Diskuze

Pád zastaven. Českým aerolinkám letos začali po letech přibývat cestující

České aerolinie hlásí po mnoha letech úbytku cestujících i letadel nárůst počtu pasažérů. Na pravidelných linkách jich letos přibylo čtrnáct procent, ještě větší nárůst má firma se započtením cestujících ve svých letadlech v Saudské Arábii.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

P89e21t28r 41P52r85o89k62o53p

19. 10. 2016 15:33

Přichází jen ti, kteři jeste nemají zkušenost se zpětnou změnou podmínek a kradenim nalétaných mílí...

1 0
možnosti
AB

Kdyby nebyli tak drazi oproti konkurenci, tak bych je taky nekdy pouzival.

0 0
možnosti
BU

Letadla jsou porad ve vzduchu, s minimalnimi odstupy mezi jednotlivymi linkami. Pro cestujici (nejen pro ty, co casto cestuji jako ja) to pak znamena, ze vas prilet ze Schengenu pristavi na ne-schengensky terminal a vy pak musite pekne po silene vysokych schodech s kufrem, notebookem, kabelkou a pripadne DF nakupem pekne do autobusu. A nebo take, ze kdyz se z jakehokoli duvodu zpozdi prvni let, pak na vas, v tom treba tretim ci ctvrtem uz vychazi zpozdeni treba 3 hodiny proti letovemu radu. No neni to znamka uspesneho podnikani? Nastvani cestujici kam se podivas. Kolik uz letos CSA celkem vyplatilo svym cestujicim na kompenzaci zpozdeni dle Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004 ?

0 0
možnosti
JM

J19a85n 88M44a27r96e76k

19. 10. 2016 11:37

Máte pravdu. Mimo vrtuláčku, taky jedna mírně řečeno ubohostí ČSA přistavení letadla k terminálu T1 ze Schengenu. Jen pro pobavení. Při nočním letě naprosté tmě venku kolem letadla se najednou rozsvítila kabina a ozvalo se hlášení. Právě prolítáme nad Frankfurtem. Samozřejmě nás všechny asi 55 letitá vedoucí kabiny vzbudila.

0 0
možnosti
Foto

Tak do těch 5,5 milionů cestujících (před faktickou likvidací ČSA) mají ještě daleko...:-(. Asi dnes létá více lidí tím horkovzdušným balónem (v současnosti jediný létající prostředek ve vlastnictví ČSA):-).

3 1
možnosti
JM

J60a51n 20M89a28r38e57k

19. 10. 2016 10:05

Dovoluji si. Nejhorší letadlo leteckého klubu ČSA je ATR, které nelze přistavit k chobotu a další jejich služby např. pro invalidy.:-)

2 0
možnosti
JC

J83a23n 66C33e96p54e15k

19. 10. 2016 9:45

Nepřičítal bych to žádným manažerským zázračným rozhodnutím, ale spíše celkovému oživení a růstu v Evropě nebo ve světě. Vezou se stejně jako ostatní aerolinky.

5 0
možnosti
RK

Nebo také spíš přestaly dělat chybné rozhodnutí.

Další taková věc, která pomohla je to dálkové letadlo, kterému se teď také zlepšily výsledky.

1 0
možnosti
MS

Nerozumim proc tu je tato zprava. CSA neni zadny vyznamny dopravce, navic jde o soukromou firmu. Kvalita jejich sluzeb je nizka, jedinym duvodem vyuziti CSA je to, ze neexistuje jiny prepravce pro primy let. Spolu s BA a Deltou je povazuji za nejslabsi klasicne aerolinie.

5 2
možnosti
MH

22% stále ve státních rukou. Jinak souhlas...

1 0
možnosti
PS

P16a75v92e21l 98S69e27n52f12t

19. 10. 2016 8:38

Já to nebyl. Pro hladolety létám Lufthansou.

2 1
možnosti
MH

No jo, ale s Lufthansou se hotl nedá všude. A ne všichni mají obchodní partnery jen v Německu...

0 0
možnosti
MB

Jj, napravit Tvrdíkovo působení je běh na dlouhou trať...Chudáci Čínani, ještě zapláčou.

5 2
možnosti
MS

Jaci cinani? Korejci maji 44%, Travel Service 34% a zbytek Cesky aeroholding (tj. stat).

1 0
možnosti
VV

To by mne zajímalo, kde dělal soudruh Tvrdík chybu...:-P

2 0
možnosti
Foto

K faktické likvidaci ČSA došlo až po odchodu Tvrdíka...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885

2 0
možnosti