Diskuze

České dráhy zdraží režijkářům 1. třídu o 60 %, zaplatí i v railjetech

České dráhy po delší době upraví podmínky, za kterých mohou cestovat majitelé režijních průkazek opravňujících k neomezenému cestování po železnici. Změna se týká jen těch, kteří mají nárok jezdit zdarma i první třídou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J19a66n 41M76a60n16d24í57k

2. 11. 2016 2:51

České dráhy na rezijkach podle mě spíš vydělávají, je to 100 000 lidí platící ročně 500-1000 korun, ne každý z nich to projezdí, není jich zas tolik, aby kvůli tomu museli navyšovat kapacitu a navíc je to dobrá výmluva v případě výběrových řízení..

0 0
možnosti
Foto

Tak nějak nechápu, co to tady zase pan Sůra vypotil. Těch zaměstnanců na železnici co mají nárok na první třídu je zlomek, převážně managementu. Ostatní železničáři co mají zaměstnaneckou In-kartu si tu 1.třídu mohli doplatit, stejně jako všichni ostatní cestující. Takže chtěl zřejmě říci, že ČD,a.s. zdraží cestujícím s In-kartou 1.třídu o 60%.

0 1
možnosti
Foto

Pán Jiří Bilík to v 5.bodoch zhrnul a celkom správne.R^

K 5.bodu: Niekdo sa má lepšie-pozrite sa na hokejistov,futbalistov,nevstávajú ráno o 3:30,nehrajú cez Vianoce a koľko miliónov si zarobia ?

Nezáviďte železničiarom,nemusí to byť práca na ceĺý život.Stačí,ak neprejdete na zdravotných prehliadkach,a je problém.

Každý rok musia zamestnanci úspešne absolvovať testy,na Slovensku každé 3 roky skúšky z 3 učebníc

Monika Konečná 13.10. 8:45

fakt zaujímavý komentár,představujete si to jako Hurvínek válku ;-D;-D

Pracovníci bánk majú zaujímavé benefity,v bankách pracujú moji spolužiaci,ale o tom budeme diskutovať až bude taká téma

6 0
možnosti

jake benefity myslite? bezny ucet pro zamestnance (nikoli rodinne prislusniky) zdarma? nebo 1,2% uroceni sporiciho uctu do zustatku 250 tis.? pripadne hypoteku za 1,6%? o stravenkach, dodatkove dovolene ci prispevku na penzijni a zivotni pojisteni se asi nema cenu bavit, to maji skoro vsude.

0 3
možnosti

J95i56ř96í 91B75í89l34i72k

13. 10. 2016 22:19

1) Rezijka je standardni zamestnanecky benefit zeleznice a to v mnoha evropskych zemich. Pokud mate dobreho zamestnavatele take se Vam muze postestit sluzebni vuz ci stoprocentni nahrady za cesty do prace.

2) Kazda osoba rocne prolonguje ... (1000 kc na rok)..takze uplne zdarma to opravdu neni.

3.) Souhlasim s nazorem, ze rodini prislusnici by cerpat jizdni vyhody nemuseli...Nejsou to jednoduse zamestnanci a minimalne by se dalo diskutovat o redukci vyhody na pripadnou slevu na jizdnem. Podle me by mel mit narok primarne zamestnanec zeleznicni spolecnosti .

4.) Nebyl bych proti zdrazeni prukazky klidne na 5000 CZK, coz si myslim je adekvatni pomer cena/vykon/benefit

5.) Stale me udivuje kolik lidi si nemuze za 25 let od revoluce zvyknout na fakt, ze nekdo se ma proste lip a nekdo hur. Sama primitivni zavist tady.

8 2
možnosti

100 tisic lidi ma rezijku? aha, tak uz chapu, ze CD jsou cerna dira na penize

1 9
možnosti

očividně to chápete

1 0
možnosti

Ten článek je chaotický? Mám pocit, že to reálně bude jinak a doplatek se zvedne i řadovým cestujícím. A ta místenka do railjetu? Je to u business/1. třídy nebo i u 2. třídy? U 2. třídy by to moc smysl nedávalo, zas takový nadvlak to není a navíc tvoří základní páteř taktu i s přípoji, není tam "navíc" jako pendolino.

2 2
možnosti

Viz co jsem napsal dopoledne, hned tady pod Vámi ;-)

Ano článek je chaotický a zdražení 1. třídy pro režijkáře ze 4990 na 7990 naznačuje, že úplně stejně zdraží roční doplatek i pro řadové cestující.

O jaké místence do railjetu je řeč se v článku nepíše, ale fakt, že tam stojí "minimálně 70 korun" a že railjet není vyjma business povinně místenkový naznačují, že se to týká právě jen místenky business.

0 0
možnosti

Popravdě tohle nějak nechápu. 1. třídu má "vyšší management" automaticky a "řadoví zaměstnanci" si ji mohou připlatit, nebo ma "vyšší management" nárok jen za tučný příplatek a "řadoví zaměstnanci" vůbec?

Platící cestující si 1. třídu na rok může koupit za 4990, takže pokud režijkáři za to platí stejnou cenu, žádná výhoda to pro ně není a zdražení na 7990 nechápu. Nebo se snad chystá zdražení na 7990 i pro běžné cestující?

Mimochodem ČD by si měly ujasnit, co vlastně s 1. třídou chtějí dělat. Ještě před pár lety tím téměř nikdo nejezdil, protože za 50% příplatek zjevně neměl důvod, tak si do railjetů objednaly jen jeden vůz 1. třídy. Pak se rozhodly 1. třídu lépe zaplnit, snížily příplatek na 30% - v railjetech je nyní často plná, ale v panterech nebo 'starých rychlících' je stejně prázdná, v pendolinu nebo EC taky nic moc, ačkoliv je to jen jeden vagon, protože proti 2. třídě takřka nic nenabízí. Přijde teď nový pokus - opětovné zdražení? (Pokud ano, tak bych se vsadil, že zatímco prve zlevnilo kilometrické jízdné, ale ne časový doplatek, když se bude zdražovat, tak obojí...)

3 0
možnosti

Prvn� t��da oproti druh� naopak asi nejv�c nab�z� v Pendolinu. A jeden z d�vod�, pro� si ji koupit taky je, �e nebudete m�t kolem sebe narv�no.

1 0
možnosti

A19l77a26n 60Ř83e38p70k72a

13. 10. 2016 9:19

tu je zase závistivců, že oni režijku nemají (případně nemají žádný benefit), tak to nebude mít ani nikdo jiný :D

11 10
možnosti

J12a97n33o 16K37r93o45b27o20t

13. 10. 2016 9:23

nejde o závist, jde o rovné podmínky, já zaplatím za jízdenku ročně 25000, pak si není kde sednou protože tam hačají zaměstnanci, fakt super.

6 10
možnosti

J21a62n 16C42e62p13e74k

13. 10. 2016 9:01

Hm, chudáci železničáři jsou ze své práce tak zničení, že pak musejí cestovat první třídou.

1 10
možnosti
Foto

Železničáři na první třídu ani nárok v rámci režiky nemají, týká se to managmentu ;-)

4 0
možnosti

priplatek za 1.tridu v Pendolinu by měli zcela zrusit, platit jen za červenou sedacku a mozna za klidnejsi prostředí je nesmysl v pripade, kdy uz je to rozliseno cenou místenky.

3 4
možnosti

A72l82a77n 45Ř67e89p96k17a

13. 10. 2016 9:20

Ale v Pendolinu máš v ceně navíc nápoj (teplý, studený), uvítací drink (alko či nealko verzi Bohemky) a nějaký sendvič ;-)

3 0
možnosti