- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tak ten podnik rovnou zavřít, stejně to nefunguje...
Sick days v praxi.
Jen je škoda, že s nimi neměli naplánovaný let na opalování svých pupků Středula a Marksová.
Tady máte jasný příklad, proč vznikly odbory a nemá to nic společného se socialismem. I pro zaměstnavatele je lepší, když se zaměstnanci na něčem dohodnou a OZNÁMÍ mu to. Třeba i stávku, ale pořád se dá o něčem jednat, proti společnému postupu 'jednotlivců' mimo pravidla vyjednávání už toho moc nenaděláte. Stávku může soud zakázat, ale nařídit jednotlivcům zdraví nemůže.
Na upřesnění: nejedná se o spojení TUIfly s Air Berlin, ale na vytvoření společného podniku s jednou z částí AB, která je v těžkých problémech a chystá se restrukturalizovat. AB si cca. polovinu stávajících letadel nechá, něco přes čtvrtinu pronajme i s posádkami Eurowings (takže na některých trasách, kde si dosud konkurovaly Lufthansa a Air Berlin, bude létat Lufthansa a Eurowings, tedy její divize...) a zbytek - bývalou FlyNiki včetně právě letadel, která TUIfly AB i s posádkami dlouhodobě pronajímá - má jít do plánované nové společnosti, kde by podílníky byly právě mj. TUIfly, které by do ní snad i měly vložit svůj stávající byznys. Toho se jejich odboráři bojí a tak protestují.