Diskuze

Rakušané věří železnici, do pěti let prostaví 410 miliard korun

Rakouskou železnici čeká v příštích letech velké zrychlení a přísun peněz ze státní kasy. Investice by měli pocítit i čeští cestující, protože zrychlí například spojení z Břeclavi do Vídně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OJ

Pěkné shrnutí, ale vlastně nejde o nic nového - ve většině případů jde o běžící projekty, kterým jen vláda formálně schválila financování na další 'pětiletku'.

Mimochodem, 80 mld Kč ročně není v infrastruktuře žádná pálka - to se přeci v ČR prostaví taky, ale bohužel za předražené dálnice, které jsou za dva roky zase nepoužitelné, ať už vinou nekvalitní stavby, nebo přetížení kamiony Rv

1 0
možnosti
MH

Což o to, my je taky "proinvestujeme" do dopravy, jen to narozdíl od Rakouska nikdo nikde nepozná...

2 0
možnosti
AN

Cesky Pepik nechce platit dane a tak je mu vlakova doprava i silnice fuk

0 2
možnosti
PS

Mám jen takový skromný dotaz na Idnes. Proč všechno přepočítáváte na koruny? Rakušané neprostaví ani jednu korunu, pokud vím mají Euro a ani před Eurem neplatili nic v korunách. Nehledě na to, že to co dnes p. Sůra přepočital na 410 miliard korun může být za půl rolu, za rok, za pět let úplně jina suma v korunách.

1 2
možnosti
MR

Jenom pro upresneni v tom clanku, TGV rekord vytvorilo jen diky specialnim upravam soupravy, tedy vetsi prumer kol, kratsi souprava, zvysene napeti v troleji, apod...

0 0
možnosti
MR

No super, rychle z Berlina do Drazdan, pak se prekodrcat pomalu pres CR a rychle do Vidne...

2 2
možnosti
TM

Realita je taková, že z Vídně do Berlína (přes ČR) je to pomalu z Berlína do Drážďan (160), pomalu přes ČR (160) a pomalu přes Břeclav-Rakousko (160?). Ano, je tam výhled na 200 km/h, ale to se shodli představitelé všech tří zemí, takže rychlost bude (by měla být) sjednocena na 200 km/h. A to není žádná velká sláva.

0 0
možnosti

Tady by jsme se měli inspirovat a vzdělávat

6 0
možnosti
Foto

Bohužel ČR je pro tranzitní železniční dopravu naprosto nepoužitelná. Z Berlína do Vídně to trvá přes Prahu o pět hodin déle než přes Norimberk a Salzburg.

5 7
možnosti
TM

Opravdu o pět hodin?

6 0
možnosti
FS

F18i75l10i26p 38S69m51o76l91a

18. 10. 2016 14:59

A když naše zoufalá SŽDC může rekonstruovat za podobné náklady na 120 nebo 160 km/h, tak z nepochopitelných důvodů vybere 120 km/h. Příkladem buď trať HK-Choceň.

8 0
možnosti
TT

Brno - Přerov. Zdůvodnění: jízda vyšší rychlostí by trvala dýl.

4 0
možnosti
MK

Ještě že nám to tu Němci tak pěkně vybudovali, jinak bychom neměli nic.

0 6
možnosti
RS

no trochu máte bohužel pravdu... :)

0 1
možnosti