Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Političtí zmetci musí odejít, řekl podnikatel Jančura v pořadu Rozstřel

Radim Jančura, podnikatel v dopravě, se nedávno zviditelnil kontroverzními billboardy, namířenými proti hejtmanům ČSSD. Z byznysovými spory v krajích to nijak nesouvisí, uvedl v živém pořadu iDNES.tv Rozstřel. Podnikatel si myslí, že ministerstvo dopravy neřídí Babišovo ANO, ale skrytě sociální demokraté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72a19n 46S45k78á16c89e61l 6498569319159

Jančura je dementní babišovec. Bojkotujte ho< je to obyčjný oportunista, který podporuje Babiše.

0/0
28.10.2016 22:15

P84a40v43e32l 56S93o18b61o14t13k94a 5620914

TOP09 už odchází.

Bylo na čase.

0/0
19.10.2016 15:33

J35o14s55e82f 36H59á14j47e26k 4969278537541

Jančura se od "politických" zmetků liší "nepolitickým zmetkovstvím"...

+3/−4
19.10.2016 6:51

M12i51l13o34š 50D65v63o44ř58á59k 8325527166611

a ze za nejvetsiho zmetka vseobecne tak strasne kopes?

+5/0
19.10.2016 2:27

A97n64t50o21n15í43n 50S26c23h64i57n93d72l93e55r 8803917265349

a co kdyby odešli podnikatelští zmetci...

+1/−2
19.10.2016 0:13

M39a49r63t59i61n 98F69r21a36n71t68i96š33e14k 7165960843285

jak může být tak úspěšný v podnikání a přitom tak naivní?

0/−1
19.10.2016 0:09

M42i75l42o49š 68D10v86o20ř85á18k 8695707636131

naivni je - necha se utahnout na vizi privatizace dopravy v cechach. Mysli si, ze to u burese ceka jen na nej

+1/0
19.10.2016 2:28

R51o59m88a37n 68U24r86b61a52n 6437799157864

Jak je videt tak na neho nemas;-D;-D;-D

0/0
19.10.2016 17:13

P92a87v96e49l 89M48o82r17a97v91e62c 3172239892618

"Političtí zmetci musí odejít," - to se jeho kamarádovi Andrejkovi líbit nebude, že jej chce vystrnadit z politiky..:-P

+3/−1
18.10.2016 23:11

J21i59r34i 27D11o97m42i30n61i55k 1171578581280

Už nejsou kamarádi. Otevřel oči

+1/0
19.10.2016 0:03

M87i79l96o34š 29D81v33o92ř30á71k 8315737636681

v tomhle pripade samozrejme bures politik neni. to je, jen kdyz se muz to hodi.

0/0
19.10.2016 2:29

J52a90n 44V15r16a73b70e89c 4312300796684

Tak tady to vypadá na jako na srazu zaměstnanců ČD a jiných socialistických podniků!

Jezdí prosím někdo z Vás opravdu pravidelně vlakem na trase Pha-Ostrava?

Dokud se neobjevili Jančura a Novotný na Pha-Ostrava, bylo cestování, čistota a služby absolutní peklo!

A pak zde dne na den najednou vše šlo v té socialistické ČD partě! A ceny šly na třetinu!

Jezdím pravidelně do Brna, nyní musím jen ČD - a již 36měsíců ČD například slibují WIFI!

Funguje- ale jen ve vlacích provozovaných ŽSR a Maďarskými dráhami...;-D

+7/−3
18.10.2016 22:01
Foto

J90a88n 64V28a37l91a74l58í49k 6736749370266

funguje i v railjetu

+1/0
18.10.2016 22:17
Foto

B65r42o39n35i41s96l38a76v 67G66a92b13r26y22š 2522229231

To, že se ČD polepšily, není jen Jančurova zásluha. Vlakem jezdím už asi 18 let, takže dokážu posoudit. Nové vozy byly nasazovány už dřív a prakticky to začalo Pendolinem. Podle mě na obnově vozového parku pracovaly už dřív. Jenže zkuste si vyměnit několik tisíc vozidel v miliononových částkách (lokomotiva stojí asi 100 mil. Kč, osobní vůz 30 - 50 mil. Kč) během krátké doby. Dokud Jančura jezdil s několika vozy, údržba se dělá snadno.

Mezi Prahou a Brnem za poslední léta jezdím velmi často, s ČD nemám problém. Wi-fi ve vlaku nepotřebuju, internet mám doma. Až mě bude jízdenka stát tolik jako u ČD, budu si ji moci koupit krátce před odjezdem a bude-li vydán jeden doklad pro libovolného dopravce, pak si do Jančury sednu. Do té doby nemám zájem vyhledávat na trase vlaky, kterými jet můžu a kterými ne.

