Diskuze

Italové opět nepředali hlavní nádraží. Uvědomují si svou vinu, míní Ťok

Zástupci společnosti Grandi Stazioni v pondělí ráno opět nepřišli předat budovu pražského hlavního nádraží. Klíč od budovy tak ministru dopravy Danu Ťokovi předal šéf servisní společnosti ISS Jan Boháček.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Jen pro zajímavost : Grandi Stazioni SpA je většinově ovládána společností Ferrovie dello Stato která je ve vlastnictví státu ....... proč české nádraží musí spravovat státní Italská firma - to nedokážeme sami ?? Mimochodem - v ČR to jsou tyto nádraží

Praha hl.nKarlovy Vary hor.n. Mariánské Lázně

0 0
možnosti
IS

SŽDC by měla zaplatit srdcervoucí článek o nepodařené rekonstrukci nádraží v Praze do všech evropských novin a udělat tak Italům všude pořádnou reklamu.;-)

0 0
možnosti
PV

P33a88v59e13l 81V26a24c84e35k

17. 10. 2016 12:59

Zisk 52 mil. pri trzbach pouhych 144 mil je hodne slusnej vejvar.

0 0
možnosti

Zato Tok si svoji vinu neuvedomuje.

2 1
možnosti
JC

J80a34n 41C14e54p42e92k

17. 10. 2016 13:18

konkrétně v tomhle případě jako?

0 0
možnosti
JO

J94i96ř71í 88O70s59i10n92a

17. 10. 2016 12:15

Nedivil bych se, kdyby ti italove byli nakonec jeden bezdak, zijici nekde na italskem nadrazi. Budou stat ignorovat a po zasahu jej zazaluji za zmarenou investici.;-D

0 0
možnosti

Jsem zvědavý, jak to celé dopadne, jak je postavená smlouva a jestli je skutečně neprůstřelná, aby nás to ve finále nevyšlo hodně draho. Další otázkou je, jestli se rekonstrukce nezdržela mj. kvůli úředníkům nebo památkářům.

1 1
možnosti
TR

to jestli to zdrželi úřednící nebo ne nemá na smlouvu/termín žádný vliv...

1 1
možnosti
JD

J88a12n 57D98u74d77e40k

21. 10. 2016 16:57

V těch vizualizacích uplně zapoměli na ty obchody :)

0 0
možnosti
MZ

Mimosoudní vyrovnání nebude, to je jasný. Budou soudy a celý proces opravy nádraží se zastaví a 10 let se na nádraží neudělá vůbec nic.

4 1
možnosti
MM

Což je pořád méně, než kdyby pokračoval stávající nájem.

0 1
možnosti
JC

J85a11n 82C24e31p72e11k

17. 10. 2016 11:46

Smlouvu s nemakavými Italy uzavřeli České dráhy tuším v roce 2003 za posvěcení kterého ministra a které vlády? A který ministr posvětil v roce 2013 další prodloužení? Ač je mi Ťok totálně šumák, tak alespoň je první, kdo Italům nic neprodloužil, nebo neuzavřel další smlouvu, když ti již 13 let skoro nehnuli ani prstem. A nikdo netuší, co je ve smlouvě a co z ní ještě bude pro stát vyplývat. Ale většina tu má již teď naprosto jasno. Vůbec tu neřeší počátek a příčinu, ale důsledek a posledního ministra.

0 0
možnosti
MM

Poslední ministr se řeší proto, že se snaží situaci řešit, to je nepochybná nevýhoda těch, co se snaží situaci napravit. Druhou stránkou je, že Ťok zkritizuje vše okolo, vydá napočátku silácká vyjádření a postupem času vyklidí pole, mýto budiž příkladem. Je určitě dobře, že má snahu řešit nevýhodné smlouvy. Kdyby si odpustil tu zbytečnou rétoriku kolem a soustředil se spíše na konečný výsledek...

2 0
možnosti
FS

Chtít po Italech, aby přišli na schůzku v neděli nebo v pondělí v 7,00 ráno ??? Nespadl tady někdo na hlavu ???

22 1
možnosti