Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pád zastaven. Českým aerolinkám letos začali po letech přibývat cestující

České aerolinie hlásí po mnoha letech úbytku cestujících i letadel nárůst počtu pasažérů. Na pravidelných linkách jich letos přibylo čtrnáct procent, ještě větší nárůst má firma se započtením cestujících ve svých letadlech v Saudské Arábii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P72e24t98r 74P85r36o21k23o30p 8422283813682

Přichází jen ti, kteři jeste nemají zkušenost se zpětnou změnou podmínek a kradenim nalétaných mílí...

+1/0
19.10.2016 15:33

A42n22t36o23n70i80n 57B60l71a91z68e51k 4818372747721

Kdyby nebyli tak drazi oproti konkurenci, tak bych je taky nekdy pouzival.

0/0
19.10.2016 11:24

B86a63r97b32o32r98a 49U91r57b13á30n22k25o90v40á 2642519820957

Letadla jsou porad ve vzduchu, s minimalnimi odstupy mezi jednotlivymi linkami. Pro cestujici (nejen pro ty, co casto cestuji jako ja) to pak znamena, ze vas prilet ze Schengenu pristavi na ne-schengensky terminal a vy pak musite pekne po silene vysokych schodech s kufrem, notebookem, kabelkou a pripadne DF nakupem pekne do autobusu. A nebo take, ze kdyz se z jakehokoli duvodu zpozdi prvni let, pak na vas, v tom treba tretim ci ctvrtem uz vychazi zpozdeni treba 3 hodiny proti letovemu radu. No neni to znamka uspesneho podnikani? Nastvani cestujici kam se podivas. Kolik uz letos CSA celkem vyplatilo svym cestujicim na kompenzaci zpozdeni dle Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004 ?

0/0
19.10.2016 11:22

M64a35r25e98k 24J81a68n 2493592884532

Máte pravdu. Mimo vrtuláčku, taky jedna mírně řečeno ubohostí ČSA přistavení letadla k terminálu T1 ze Schengenu. Jen pro pobavení. Při nočním letě naprosté tmě venku kolem letadla se najednou rozsvítila kabina a ozvalo se hlášení. Právě prolítáme nad Frankfurtem. Samozřejmě nás všechny asi 55 letitá vedoucí kabiny vzbudila.

0/0
19.10.2016 11:37
Foto

P43a10v80e39l 58M14a67k69o89v37e35c 8908865301

Tak do těch 5,5 milionů cestujících (před faktickou likvidací ČSA) mají ještě daleko...:-(. Asi dnes létá více lidí tím horkovzdušným balónem (v současnosti jediný létající prostředek ve vlastnictví ČSA):-).

+3/−1
19.10.2016 9:56

M63a87r58e73k 76J32a63n 2983922754392

Dovoluji si. Nejhorší letadlo leteckého klubu ČSA je ATR, které nelze přistavit k chobotu a další jejich služby např. pro invalidy.:-)

+2/0
19.10.2016 10:05

R35o32m38a87n 34K69r39a44t37o78c60h92v20í74l 6826657896444

A co ostatní malá letadla ostatních aerolinií?, ty také není možno přistavit k chobotům?

0/0
19.10.2016 10:27

M17a15r98e31k 31J86a23n 2483822804472

Nechápete o čem píši. Tak znova. Koupíte si letenku od ČSA někam. Očekáváte středně velké letadlo přistavené k chobotu. Místo toho gate 52 letiště Ruzyně autobus a letištní plocha zkrápěná deštěm. Tam zřízenec, který vám sebere kabinové zavazadlo a hurá do vrtuláčku. Místo jedné hodiny například letíte 1,30 za stejné peníze. Několikrát když změnili letadlo tak jsem se nechal z vrtuláčku přebukovat na normální letadlo u chobotu. Samozřejmě pokud jiná letecká společnost používá vrtuláčky tak je to obdobné jen s tím, že předem vás na to upozorní. Dobroš?

+3/0
19.10.2016 10:48

R25o85m80a18n 54K47r53a92t74o73c32h46v94í97l 6146307626404

Vy jste nevěděl že letíte vrtulákem?

0/0
19.10.2016 11:13

B78a70r85b80o98r74a 73U14r13b11á51n74k84o85v57á 2952229910787

ne, pokud dopravce zmeni typ letadla, nemusite to vedet. Maximalne vam zmeni dobu odletu ci priletu a mozna vam to daji vedet mailem ci sms.

+1/0
19.10.2016 11:33

M84a64r37e38k 72J25a69n 2833682144332

To se dozvíte když se "odčekováváte" na internetu a vybíráte si sedadlo.Tam hned vidíte obrázek kabiny a při počtu typů letadel v aeroklubu ČSA hned víte která bije. Blbý je jak píše jak píše paní Barbora to přistání ze Schengenu do exitů mimo EU. Bezva den.:-)

+1/0
19.10.2016 11:43

J44i52ř50í 98J87i45r87s98a 9841214508771

Ne, toto byla největší praxe ve chvílí, kdy vyhráli charter na produktová školení Škodovky někam do Španělska a sváželi tam dealery z celé Evropy. Na tento charter nasadili vše, co připomíná letadlo. A normální linky létali tak, že místo jednoho normálního letadla létali vrtule.

