Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Americký start-up nabízí každý den drink. Za deset dolarů měsíčně

Americký startup Hooch se snaží prorazit s obchodním modelem podobným poskytovatelům on-line videa nebo hudby ve světě alkoholu. Za měsíční poplatek nabízí v partnerských podnicích každý den jeden drink.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75a24n 39K10r61á38t64k71ý 9927603325295

Alkohol zabíjí.

Ale kolik lidí se díky alkoholu narodilo!

+1/0
18.10.2016 11:47

V31a96c78l20a94v 45M59e27d87e75k 5101112735265

taková malá výchova k alkoholismu ;-D

0/0
18.10.2016 11:02

D78a67v59i16d 98P17e24n13k 4520238599505

pane bože, to bych okamžitě zakázal, jako by nebylo všude dost opilců a jakoby alkohol nezničil miliony životů ročně....

0/0
18.10.2016 10:35

V93á18c19l97a88v 40Š87u63b38r22t 9757943328497

A jak to vydela, kdyz za to ty restaurace pry neplati. Nechapu.

+1/−2
18.10.2016 8:07

P82e85t50r 87D47l38o98u86h22ý 5847149434544

Bude to jednoduché. Hooch na druhou stranu nejspíš neplatí těm restauracím. Tudíž si nechává těch 9,99 USD měsíčně za každého předplatitele. Restaurace a bary zase z toho mají to, že přijde víc zákazníků, kteří sice první drink dostanou z určitého omezeného výběru zdarma, ale obvykle dál pokračují už za své.

+12/0
18.10.2016 8:13
Foto

H33a22n17a 93A35n95t45o93n64o19v77á 6777209694854

No protože když už se oblíknu a dojdu do hospody tak neskončím u jedné skleničky, že jo.

+1/0
18.10.2016 13:12

P61e50t54r 82D21l76o67u41h26ý 5127359214224

Divím se, že snowboardová legenda podporuje něco takového. Ale jeho věc. Samozřejmě je cílem vylákat předplatitele na drink pokud možno každý den, přece si jej nenechá propadnout, no a když si dá jeden, tak si jich pak dá obvykle ještě několik (jinak by se to ostatně těm podnikům hrubě nevyplatilo). To už je slušný alkoholismus a to píšu jako člověk, který není zrovna odpůrcem občasné pařby.

+5/0
18.10.2016 7:39

P94e30t96r 22Š84i95m42e39k 2259157816688

K čemu je taková blbost dobrá? Ještě podpora alkoholismu

+3/−1
18.10.2016 7:06

Z35d13e87n30ě40k 20W69e28r38n11h59a44r59t 6597435562548

Normální reklama, přitáhne to lidi. Jeden drink zadarmo, za další už zaplatí. Hospodskému se to vyplatí, pokud není úplně pitomý. Na stejném principu fungují všechny možné slevové kupóny, večeře 2+1 a podobně. Nic zvláštního.

+5/0
18.10.2016 7:13

P74e77t33r 70Š34i81m69e87k 2799647356728

Takže obyčejný slevomat?

0/−1
18.10.2016 7:18

Z52d31e34n48ě11k 51W50e63r52n94h70a25r50t 6937665292478

Ano, trochu v jiné obálce, ale princip velmi podobný.

0/0
18.10.2016 7:23

T77o35m46á98š 82H70r39u13b45ý 4639780164606

Moc podobné to není, mě naopak přijde koncept poměrně odlišný. Slevové servery jsou o jednorázových akcích, které navíc často mohou dávat ekonomický smysl samy o sobě (přitáhnu si zákazníka na jedno konkrétní zboží/jídlo, kde díky většímu objemu srazím cenu, u hotelů vyprodám mrtvé termíny atd.). Tady se to naopak ekonomicky nerentuje ani náhodou, takhle levně si hostinský alkohol nesežene ani svého času z likérky Drak, natož v NY, jde o vyloženou reklamu s cílem získat peníze z dalších věcí a docela originální je ta forma předplatného...

+1/0
18.10.2016 8:22

V52a39c14l91a64v 58M37e19d20e57k 5911152905325

tady jde o to, že když už někdo jde do baru, obvykle si nedá jen jeden drink. A vzhledem k tomu, že na tvrdém alkoholu a míchaných nápojích je obvyklá marže přes 300%, tento zákazník se restauraci vyplatí už ve chvíli, kdy si ty drinky dá jen dva.

0/0
18.10.2016 11:06

P81a61v55e82l 86K12u68c42h85t98a 4366521487634

Já si spojoval start-up s ušlechtilou ideou - třeba nový lék atd. Za chvíli to bude třeba na sex za 9,99 n měsíc, jednou denně zdarma;-D

+12/0
18.10.2016 6:10
Foto

T18o96m15á86š 83D46v44o28ř84á46k 7115126697191

Ale to není vůbec špatný nápad. ;-)

+9/0
18.10.2016 6:12

Z68d24e87n17ě76k 78W17e31r82n18h95a28r57t 6827965282928

Nojo. Vyjde to nekonečně levněji, než třeba manželství.

+3/0
18.10.2016 6:59
Foto

T37o15m87á54š 12D59v85o28ř16á84k 7465436697461

To jo. Dvojí útrata, poloviční zábava. ;-)

0/0
18.10.2016 8:40

K85a10r98e32l 27F84a47j45t 5718832101753

Ne, ne ... žádnej "sex" ... za předplatné musí být jeden "šťouch", ostatní se bude kasírovat ;-)

+2/0
18.10.2016 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.