l73e24n27á61ř 3940761636933

Právě stojím na D2 však času dost. Děti počkají. 19 až 25 km výměna svodidel-potom co odstranili stará a srovnali zeminu se 14 dnů nic nedělo. Jasné chybělo beranidlo na nosiče svodidel. Kdo platí provizorní dopravní značení?

0/0
3.10.2016 17:48

P64e44t49r 56H35o57f12m86a46n13n 6469834875880

To je mi vas lito, kdyz musite vozit deti do skoly autem. Neuvazoval jste o prestehovani se nekam do civilizovanejsiho mista?

0/−2
4.10.2016 6:55

J53i83ř45í 60P44i32l27n59ý 5917504308723

Problém je neexistence R35.

+4/0
3.10.2016 16:42

J19i55ř98í 85H43o57r87á86k 9858325601

Tento zaměstnanec agrofertu spadl z Marsu?

+1/0
3.10.2016 16:31
Foto

T57o21m32á72š 69D83v58o61ř13á67k 7835706437251

Z Čapího hnízda...

+3/0
3.10.2016 17:19

R44a42d41e75k 15V51a98ň36h62a47r55a 2866591680870

Takže problémem stojících dálnic jsou rychlí řidiči?

+2/0
3.10.2016 14:25

J95a10n 12H30e32r86o49u22d58e56k 9748432873261

Ne problémem D1 jsou neukáznění a neznajici ridici.

+1/−2
3.10.2016 14:29

A14d34a84m 65B70a98r25t56o20n80í79k 1617311585839

Tak nějak má vypadat sebereflexe R^;-D

+2/0
3.10.2016 14:08
Foto

D26a82v33i88d 72L17e66d80v49i20n37k94a 7290810281390

Pan ministr má pravdu, opravdu existuje pár (dva o celkové délce cca 10 km) úseků, za které se nemusíme stydět a které obstojí ve srovnání s cizinou....:-P

+4/0
3.10.2016 13:45

L18a20d19i57s23l70a30v 88K69a72l48o89u31s 7505706651900

V Německu o okolních zemích Evropy mají podstatně více silnic, a tak šílený stav silnic tam nemají. Opravy u nás jsou nepromyšlené, živelné,nekoncepční, dlouhotrvající. Po zimě obvykle můžou začít znova. Zničehožnic někde zavřou dlouhý úsek komunikace, neřeší objezdové trasy, ani dopady na dopravní obslužnost. Mě to připadá jen tolik, že se "najdou" peníze v rozpočtu(při 50% zdanění by to neměl být problém), stavební firmy naskočí a začnou působit - živelně.

+2/0
3.10.2016 13:07

V37l41a73d50i53m24í19r 46F52i44b55i42g14e94r 5734901501704

Tak já bych bral, kdyby se opravovalo najednou několik km silnice s kvalitné objížďkou, než když to u nás flekují po 300 metrech, pouští to kyvadlově, tak tam jsou stejně celý rok kolony jak se posouvají. Samozřejmě na tom delším uzavřeném úseku zvýšit intenzitu prací aby to bylo rychle hotové. Je u nás v okolí dost silnic, které se posledních 30 let neopravovaly, prostě se jen flekuje a vypadá to příšerně.

0/0
4.10.2016 6:36

P50a22v10e70l 55B61í44n29a 1103675762593

ANO - nekecáme, vymlouváme se.

+7/0
3.10.2016 13:06

J98i49ř71í 14S91c49h54m87i64d94t 5100213694365

"Nechci se vymlouvat, ale můžou za to ti předemnou"R^;-Dto nevymyslíš;-D

při jeho tempu a způsobu práce není divu, když nezvládl, ani za 3 roky, vyřešit transparentně mýtoRv

+5/−2
3.10.2016 12:09

J74a55n 65H76r74u97z79a 8794298539897

A za nevypsání tendru na mýtu může nekázeň řidičů.

+7/0
3.10.2016 12:12

R65o85b21e16r33t 24J51a68n92í45k 2167706108136

za tri roky? neni ministr jeste ani dva. Ale vy urcite budete pravnicka spicka na reseni myta a vsech tech smluv, ktere kolem nej uzavrely minule vlady, kdyz vite, ze to slo vyresit velice jednoduse, aniz by stat tratil vic, nez nyni ze? A urcite se s nami nemate problem o tom podelit, jak se to tedy melo resit a zvladnout veskera uskali a pravni problemy co se autorskych prav tyce atp., ze?

+4/−1
3.10.2016 12:13

F34a46b62i15o 55S21g87a11t29t86o88n63i 9331920787780

kobliha chutnala ???

+3/−1
3.10.2016 12:25

R29o29b27e23r35t 63J42a81n40í80k 2587516758896

Kdyz nehazu vsechny do jednoho pytle a zajimaji me fakta a ne nejake hystericke nicim nepodlozene vykriky, tak jsem automaticky volic ANO? Pokud takto vnimate svet, tak ano, to jsem ja, ikdyz jsem ANO nevolil a volit nebudu. ;-)

+3/0
3.10.2016 12:31

J68a83r65o72s49l60a27v 73K73a41d12l64e66c 5341279692901

R^R^R^

0/0
3.10.2016 12:09

J57i89ř23í 26S85c52h85m76i70d14t 5790733734625

Počtem policistů na hlavu jsme na špici v EU, ale zároveň i v nekázní řidičů, čím to asi může být:-P;-)

+2/0
3.10.2016 12:05

J46a35n 38H27r14u96z59a 8524278619547

Protože si to Ťok vymýšlí. Nekázeň řidičů je v latinskoamerických a asijských zemích. U nás drtivá většina řidičů jezdí slušně a v pracovní dny i kvalitně. O víkendech to je s kvalitou řidičů horší, ale zase není tak hustý provoz. Fronty na D1 u Brna loni šly na vrub neschopnosti domluvit se a neopravovat i objízdné trasy. Letos to není o moc lepší, ale prostě po D1 jezdí moc aut.

+4/0
3.10.2016 12:17

T55o85m21á70š 95H17e64r70t89i10g 4600626735815

Jak (ne)kvalitu dálniční sítě ovlivňuje disciplína řidičů???8-o

+2/−1
3.10.2016 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.