- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přichází jen ti, kteři jeste nemají zkušenost se zpětnou změnou podmínek a kradenim nalétaných mílí...
Kdyby nebyli tak drazi oproti konkurenci, tak bych je taky nekdy pouzival.
Letadla jsou porad ve vzduchu, s minimalnimi odstupy mezi jednotlivymi linkami. Pro cestujici (nejen pro ty, co casto cestuji jako ja) to pak znamena, ze vas prilet ze Schengenu pristavi na ne-schengensky terminal a vy pak musite pekne po silene vysokych schodech s kufrem, notebookem, kabelkou a pripadne DF nakupem pekne do autobusu. A nebo take, ze kdyz se z jakehokoli duvodu zpozdi prvni let, pak na vas, v tom treba tretim ci ctvrtem uz vychazi zpozdeni treba 3 hodiny proti letovemu radu. No neni to znamka uspesneho podnikani? Nastvani cestujici kam se podivas. Kolik uz letos CSA celkem vyplatilo svym cestujicim na kompenzaci zpozdeni dle Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004 ?
Máte pravdu. Mimo vrtuláčku, taky jedna mírně řečeno ubohostí ČSA přistavení letadla k terminálu T1 ze Schengenu. Jen pro pobavení. Při nočním letě naprosté tmě venku kolem letadla se najednou rozsvítila kabina a ozvalo se hlášení. Právě prolítáme nad Frankfurtem. Samozřejmě nás všechny asi 55 letitá vedoucí kabiny vzbudila.
Tak do těch 5,5 milionů cestujících (před faktickou likvidací ČSA) mají ještě daleko.... Asi dnes létá více lidí tím horkovzdušným balónem (v současnosti jediný létající prostředek ve vlastnictví ČSA).
Dovoluji si. Nejhorší letadlo leteckého klubu ČSA je ATR, které nelze přistavit k chobotu a další jejich služby např. pro invalidy.
Nepřičítal bych to žádným manažerským zázračným rozhodnutím, ale spíše celkovému oživení a růstu v Evropě nebo ve světě. Vezou se stejně jako ostatní aerolinky.
Nebo také spíš přestaly dělat chybné rozhodnutí.
Další taková věc, která pomohla je to dálkové letadlo, kterému se teď také zlepšily výsledky.
Nerozumim proc tu je tato zprava. CSA neni zadny vyznamny dopravce, navic jde o soukromou firmu. Kvalita jejich sluzeb je nizka, jedinym duvodem vyuziti CSA je to, ze neexistuje jiny prepravce pro primy let. Spolu s BA a Deltou je povazuji za nejslabsi klasicne aerolinie.
22% stále ve státních rukou. Jinak souhlas...
Já to nebyl. Pro hladolety létám Lufthansou.
No jo, ale s Lufthansou se hotl nedá všude. A ne všichni mají obchodní partnery jen v Německu...
Jj, napravit Tvrdíkovo působení je běh na dlouhou trať...Chudáci Čínani, ještě zapláčou.
Jaci cinani? Korejci maji 44%, Travel Service 34% a zbytek Cesky aeroholding (tj. stat).
To by mne zajímalo, kde dělal soudruh Tvrdík chybu...
K faktické likvidaci ČSA došlo až po odchodu Tvrdíka...