+8/−1
18.10.2016 23:17

J19a16n 12J97e11m64e12l40k17a 1125450

A v tom je ten problém, protože politici nechtějí platit víc za dotované trati. Proto jejich vozový park vypadá jak vypadá. Je to spíše politický problém, že jezdí 45 let staré vagony nakoupené v 70 letech. Tedy 45 let bez investic.

K tomu nikdo až na poslední EU peníze 40 let neinvestoval do tratí mimo koridory. Proto tam není růst cestujících. Bych chtěl vidět, jak by vypadal asvalt na cestě po 40 letech opravovaný jen lepením.

0/−1
19.10.2016 8:21
Foto

B70r92o92n51i70s40l78a57v 14G57a90b94r47y71š 2612229951

Železnice se staví trochu jinak, ta má obrovskou výdrž.

Politický problém to jistě je, ale někde jej řešit umí, někde ne. Třeba v Jihlavě a v Hradci Králové mají obnovený vozový park, průměr stáří vozidel nepřekračuje 6 let. Takže to jde i bez konkurence.

+1/0
19.10.2016 9:04

J61a44n 88K58o45b95ě60r60s27k20ý 1620436381693

Tady se žádný sraz zaměstnanců nekoná jen sraz lidí co neskáčou Jančurovi na špek a nežerou mu některé jeho pololži. Ale chápu na žlutého boha se nesmí nic říct nic negativního.

+3/−1
18.10.2016 23:36

J39a65n 31J73e31m94e98l19k74a 1505220

Ale taky jezdil nějaký vlak do Ostravy ráno. A prý i z Prahy ve 24:00. Šlo to tedy bez hotelu. Ušetřite jste sice možná stovku. Ale 1000 dáte za hotel.

Služby v Pendolínu byly slušné. Možná někdo bude vzpomínat, jak jezdil s časem 2:57 ve špičce za 430, S Eliškou kdysi vlastně za 260?. Pokud ČD odpadnou a začne opravdu tržní jízdé, uvidíme kam dojde. (přes konkurenci) U Leoše už je i za cca 500 za jeho dvojku.

Ano služby jsou lepší.

Co nebylo tak ok bylo IC a EX před nástupem konkurence. Ale to se zlepšuje i jinde. Praha -Brno, P-Budějovice, P- Plzeň, Cheb. P-Hradec. Ostrava Břeclav. R.Olomouc-Břeclav-Brno. Příměstská - Elephanty Atd. Je to o penězích.

+1/0
19.10.2016 8:12

M42i65r14e57k 20Z13á62v92o49d28n21ý 7502117800448

Promiň, ale jde vidět, že ty jsi v životě (nebo minimálně za posledních několik let) nejel vlakem. A jestli jezdíš pravidelně do Brna (což pochybuji), tak zjevně nejezdíš pravidelně na trase Praha - Ostrava. Pokud můžeme ČD za něco pochválit, tak jsou to právě nasazované vozy na těchto dvou relacích (Berlín - ) Praha - Brno ( - Budepešť / - Vídeň) a Praha - Ostrava ( - Žiliny). Na ostatních to stálo (a na mnoha tratích stále stojí) za prd, ale tady byly využívány kvalitní vozy.

0/0
19.10.2016 8:23

J57a54r19o78s60l46a50v 24K62r34a18t15o40c47h73v65í45l 7796827944837

Kéž by se tato možnost naplnila!!! ;-)

0/0
18.10.2016 20:57

R28i93c22h61a52r40d 74B76a88r47t19o33š 4309235649611

Safra, ten Jančura to snad myslí upřímně. Politicky je to tedy neskutečně naivní člověk nebo ne politicky, ale spíše ekonomicky - národohospodářsky. Ale jako podnikatel - ok, v tomto ohledu to má v hlavě velmi dobře srovnané R^.

+3/−2
18.10.2016 20:25

J29a40n 43J81e29m63e42l57k77a 1545860

27:37. Soutěže a možnost snížení dotací :-) Pan Jančura nezmínil nebo nepřipustil možnos c) zvýšení jízdného. To je taky cesta u monopolního postavení.:-P

( Po a) snížení nákladů, b) zvýšení počtu cestujících kvalitou)

+1/−1
18.10.2016 19:17

R19i79c46h83a64r11d 60B61a70r90t83o48š 4839975839871

Nesmysl. Vlaky nebo kterýkoliv jiný jeden druh dopravy dnes nemá žádný monopol na cestování, takže si tam nemůže nikdo jen tak vrzat cenu, jak potřebuje.

0/0
18.10.2016 20:28

P56a28u67l 30J24a53r52o79s 2273638630

Kdyz CD nejsou schopne tak at jdou od toho.Jednou jsem s nimi jel a jiz nikdy vice.Hrozne.!

+2/−5
18.10.2016 18:35
Foto

J49a46n 74V58a29l94a61l29í88k 6796669720496

asi před 30ti lety že...

