- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen pro zajímavost : Grandi Stazioni SpA je většinově ovládána společností Ferrovie dello Stato která je ve vlastnictví státu ....... proč české nádraží musí spravovat státní Italská firma - to nedokážeme sami ?? Mimochodem - v ČR to jsou tyto nádraží
Praha hl.nKarlovy Vary hor.n. Mariánské Lázně
SŽDC by měla zaplatit srdcervoucí článek o nepodařené rekonstrukci nádraží v Praze do všech evropských novin a udělat tak Italům všude pořádnou reklamu.
Zisk 52 mil. pri trzbach pouhych 144 mil je hodne slusnej vejvar.
Zato Tok si svoji vinu neuvedomuje.
Nedivil bych se, kdyby ti italove byli nakonec jeden bezdak, zijici nekde na italskem nadrazi. Budou stat ignorovat a po zasahu jej zazaluji za zmarenou investici.
Jsem zvědavý, jak to celé dopadne, jak je postavená smlouva a jestli je skutečně neprůstřelná, aby nás to ve finále nevyšlo hodně draho. Další otázkou je, jestli se rekonstrukce nezdržela mj. kvůli úředníkům nebo památkářům.
to jestli to zdrželi úřednící nebo ne nemá na smlouvu/termín žádný vliv...
Tak jsem zapátral v archivech, co Italové naslibovali:
V těch vizualizacích uplně zapoměli na ty obchody :)
Mimosoudní vyrovnání nebude, to je jasný. Budou soudy a celý proces opravy nádraží se zastaví a 10 let se na nádraží neudělá vůbec nic.
Což je pořád méně, než kdyby pokračoval stávající nájem.
Smlouvu s nemakavými Italy uzavřeli České dráhy tuším v roce 2003 za posvěcení kterého ministra a které vlády? A který ministr posvětil v roce 2013 další prodloužení? Ač je mi Ťok totálně šumák, tak alespoň je první, kdo Italům nic neprodloužil, nebo neuzavřel další smlouvu, když ti již 13 let skoro nehnuli ani prstem. A nikdo netuší, co je ve smlouvě a co z ní ještě bude pro stát vyplývat. Ale většina tu má již teď naprosto jasno. Vůbec tu neřeší počátek a příčinu, ale důsledek a posledního ministra.
Poslední ministr se řeší proto, že se snaží situaci řešit, to je nepochybná nevýhoda těch, co se snaží situaci napravit. Druhou stránkou je, že Ťok zkritizuje vše okolo, vydá napočátku silácká vyjádření a postupem času vyklidí pole, mýto budiž příkladem. Je určitě dobře, že má snahu řešit nevýhodné smlouvy. Kdyby si odpustil tu zbytečnou rétoriku kolem a soustředil se spíše na konečný výsledek...
Chtít po Italech, aby přišli na schůzku v neděli nebo v pondělí v 7,00 ráno ??? Nespadl tady někdo na hlavu ???