- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ti, kteří dnes nadávají Ťokovi by si měli zjistit, kdo byl oním odpovědným, který podepsal tuhle trasu. Bylo zo za ministra Kužvarta ve vládě opoziční smlouvy. Podpis měl učinit Kužvartův náměstek. Jenže ten se vzpíčil, a tak byl ovolán. A Kužvart podle OPOSMLOUVY byl nucen jmenovat náměstka jiného. Ten dokument schvalující trasu Středohořím podepsal. Podívejte se na rozhovor Veselovského s geologem Caisem.
Trošku mi to připomíná události na D47. Proč nejde tolik předražované nové dálnice postavit kvalitně?
Ten kopec je zlatej důl., nic lepšího si ŘSD nemohlo přát.
Obavam ze se musi stat nejake velke nestesti, aby se zacal problem skutecne resit. Oblast kde vede dalnice je nestabilni a dalsi sesuv je otazkou casu, ale nikdo nema odvahu odepsat proinvestovane penize rici ze je treba najit jinou cestu (treba tunel, ktery byl jednou z variant). Takze nyni lijeme dalsi penize, udrzba nebude lacina, odvodnenim zmenime klima okoli a stejne az vice zaprsi nastane problem. To nema moc logiku.
Když jsem tady psal, že jenom slepý nechce vidět kde se to sesune, tak jsem dostával mínusy. Že se musí sesuv odvodnit, to se najednou tady píše až teď. Psal jsem to sem okamžitě při sesuvu pod lomem v Dobkovicích. Svah se rozjel, protože je sesuv zavodněný. Ty dreny měly být hotovy dávno. Panačci čekají nevím na co. Promarnili dva roky. S těmi tunely se jděte všichni vycpat. Vůbec netušíte co Vás tam v podzemí čeká.
Ta mostni opera, o ktere se pise v clanku a ktera ujizdi je v jine casti stavby D8 (SO 210) a nema nic spolecneho se sesuvem pudy pod lomem Dobkovice.
To co se jím zbortilo na dálnici, měli vyvézt vedle ní, jinak se terén nestabilizuje. Je třeba provést spodní podpěru hory a to mohli udělat ze sesunutého materiálu. Pokud to odvezli někam jinam, tak to byla chyba.
Vychvalovat ekoteroristy protože se jednou v té záplavě připomínek trefili, no nevím, stejně tak 13 km dlouhý tunel, z hlediska bezpečnosti nebo provozních nákladů (osvětlení, ventilace, ...) nic moc, navíc silně pochybuji, že by byl levnější.
Ignorování připomínek geologů je už ale něco jiného, stejně tak ten tunel délky 4 km.
Tunel skrz Kubačku měl mít 3.25 km. Po odečtení dvou krátkých tunelů na stávající variantě - 900m - to je pouze 2,35 km tunelu "navíc"...
Už dávno se mohlo jezdit a troufám si tvrdit, že výsledná cena stávající varianty (pokud se jí někdy dočkáme) bude vyšší, než mohla být cena tunelu Kubačka.
Nechtěli ti zelení, ti nenávidění zdržovači staveb, ten tunel od začátku?!
A to je ten důvod proč byla dálnice vytlačena na nestabilní hranu labského údolí. Odklady a opravy stavby nasypou ze státního nenažrané betonářské lobby. A přes ní se ze státního naplní i kapsy politiků a pokladny jejich partají.
Kdyby byla vybrána varianta s dlouhým tunelem už se dávno jezdí a stát by ušetřil miliardy - ale co chudáci politici se splasklými kapsami?