+3/0
18.10.2016 19:06

P64a21u14l 98J58a49r58o42s 2443648580

Letos Z Uh.Hradiste do Hranic na Mor.Vagon jako za komousu.

0/0
18.10.2016 20:50
Foto

J68a30n 36V29a87l65a91l40í83k 6826969970306

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_ABmz346.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bmz235.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Beer.php

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_B.php

tak jsem juknul co tam je za vagony tudíž vám nevěřím že to je jak za komoušů... vůz 1 třídy jsem vám tam nedal tím jste asi nejel...

+2/0
18.10.2016 22:35

P54a18u89l 64J13a31r67o67s 2483108570

Jan

Prave naopak .omylem jsem vlezl do 1 tridy.V Napajedlich prisla prijemna pruvodci ,smala se a rika.Pane nevypada to tak ale toto je vuz 1 tridy musite se prestehovat,do 2 tridy...Ja si to nevymyslel,co bych z toho mel.Od te doby jsem jiz s CD nejel,tak se to asi zmenilo,jak vidim na foto od Vas.Bylo to ale letos na zacatku roku.;-)

+1/−1
19.10.2016 6:03

M74a87r40i75á28n 14B23é90r13e40š 1932692356404

Jančura - to je ten, co své zaměstnance špehuje a nedůvěřuje jim? Tak to bych ho klidně nazval - manažerským zmetkem.

+5/−4
18.10.2016 14:30

R92o68b90e11r79t 18J79a37n16í10k 2387936498526

A co je na tom, ze kontroluje kvalitu nabizeneho produktu? To se deje zcela bezne a firma ktera to nedela vetsinou neexistuje ;-)

+4/−2
18.10.2016 16:29

R78o60m37a11n 62S86t29o40n90e14k 1109183649911

výjimkou jsou ČD

0/0
19.10.2016 12:46

M83i39r50e77k 95Z93á77v89o73d97n56ý 7982767660188

No, je to hrozný tluč... Nicméně když si odmyslíme jeho velko... řeči, tak má v zásadě pravdu. Problém je, že tu pravdu ne vždy říká celou. Například nákladnosti pro stát. Ano, dříve stát dotoval ČD na trase Praha - Ostrava cca 2 miliony korun ročně. Tam bylo zahrnuto úplně vše. Nyní dává jen Regiojetu za rok na stejné lince cca 70 milionů korun jako kompenzace za nařizované slevy (pro děti a studenty). A to se vyplatí .... Ale jinam mu přeji, aby nadále expandoval, protože se docílí mnohem rychlejší obnově vozového parku všech dopravců. A zákazník vydělá.

+2/−5
18.10.2016 14:29

P12e68t27r 75N29i50v60n60i42c42k33ý 3772164495607

"dříve stát dotoval ČD na trase Praha - Ostrava cca 2 miliony korun ročně. Tam bylo zahrnuto úplně vše" Myslíš tím i špínu na odpudivých záchodech, otrávené průvodčí a koženku?

Ano dnes se platí víc. Jaké je však srovnání počtu vlaků, počtu cestujících a pohodlí cestování?

0/−7
18.10.2016 14:33

J20a75n 17K71o72b24ě25r98s52k71ý 1550836811463

To trochu přeháníš. Na Ostravu jezdilo vždycky to lepší co ČD měly a Pendolina tu už byla před Jančurou.

+5/0
18.10.2016 14:38

P37e64t40r 30N62i33v95n96i48c46k26ý 3642874895267

Osobně vzpomínám, Když jsem jsem PHA-OVA v kožence s otrávenou průvodčí a záchody, na které se ani nedalo vejít. Vzpomínám i na ta slavná, zpožděná a předražená Pendolina, kterým "u Polomi zamrzly CD Romy." Můžeme si o Jančurovi myslet cokoli, ale zejména ČD zvedl pérka, aby začaly něco dělat pro cestující nejen v těch Pendolinech.

No a jaké je to srovnání počtu cestujících, počtu vlaků a kvality cestování?

+1/−6
18.10.2016 14:46

J62a61n 53K22o67b57ě95r87s11k58ý 1450396541123

Já si osobně vzpominám, že to žádná hrůza nebyla. Koženka jezdila občas jako posila. Pendolino mělo ze začátku problémy dnes je to to nejspolehlivější co na České železnici jezdí.

Vy asi nechápete, že to že donutil ČD zlepšit služby nikdo nezpochybňuje. Jen opravdu není třeba dělat z Jančury Boha a z ČD zlo co musi být zničeno.

+5/0
18.10.2016 14:50

P75e75t78r 14N75i59v95n95i22c74k29ý 3962854795207

A kdo dělá z Jančury boha? Já rozhodně ne. Jeho zásluhy na probuzení ČD ze středověku jsou ale nesporné.

