- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No to už aby začali školit donašeče. Stejně jak tomu je praxí v Letňanech nyní. A montovna to bude, vzhledem k tomu, že většinu komponent nechávají dělat po horoucích zadnicích v republice. Navíc sehnat mechaniky je problém a sehnat mechaniky co něco umí je utopie, nikdo jim tam nepůjde dělat díky referencím co získá. Než někoho vyškolí bude to trvat pár let aby dokázal dělat bez neustálého čumění do manuálu, který mu stejně neřekne všechno. Jo hoši teorie a praxe jsou dvě věci.
Pokud není v místě vývoj, je to stále jen montovna.
Jsem velmi rád, že to nepostaví v Ostravě.
Ať si V Praze užijou s dalšími náplavami a klidně se můžou vzít i horníky od nás
děkuji předem.
Už se těším na zdejší komenty, že to měli postavit u nás v Ostravě
Je to samozřejmě montovna! Zahraniční majitel zde rozdá almužny (mzdy) a prodávat výrobky bude on.
V článku jsem nenašel, kolik to stálo daňové poplatníky?
Vaňku, mě nezajímá tvůj klik na čárku, prosím argumentuj, když s něčím nesouhlasíš
Nechápu tyhle řeči o odporu k montovnám.
Kdypak se někdo naposled zeptal v krámě někoho jestli ta stovka pochází z montovny anebo z vývoje?
Jak je vidět tak v Česku máme spoustu nekvalifikovaných lidí, ale presto se tady ohrnuje nos nad prací, která tyhle lidi zaměstná.
I kdyby montovna zaměstnala půlku lidí ze zahraničí tak ti zde platí daně a utrácejí peníze takže kde je problem?
Asi v někom kdo vidí lepší budoucnost v krafání a sezení u bedny poté co přijde ze sociálky a dostane k tomu ještě příspěvek na bydlení aby se nemusel namáhat chodit do práce.
Ale ta montovna musí být bez dotací
Ten Mládek to je komediant.
ODK chtěl dát záruku, že ještě pojedou tři roky, že to je nejlepší možnost pro stát. Babiš po jednom jednání stáhl záruku státu na jednu polovinu a dohodl lepší podmínky.
Když to padlo kvůli změně podmínek, snažíl se protlačit 1 miliardu, Babiš nesouhlasil.
Nakonec přes "odpor" Babiše vláda na popud Mládka schválila kompenzace horníkům.
Tady mluvil o investici 10 miliard nakonec je to cca 1 miliarda a na iHned píšou, že 10 miliard je pro celý region EU.
Původně zmiňovaná částka 9,5 miliardy korun se prý týká všech evropských států, které se projektu zúčastní.
Dyť je to totální i_iot.
Zatím to vypadá o něco lépe než nedávný totální průšvih, kdy zaplatili ze daní sebraných jiným firmám gumárně Nexen změstnace na 10 let dopředu za nechutnou práci u pasu. I tak by ale měly být podmínky pro změstnávání rovné pro všechny firmy, tedy když daňové prázdniny či dotace, tak pro všechny a ne aby úředník rozhodoval, která firma lépe splňuje jeho plán.
Stačí maličkost. Zakázat daňové odpustky v celé EU. Kdyby to přišlo z Bruselu, to by byl jekot u dnešních kritiků. Jenže skutečnost je taková, že se s odpustkama předháníme minimálně se všema novejma členama EU.
V devadesátých letech byli zájemci na Letiště v opuštěném prostoru Ralsko. Mohli se tam slétat z celého světa. Politici se tenkrát rozhodli, že to radši nechaj chátrat a zarůstat trávou.
Jestli si dobře vzpomínám, byl to snad Rolls Royce kdo měl zájem o letiště a budovy okolo. Hlavním problémem bylo, že by se letiště stalo hlučné. Dneska je okolí Ralska ospalá osada kde bez dojíždění o práci nezavadíte.
Je super, že takováto investice v ČR po dlouhé době vznikla. Chce to ještě nabalit další přidružené provozy. Metalurgii, přesné lití, vyrábět kompletní motory, včetně vývoje i pro větší letadla. RR má docela potíže, tak by bylo na čase to přesunout do ČR.