0/0
19.10.2016 12:12

B47a43r77b15o71r49a 24U91r84b31á25n80k47o79v15á 2472159250817

ano, a nejlepsi je, kdyz si do normalniho letadla na pravidelnem letu koupite business class letenku, a pak pro vas do Kieva ve ctyri rano poslou ATR... takze je tam zima, hluk, malo mista a to jidlo, co mi za rozdil 6000 Kc v letence pridali oproti tomu, co meli vschni ostatni, mi dodnes zveda tlak... jeden mini muffin a dve lzice nakrajeneho ovoce v UH kelimku.... A na reklamace mi CSA odpovedelo, ze je to v poradku, protoze jsem dostala super business class sluzby.

ATR je pomsta

+5/0
19.10.2016 11:14

M42a62r76e48k 78J56a26n 2503682834212

Tak to muslel být jeden z "maistrštyků" aeroklubu. Nejhorší je na tom je když prší. Mokrý oblek, mokré šaty manželky. Bezva den.

+1/0
19.10.2016 11:40

P44a28v70e94l 98S57e55n21f73t 1378252656415

ATR, těžká nostalgie, to je hučák, do uší tampony a letíme. A ten retro tébich.

0/0
19.10.2016 12:05

J38a97r73o14m55i32r 90F93a50r75e44k 4772683187

Ja mam ATR rad, clovek is pripada jako ve skutecnem letadle a ne ve vysavaci :)

Nicmene ATR pouze pro kratke lety, rekneme do hodiny letu.

0/0
19.10.2016 13:59

R54o11m78a33n 87K62r24a50t48o69c58h80v17í28l 6146347706894

To bylo kdy - před 20-ti lety?

0/0
19.10.2016 10:09
Foto

P15a20v11e31l 22M70a62k23o30v37e30c 8488975511

Před deseti...Ještě před pěti lety měli více cestujících než letos...

+3/0
19.10.2016 10:40

B18a66r27b15o63r27a 95U29r41b73á79n37k20o59v65á 2412619270487

to bylo napriklad letos v dubnu :(

0/0
19.10.2016 11:34

R59o82m52a70n 29K38r64a82t67o12c23h85v77í37l 6506837606134

Letos v dubnu měli 5,5 miliónů cestujících a celý letošní rok přes 2 mil?

0/0
19.10.2016 11:36

B57a87r74b13o98r58a 76U21r49b44á92n62k89o26v11á 2172239960847

sorry, to byla reakce k jinemu vlaknu

0/0
19.10.2016 12:51

R31o39m59a55n 83K93r93a17t88o30c88h14v22í95l 6836697236534

ok, v pohodě

0/0
19.10.2016 13:08

J59a12n 64C23e65p94e70k 1574676220

Nepřičítal bych to žádným manažerským zázračným rozhodnutím, ale spíše celkovému oživení a růstu v Evropě nebo ve světě. Vezou se stejně jako ostatní aerolinky.

+5/0
19.10.2016 9:45

R37o60m10a28n 63K12r30a71t16o24c39h27v33í89l 6556117226214

Nebo také spíš přestaly dělat chybné rozhodnutí.

Další taková věc, která pomohla je to dálkové letadlo, kterému se teď také zlepšily výsledky.

+1/0
19.10.2016 10:10

M82a43r82t25i37n 84S15e93d52o93n65a 2915296486189

Nerozumim proc tu je tato zprava. CSA neni zadny vyznamny dopravce, navic jde o soukromou firmu. Kvalita jejich sluzeb je nizka, jedinym duvodem vyuziti CSA je to, ze neexistuje jiny prepravce pro primy let. Spolu s BA a Deltou je povazuji za nejslabsi klasicne aerolinie.

+5/−2
19.10.2016 9:07

M17a37r65t63i77n 37H90a46n30z55a29l 8718219279625

22% stále ve státních rukou. Jinak souhlas...

+1/0
19.10.2016 9:12

R57o12m90a78n 32K79r56a12t95o15c49h17v69í27l 6886487886274

To jsou ty služby opravdu tak slabé?

0/0
19.10.2016 9:43

L41a75d37i49s44l60a63v 91T96r61i69s17k23a 4935757890

Ale tak slabé bych to úplně nenazval, ale v porovnání s konkurencí jim trochu ujel vlak.