Na druhé straně vychvalovat zrovna Pendolina, která se NIKDY nezaplatí a budou jen černou dírou do rozpočtu ČD mi přijde úsměvné. Soukromník si prostě nemůže dovolit rozhazovat peníze jako ČD (ano byly tam politické vlivy). Argumenty o provozním zisku jsou slabé. Pořizovací cenu (odpisy) je prostě nutné započítat do ekonomické rozvahy, při posuzování výhdodnosti.

+1/−5
18.10.2016 15:00

A33l35a96n 60Ř20e62p54k92a 4325376

Jo jasně, bo ty stewardky a stewardi u Regiojetu jsou vždycky superpříjemní a ochotní ;-D a teď tu o Karkulce :)

0/0
19.10.2016 15:34

M34i68r16e44k 41Z61á74v59o67d92n44ý 7492877190848

Promiň, ale já píšu o tom, kolik platí, nikoliv za co platí ;-) ... A co se týče kvality vozů, nevšiml jsem si, že by v Pendolinu či vozech Bee/Bpee, které zde byly nasazovány přes příchodem Jančury byly odpudivé záchody, otravní průvočcí či koženka :)

+5/0
18.10.2016 14:43

M50i13r65e57k 98Z91á38v97o12d31n48ý 7212137570508

původčí :)

0/0
18.10.2016 14:44

M65i23r34e21k 53Z31á71v36o15d40n86ý 7452207290518

sakra ... průvodčí :)

0/0
18.10.2016 14:44

J40a89n 56K71o10b76ě13r89s66k79ý 1340756771453

Pan Nivnický asi pracuje pro PR RegioJetu :)

+4/0
18.10.2016 14:46

P39a39v36e47l 63M44a92r83e74k 3849735969806

Podle jeho zavilého úsilí srazit argumenty všech ostatních se tato myšlenka vyloženě nabízí.

Jenom být Jančurou bych vybral někoho méně agresívnějšího do diskuzního fóra - takhle spíš p.Nivnický působí kontraproduktivně.

+1/0
18.10.2016 15:04

P92e30t93r 61N50i62v90n12i95c80k23ý 3112784645467

Nemůžeš přece oddělit částku, kterou platíš od toho, za co platíš a co za to dostaneš. Je třeba to uvést do vzájemných relací.

0/0
18.10.2016 14:48

M30i31r85e51k 46Z59á37v94o57d15n83ý 7802877940958

Samozřejmě, že můžu. Předtím se platilo za obsluhu dané relace. Teď se sice za oblushu neplatí nic (což je super), zároveň ale stát vynakládá cca 50x tolik peněz na kompenzace za jízdené. A to už super není a mělo by se s tím něco dělat (i když přesně nevím, co :))

0/0
18.10.2016 14:51

P72e95t25r 12N16i18v72n58i40c24k36ý 3812474375397

Jistě, v internetové diskuzi mohou diskutéři vše. ;-D Říct A a neříct B je ovšem i na internetovou diskuzi hodně slabé.

Stát se prostě rozhodl, že některé jízdné bude dotovat (studenti, děti, důchodci). Řešení je snadné, zvolit politiky, kteří kompenzace stopnou. Pak bude každý jezdit za plné jízdné a problém pro tebe zmizí. Část z nich ale dost pravděpodobně nasedne do auta a ještě víc zahustí D1.

+1/0
18.10.2016 15:03

M65i50r43e23k 28Z38á64v52o20d39n55ý 7692657650928

Ano, proto Jančura zásadně říká jen to A, B nikdy. Je hodně slabý, že? :))) ... A kdyby jsi nebyl slepý, tak jsem ty výhody uvedl. Nicméně jsem již vyvrátil tvůj argument o nekvalitních vozech. To prostě na této relaci nebyla pravda ani před Jančurou :))

+1/0
18.10.2016 15:09

M56i17r30e18k 85Z26á37v82o49d43n23ý 7222227910168

Respektive nekvalitních vozech na této relaci, protože na jiných relacích jsou šunty i v současné době.

0/0
18.10.2016 15:11

M45i10r22e20k 77Z53á24v47o60d81n54ý 7672607580948

Pardon, neuvedl. Jen jsem uvedl, že se obecn zrychlila obnova vozového parku :) Ale to B jsem narozdíl od Jančury řekl :)

0/0
18.10.2016 15:14

J78a26n 87N73o58v43á35k 7405174318797

Tu slevu na studenty a důchodce platil stát prostě jinou cestou v jiných miliardách co tečou do českých drah. Otázkou je, jestli celý objem peněz co jdou na železniční dopravu klesnul nebo vzrostl a pokud vzrostl, tak jestli kvůli tomu že jezdí více lidí a nebo ne.

+1/−1
18.10.2016 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.