- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
asi jsem v jiném Práglu...po novém jízdním řádu autobusem se nedá cestovat a ani tramvaj nemá alespoň pohodlí sardinek v puchu a oleji...přecpáno a spoje překombinované nenavazující do Jihlavy dorazím dříve než strávím čas v dopravě do práce...paradox
Cim dal vic nerad jezdim autobusem. Bohuzel cca tretinu republiky ovladla Arriva se svymi autobusy, ktere maji to nejlepsi davno zasebou. Kdyby se do vozoveho parku investovalo vic (a ne tak, ze se koupi vyrazene autobusy ze zap. Evropy), mozna by lide jimi jezdili casteji.
To ČSAD Vsetín je jiný kalibr.....nedávno tu měli i takové fosílie.
Autem samozrejme, jak jinak, do niceho jinyho bych nikdy nesednul.
Kdyby si ty lidi na jezdicich schodech stoupali do dvou rad, nezdrzovali bychom se dole tolik cekanim...
Například v Řevnicích jezdí čím dál víc lidí autem k vlaku, parkoviště kapacitně nestačí, zvyšuje se přeprava na lokálních tratích. Bohužel na trati Zadní Třebaň-Lochovice, která ústí do příměstské tratě Beroun-Praha je stále špatný jízdní řád, ta trať by měla jezdit v hodinovém taktu, ne že nejede vlak někdy i tři hodiny. Kolem se přitom staví satelity-např.Liteň u nádraží i jinde u Všeradic,Hostomic. ti lidé pak jezdí do autem do Řevnic a celé město nemá kde parkovat.
váš problém má bohužel v okolí Prahy každý Politici by se měli zamyslet.
Líbí se mi to video. A proto do beztak úzkých chodeb pusťme ještě další stánkáře. Vedle té čokolády by tam mohli prodávat třena sušené ovoce.
Nevím teda jak v jiných českých městech tam si myslím, že vedou spíše autobusy. Třeba zajímavé je, že v Chomutově se zvažuje o zrušení autobusů, přitom na tramvaje je město připravené a určitě by to bylo pro město zajímavější. Ostrava by mohla vybudovat podzemku Vítkovické metro již existuje, tak co ho takhle rozšířit? Či uvažovat od podzemní tramvaji? Takto by mělo přemýšlet více měst. V Praze se navíc chystá výstavba nových zastávek na železnici. ROPID chce do vlaků dostat i cestující z Prahy. Místo metra D mají cestující využít z hlavního nádraží vlak který jede přes Bráník, Modřany, Zbraslav do Černošic.
Vaše informace týkající se Chomutova jsou velmi mylné! O zrušení trolejbusové dopravy začalo uvažovat jako první město Jirkov. Jirkov má společný dopravní podnik s Chomutovem a obě města jsou propojena trolejbusovou tratí. Následně na to, Chomutov začal jednat o tom zda má cenu provozovat trolejbusovou dopravu jen na svém území. Chomutov dal trolejbusům zelenou a zastupitelstvo města Chomutova rozhodlo, že trolejbusovou dopravu zachová, i kdyby Jirkov ji zrušil. Jirkov však po pár měsících couvnul a dnes mluví o tom, že trolejbusovou dopravu nejspíše zachová i do budoucna. Ke zrušení trolejbusové dopravy na území Jirkova mělo dojít k 1.1.2017. Trolejbusy měly být nahrazeny autobusy na CNG. Vaše informace o zrušení autobusů je tedy mimo realitu.
O tramvajích se v Chomutově - Jirkově uvažovalo. K 1. červenci 1989 byl zřízen Dopravní podnik města Chomutova, jakožto investorská organizace výstavby tramvajové rychlodráhy mezi Chomutovem a Jirkovem a následným propojením do Mostu. Na stavbu tramvaje bylo dne 10. dubna 1991 vydáno stavební povolení, ale k nevůli obyvatel se projekt nerealizoval. Do dnesšních dnů se zachovali v ulici Dvořákova v Jirkově i panely určené na pokládku tramvajových kolejích. V Mostě jezdí tramvaje do dnes a to i na meziměstské trati z Mostu do Litvínova, nyní se chytá projekt ne modernizaci meziměstské tramvajové tratě z Mostu do Litvínova, kdy zároveň dojde ke zvýšení cestovní rychlosti z nynějších 60 km/hod. na 80 km/hod. Předpokládaná cena by měla činit 500 miliónů korun.
On by se možná zvedl trend dojet k metru nebo vlaku a dál metrem nebo vlakem, ale to by u toho metra nebo vlaku muselo být parkoviště
Ano, zvláště u vlaků je toto relativně snadné a levné řešení, jak dosáhnout zvýšení počtů cestujících v příměstské dopravě. Parkoviště a stojany na kola na každé zastávce jsou nutností.
U nás v Trutnově Češi autobusy neopouští.
Pokud vynechám účely jako je zásobování či přeprava materiálu, tak automobil v hustě obydlených oblastech s dostupnou veřejnou dopravou se postupně stane výsadou lidí spíše z nižších vrstev, spíše méně chytrých a hlavně těch, kteří nejsou schopni plánovat a uspořádat si život.
Automobilismus jako stěžejní přepravní systém je třeba postupně zavrhnout, neboť je to zastaralý systém s příliš velkým nárokem na prostor a příliš obtěžující život všech lidí okolo. Za celou éru automobilismu nebylo představeno žádné účinné řešení těchto problémů, naopak je situace čím dál horší. Nevěřím ani v průlom v podobě samořídících aut.