Diskuze

Z koženky do 21. století. Miliardová modernizace vozů pro ČD je hotová

České dráhy převzaly poslední z celkem dvaašedesáti osobních vozů, které prošly zásadní modernizací. Cestující s nimi mohou jezdit už rok na dálkových spojích. Jde o jednu z největších modernizačních zakázek v historii přepravní firmy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Celkem fajn, jen kdyby ten vlak nezabalili do alobalu.:-P

0 0
možnosti
MM

Velkoprostory jsou tragedie,zlaty kupecka kde mel clovek aspon nejake soukromi

1 6
možnosti
KM

K72a62r48e43l 67M56a41l64ý

19. 10. 2016 22:27

Kozenka je super, da se v pohode vycistit a clovek vi, na cem sedi. Kdezto ta proprdena latka ...... skoda slov.

0 2
možnosti

P61a25v38e43l 30Ř95a58p90e49k

19. 10. 2016 19:18

Tak a teď můžou ČD začít zase s modernizací "moderních" souprav InterPanter, konkrétně s modernizací 1. třídy, která byla u těchto vlaků "vyšší kvality" nesmyslně umístěna mezi jediné vstupní dveře do vagónu a druhou třídu, takže tam permanentně někdo prochází a spíše než 1. třídu to připomíná sezení někde na chodbě. Nehledě na hluk od neustálého pohybu dveří, bouchání druhých dveří, které lidi neumí zavřít a občasné ubohé poznámky směrem k cestujícím v 1. třídě. Tohle se prostě opravdu nepovedlo a pokud má mít 1. třída v InterPanteru nějaký smysl, tak by bylo vhodné to předělat. Na náklady toho, kdo to takhle vymyslel, schválil a převzal.

7 1
možnosti
VK

Naprostý souhlas, ale bohužel to není ten největší problém. Každý, kdo jel InterPanterem musel zaznament tuhost a "házení" resp. "mlácení" podvozku. Souprava je nesrovnatelná s Leošovým Flirtem. Tato souprava na kolejích doslova plave. InterPanter je to nejhorší, co ČD v rámci modernizace pořídili.

0 0
možnosti
JJ

J82a37n 11J42e62m45e37l35k59a

19. 10. 2016 19:04

Koženky do 21. století, to je zase nadpis.. Zaprvé nevidím, že by to bylo dotováno z EU. Tedy ČD to dotují zase na svůj dluh.

Podívejme se do Polska. Díval jsem se a dotace na PKP flirt má být 70%!

Bez nesmyslných půjčoven. Takže pokud tady někomu chybí moderní vlaky..

Interpanter, který na Brno Olomouc funguje dobře. Jasně dotovaná linka. A to tady zase někdo řval..

Takže opět jsme papežštější a blbější.

V této naprosté politické antikoncepci nevěřím, že budou ČD do 2019 investovat do dotovaných linek.

0 2
možnosti
AD

boihuzel opet maji vlaky nesmyslne resena sedadla po ctyrech naproti sobe. nechapu kdo to vymyslel. v kazdem vagonu by stacily 4 stoly pro 4 osoby a zbytek mohl byt jako v letadle za sebou. lepe se pak sedi i vyuzije kapacita

2 1
možnosti
TS

T54o66m 17S32e74h34n23a94l

19. 10. 2016 17:38

jestli takto vypadá vlak pro 21. století, tak to je opravdu k smíchu ;-D pro takové Japonce by to byla tak třetí třída

0 2
možnosti
Foto

J11a36n 84V71a60l70a15l69í82k

19. 10. 2016 16:22

Báro proč si nekupujete místenku do tichého oddílu?

0 0
možnosti
VS

Tam se nesmí mluvit?;-D

0 1
možnosti
TV

Všem těm, kteří by měli problém i s tím, kdyby ČD podávaly od zítřka ve svých vlacích modré z nebe a to zadarmo, kterým zde suverénně dominuje Bára Tučková, kterou jak sama píše, málem vynášely z moderní soupravy railjetu po cestě z Prahy do Brna, ven na nosítkách, bych přál, aby se alespoň na dva roky, vrátila životní úroveň např. roku 1986. Včetně i věku, kterého se tehdy lidé se v průměru dožívali, nebo toho, aby mandarinky byly jen okolo Mikuláše a Vánoc a to jen ve spojení s frontami. A místo na Jadran, aby mohli tito lidé vyrazit jen v kožence, v kupé po 8 lidech, na mnoha a mnoha hodinovou cestu, např. na Zemplínskou Šíravu. Současně lituji i cestující v sousedním Rakousku. To musí být neskutečné peklo a utrpení tam cestovat vlakem, když sami Rakouské dráhy nasazují právě tyto railjety v mnohonásobně větším počtu, než ČD u nás.

5 0
možnosti
Foto

Na novej expresnej linke Praha-Č.Budějovice by mali ČD zaradiť minimálne 1 vozeň s WIFI. T.č.ani v 1.triede medzištátneho rýchliku Praha-Linz nie je WIFI.

0 0
možnosti