- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně do toho někdo šlápnul!!! Snad nebude mít pan Jančura nějakou nehodu... S Babišem tu dělají po těch oranžovo/modrejch papalášovejch šíbrech konečně pořádek! Museli to vzít ty, co mají vyděláno. Paleček hore kluci
To je problem vsude,ne jen u taxi.Co mne vadi,jsou ti osoupani taxikari v jeans a auta smrdi jal popelnik.
Nevim,kdo tady plati dane.Vzdyt se vetsinou plati cash,z ruky do ruky.nevidel jsem,ze by tady byly a platil nekdo bankovnim sekem a kreditni karty nekde neberou.Na to nepomuzou ani ty Babisovy pokladny.
Taxikari jsou smutnou ukazkou bezzubosti vymahani zakonu a vlivu mafie na statni struktury. I kvuli jejich napojeni na magistrat vede trasa A do poli v Motole namisto letiste.
Na letiště jezdí autobusy, takže pokud někdo chce jet z letiště MHDéčkem tak mu v tom taxikářská mafie nezabrání i když vykopali metro do polí...
Nechci se zastávat taxikářů, ale zrovna Jančura je ten poslední co by měl někomu dělat kázání. Dřív jsem mu i fandil, ale teď je to jen trapná Babišova figurka co lže a kope kolem sebe a své chyby svádí na ostatní (zlé ČD udělaly tohle a tohle).
Jancura porad jeste dokaze podnikat ziskove i v tomhle nasem bordelstanu - kolik takovych je?
Vyresit problem s taxikari je zcela jiste mozne, prijmout adekvatni legislativu a vynucovat si jeji respektovani. Vic nez 25 let se skuhra nad timto odvetvim, avsak system reseni umi popsat i navrhnout, ma prostredky, moc i silu si jej vynutit, tak proc se tak nedeje? Protoze se nechce, nejhorsi je, kdyz se nechce.Ani v techto popsanych situacich nevidim problem, taxikar jezdi na nekoho jineho?Dobre, smlouvu zamestnaneckou, nebo dohodu, na koho jezdi, svarc system prece je zakazany, na koho jezdi, toho proklepnout, zaevidovane smlouvy, ucetnictvi, a veskerou problematiku okolo pracovne- pravnich vztahu. Zrusit zivnost! Pokuta, exekuce! Ridic to udela znova a najde si noveho " idiota" ? Jasne podvodne jednani, zakaz vykonu prace taxisluzby, sankce, soud, exekuce.Kdyz to jde u stavebnich firem, proc ne u taxikaru?
V článku se píše, že jezdí jako brigádníci ( na dohodu o provedení práce ) pro tzv. "bílé koně". Takže jak píšete, že " proklepnout toho na koho jezdí ..." je právě ten problém...
Takže řidiči uberu porušující zákony si teď stěžují na řidiče uberu, kteří porušují zákony ještě víc? Vtipné
je vidět, že problematice rozumíte, jako koza petrželi
Neměl by mít tenhle uplákanek už pomalu svoji rubriku?
Také mne překvapilo, že pod článkem není podepsán pan Sůra.
Nevím jak vy ale ja sem za 10 let jezdeni taxikem nevidel zapnuty taxametr...
Kde jste s tím taxíkem jezdil. Kolikrát jste za tu dobu 10 let tím taxíkem jel. Kdy naposledy?
To můžu napsat, že za deset let ježdění vlakem jsem nejel v jiném voze, než koženkovém dobytčáku. Protože jsem jel třikrát a naposledy před těmi deseti lety.
Zákony a nařízení v taxislužbě se mění a přiškrcují.
Před časem jsem viděl v televizi dokument, jak funguje taxislužba v Americe, myslím, že to bylo z NY. Nasadili pevná pravidla, vozy mají pravidelné kontroly a při porušení pravidel drakonické tresty. Na to naši papaláši ale nemají intelektuální schopnosti a koule, aby zde něco pořádně fungovalo.
V NYC je omezený počet taxi licencí. Tržní cena licence na jedno! auto se pohybuje kolem 1 000 000 USD. Teď je však ničí UBER