Diskuze

Italská éra hlavního nádraží končí, Grandi stazioni chce miliardu

Prostory nejrušnější české železniční stanice přebere v neděli ve čtyři odpoledne do své péče od italské firmy Grandi Stazioni Správa železniční dopravní cesty (SŽDC). Nejde o rozvod v dobrém. Spor o nádraží bude zaměstnávat právníky a soudy ještě dlouho.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jó miliardu by chtěli, ale splnit smlouvu ne. Že "nestihli"? Blbost. Nechtěli do toho vrážet peníze. U nás je tolik stavebních firem, že stačí písknou a budou stát frontu, aby mohli zítra začít rekonstruovat.

0 0
možnosti
MM

V patek jsme prijeli mezinarodnim rychlikem na nastupiste 6 Hlavniho nadrazi a museli jsme se vlacet se zavazadly dolu po schodech. Vsechna velka nadrazi v civilizovanych mestech maji eskalatory nahoru i dolu na peronech, odkud jezdi a kam prijizdeji mezinarodni rychliky.!!

0 0
možnosti
ZS

Éra Italů už měla skončit dávno. Vyždímala maximum, a kdo to pohlídal ?

Zadavatel !!!!!!

0 0
možnosti
AS

"výrazhě proměnili k lepšímu", jako jak? a kde? jako výměna kratičkých eskalátorů, namontovat pýr LCD monitorů a postavit pár kiosků? na to je potřeba takovej obří projekt?

0 0
možnosti
Foto

A notak, především tam udělali pořádek. Místo zaplivanejch prostor s bezdomovci (podívejte se třeba na Smíchov) je tu čisto, ochranka vyhnala špinavce. Ty luxusní obchody, kde nikdo nic nekupuje je nutný zlo...

0 0
možnosti
IS

SŽDC doporučuji zaplatit článek do všech evropských novin o tom jak Italská Grandi uskutečnila opravu hlavního nádraží v Praze za 12 let.

Udělat ji takovou velkou referenci po zákaznicích..........;-)

Italie :-PRvRvRv

6 0
možnosti
JJ

J58a97n 41J51e34m72e50l49k49a

16. 10. 2016 8:15

Nejlepší je smlouva na tunel Brněnského nádraží, která se pak 3 roky schovávala. ..Kdy už bude registr smluv. Podle mě by ji měl stát natvrdo nerespektovat. Ať si vrátí strany třeba plnění :-) A ať si bývali politici z ODS stěžují třeba v Bruseli.

http://www.osbrneni.cz/wp-content/uploads/2012/07/NS_Brno-cerne-bile-1.pdf

0 0
možnosti
Foto

Registr smluv je. Má ta být všechno nové - až na malé výjimky. Třeba smlouvy s ČEZem se do registru dávat nesmějí.

0 0
možnosti
Foto

Samozřejmě bych jim nedal ani korunu !!! Vyždímali za ty roky dost . . . .8-o8-o!!

3 0
možnosti
FS

Já pořád nechápu zde diskutující, kteří se zastávají Italů!! Tak tito "podnikatelé" rejžovali ročně stamiliony, opravili jen komerčně využitelné části nádraží, protože je potřebovali k pronajímání. Na historickou část, komerčně nevyužitelnou a náročnou na restaurátorské opravy ani nemákli a měli na to 10 let. Čekali jen na prodloužení pronájmu celé budovy na dalších 35 let a věřili, že si na ně nikdo netroufne - to by se pak na celou rekonstrukci zřejmě vys...li úplně - no jako mnozí jiní "taky podnikatelé". A když konečně jednou jedinkrát správně zasáhne státní podnik - tak vy jste proti? Ať si chlapci tady rejžují dále a nám se posmívají?

9 0
možnosti
PN

145 M za rok, měli to přes deset let, investovali 1.2 mld. Jsou v plusu, tak ať táhnou.

4 0
možnosti
Foto

Jen dříve nez začali rejzovat, tak museli alespoň neco opravit. Tedy vaše výpočty nejsou úplně přesně. Počítám, ze v plusu možná jeste nebudou. :) jen nechápu ze se na ne tak plive. Jen se rychle přizpůsobili českému stylu podnikání. U nás se nekdy neco většího obešlo bez 'tunelu'? Nevzpomínám si...

0 3
možnosti
Foto

To je na blití, když už to SŽDC nevyhovuje tak prostě končí, alespoň takto vypadá. To jako že práce co se dělají se zastaví? Nedopadne to tak, že to bude dřív než jak by to dokončila ta společnost Grandi Stazioni.

0 11
možnosti
MT

Aha, takže firma něco slíbila udělat a měla na to 10 let. Za 10 let to nestihla, tak se jí daly 3 roky navíc. Světe div se, zase to nestihli, ale za dalších několik let už by to prý stihli... Fakt vám přijde, že je v tomto případě špatná SŽDC?

12 0
možnosti