0/0
19.10.2016 9:55

V45o62j10t49ě25c37h 60H35o68r58s37k30ý 7307287411162

Zas tak sileny to neni. Neco mezi low-costem a klasickou aerolinkou (na skocich po evrope)

0/0
19.10.2016 10:09

B39a54r78b51o34r18a 67U40r25b40á82n93k41o87v90á 2552409790817

je to drahy lowcost... akorat ze zatim v destinacich, do kterych jeste nezrusili lety, porad litaji na hlavni letiste a ne nekam do poli.

0/0
19.10.2016 11:35

M36a48r49e11k 13J24a12n 2793842324422

Například. Poklud jste invalida, přestože vám napálí letištní poplatky tak doprovod si zacálujete. Nebo při přebukování vám napálí dražší cenu letenky než když si tu samou letenku od nich koupíte online. Ředitel Tóth by se měl zamyslet.

+1/0
19.10.2016 10:09

R70o77m30a62n 76K68r24a34t64o36c93h68v34í84l 6546657926794

Hm, to jsou závady, které mohou častým cestujícím vadit.

+1/0
19.10.2016 10:11

M66a81r89e50k 46J15a67n 2893522754362

Pane Romane. Věřte tomu vadí mi to. Zrovna teď přišel aeroklub s tou obchodní politikou u mě o cca 12 letenek v hodnotě nějakých 55 000. Pravda pro aeroklub nic moc částka. Bezva den.

0/0
19.10.2016 10:51

P32a38v81e17l 81S68e15n73f78t 1218322406165

Já to nebyl. Pro hladolety létám Lufthansou.

+2/−1
19.10.2016 8:38

M24a55r41t78i25n 25H58a58n18z98a27l 8508529299415

No jo, ale s Lufthansou se hotl nedá všude. A ne všichni mají obchodní partnery jen v Německu...

0/0
19.10.2016 9:06

L25a94d86i25s48l96a41v 97T22r60i51s25k48a 4915247680

No, zrovna třeba do Říma (zmíněný v článku) se s Lufthansou a Star Aliance dostanete. Pravda s meziřistáním, ale funguje to.

0/0
19.10.2016 9:57

M43a50r83t35i90n 72H87a74n36z26a77l 8238389639665

Ok, minulý týden jsem potřeboval do Bologni (z Prahy). Nabízely se mi i takové kraviny, jako přestup v Istanbulu, nebo v Londýně. No a nebo přímo s ČSA (byť v blanokřídlém ATRu). Předminulý týden Varšava. Buď s vrtulí (ATR) a ČSA, nebo s vrtulí (Bombardier) a LOT. Cena podobná, nulový servis u obou...

0/0
19.10.2016 21:58

M38a49r72c58e82l 34B17í91l18ý 2823562292289

Jj, napravit Tvrdíkovo působení je běh na dlouhou trať...Chudáci Čínani, ještě zapláčou.

+5/−2
19.10.2016 8:32

M72a10r19t65i93n 40S82e10d68o92n50a 2515176216879

Jaci cinani? Korejci maji 44%, Travel Service 34% a zbytek Cesky aeroholding (tj. stat).

+1/0
19.10.2016 9:04

M31a28r27t69i57n 93H23a75n75z42a40l 8448369579745

On asi myslí Tvrdíkovy námlvy s Číňany a čísnké invetice zde. Taky se trochu obávám, aby díky MiliJardovi nezkrachovala i ta Čína :-)

+2/0
19.10.2016 9:05
Foto

V52l43a53d68i12m36í17r 21V29a97ň79u65r68a 8555320177748

To by mne zajímalo, kde dělal soudruh Tvrdík chybu...:-P

+2/0
19.10.2016 7:59
Foto

P22a29v70e88l 64M86a71k34o58v34e43c 8328625941

K faktické likvidaci ČSA došlo až po odchodu Tvrdíka...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885

+2/0
19.10.2016 9:58

J56i52ř92í 50K16o96c48u18r61e24k 6175974715768

To je sice možné, že až po jeho odchodu, ale v dluzích se topili ještě předtím. Neodešel nakonec z úsporných důvodů = nebylo na jeho výplatu?

0/0
19.10.2016 11:09
Foto

P37a53v29e52l 35M65a31k17o86v85e87c 8558815441

V žádných dluzích se ČSA po odchodu Tvrdíka netopily. Na výplaty všech cca 5 000 zaměstnanců ČSA, včetně dobře placených managerů a posádek peníze samozřejmě nechyběly. Na účtech se udržovala rezerva cca 1,5 miliardy korun (pro případ mimořádné události). Měl jsem v té době na starosti dlouhodobé financování a cash flow ČSA...

0/0
19.10.2016 12:17

J53i11ř72í 87E65r12b33e23n 1743154256197

V tom, že investoval do technického rozvoje, rozšiřování kapacit a nákupu nových strojů ve snaze zvýšit obrat, zisky a význam ČSA.

No a ono to nedopadlo...

+1/0
19.10.2016 12:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.