Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Leo Express omezí spoje na Slovensko, zastaví nově v Libni

Leo Express je prvním železničním dopravcem, který začal prodávat lístky na nový jízdní řád platný od 11. prosince. Cestující v něm čeká řada změn: od mírného zrychlení po nové zastávky i škrty některých spojů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19a50t53r45i32k 56E76g20e26r 2298320799581

Zamíří vlaky LE třeba až do Varšavy? Bylo by jistě zajímavé mít linku Varšava - Ostrava - Olomouc - Pardubice - Praha - Ústí nad Labem - Děčín - Drážďany. RJ chce mít vlaky na trase Praha - Brno i zde mě mrzí, že LE nejezdí. Na úseku Praha - Brno jezdím a RJ a Brno - Hodonín řeším s ČD za to RJ nebo LEO bych rád využil v celé trase, ale muselo by to být za 250 korun.

0/−5
22.10.2016 15:50

K52r67y33š84t44o43f 39L72a33n90í78k 1269530865585

uz by mohli aktualizovat IDOS, když je novy jizdni rad schvaleny

+3/0
22.10.2016 12:13

A40l90a15n 77Ř85e31p29k46a 4505236

Zdá se mi to, nebo ten tramvaják pořád neví co by a pořád zkouší něco nového.. zákazník aby byl stále ve střehu kam ty tramvaje jezdí a kam už ne ;-D

Určitě si rve vlasy, že nekoupil vícesystémové jednotky, mohl je poslat třeba do Plzně, Budějic.. nebo na začátku se myslím říkalo něco o prodloužení linky do Mostu nebo kam.

+4/−1
22.10.2016 6:59

P17e96t78e93r 59N44e45š53v24a82r84a 8958246242447

Jezdím Žilinu z Prahy cfo 14 dnů. Moje zkušenost - RegioJet je po všech stránkách mnohonásobně lepší. Jenomže bohužel nejezdí večer, tak někdy, když chci být déle s rodinou, musím Leem v 19:10.

+2/−2
22.10.2016 5:54
Foto

P37e45t85r 59P74a28v78l69í28č79e34k 5239533935360

Také si myslím, že na tak dlouhé trasy jako je Praha - Košice nejsou jednotky Leo určeny a ani přizpůsobeny. Ale pokud se jim to vyplatí a i cestující poněkud méně příjemné cestování přetrpí, pak nechť Leo do Košic jezdí. Naštěstí mají pak návazné alternativy pro cestování na Ukrajinu, která je pro turisty čím dál více atraktivní. Já osobně preferuji raději RegioJet a pak z Košic raději ukrajinské či michalovské autobusové spoje /tedy myšleno na tu západní Ukrajinu/. ;-);-)!!

+4/−4
21.10.2016 17:47

T32o31m81á70š 36M45o60r77a72v55č42í71k 3387136733435

Leoexpres je na dálky přizpůsobený. Je v modifikaci Intercity a v zahraničí jezdí dálky relativně běžně. Můžete to srovnat se zahraničními Flirty v modifikaci 3+2, v tom bych 300 km nechtěl jet. Je to levné, pohodlné, tiché, vynikající zrychlení, podle mě skvělá volba.

+1/−3
22.10.2016 1:40
Foto

P76e90t43r 58P84a43v85l75í93č38e37k 5609243355300

Přizpůsobený? Vždyť ty jednotky fungovaly a fungují v příměstské dopravě! K tomu jsou určeny. Na tak dlouhou trasu jako je Praha - Košice jsou z důvodu malého /myšleno ztísněného/ místa zcela nevyhovující . . . !!

+4/0
22.10.2016 8:13

T91o59m86á60š 62M24o52r86a97v75č67í22k 3147416563495

IC Flirt funguje v zahraničí na delších tratích, je to modifikace ideální pro 1,5 - 4 hodiny jízdy. Na delších tratích s tím jezdí Švédové, Norové, Bělorusové, Poláci, Maďaři atd.....proto to má maximálku až 200 km/h. Švédové s tím například jezdí 400 km dlouhou trasu.

0/−1
22.10.2016 10:13
Foto

J65i53ř45í 57I32n19c45z51é87d44y 2164765961179

No maji to tezky. Nedokazu si predstavit jet tou tramvaji 8,5 hodiny z Prahy do Kosic8-o. Ty soupravy jsou tiche, ale jen pro lidi, kteri stoji na perone, uvnitr je hluku az az. Sedacky jsou nepohodlne a na dlouhe trasy nevhodne, otevreny prostor taky problem, jizdenky jsou drahe, jidlo na palube je drahe, kava neni zadarmo. Vsechno spatne.;-O

+4/−16
21.10.2016 16:50

J10a63n 47K35o50b22ě51r51s20k29ý 1330136451813

Ano, kafe zdarma a občerstvení pokud možno zdarma je to nejdůležitější ;-D V Economy bych asi do Košic fakt nejel, ale v Business nebo v Premium už je to mnohem pohodlnější a při nákupu v předstihu to lze koupit i za dobrou cenu. Souprava mi extra hlučná nepřijde. Občerstvení má Leo Express za přiměřené ceny nic drahého na tom nevidím navíc nabízí i teplá jídla.

Za mě R^ za zastavení v Libni.

+23/0
21.10.2016 17:39

R27o31m81a44n 46S88t71o16n77e76k 1979823239451

ani economy není nejhorší

+7/0
21.10.2016 17:45

D72a28n18i75e88l 89D75r13n74e77c 6891439966232

Souhlas, Premium se dá sehnat od 859 Kč, přičemž součástí jízdného je 1x teplé menü, 1x snack (např. bageta) a několik nápojů. Sedačky jsou tam od sebe 160 cm a dají se skoro úplně položit.

+8/0
21.10.2016 17:48
Foto

P43e26t33r 28P72a63v33l66í61č70e39k 5189453935840

Od 859 Kč, no to je teda cena! Za to máte u RegioJetu minimálně lehátko a nebo i přímo lůžko, podle dne a obsazenosti spoje . . . .;-);-)

+1/−4
21.10.2016 17:53

R69a37d67e98k 16J78a91n21a57t23a 9555166234552

Mám dojem, že Regiojet lůžkové vozy nemá. "Vyrobili" je tak, že do lehátkového vozu dávají max 3 cestující.

Za cenu 580 nebo 745 seženete místo ke spaní i u ČD ...

+7/0
21.10.2016 19:37
Foto

P13e53t12r 90P57a72v61l52í78č19e59k 5229163655460

Máte pravdu, klasické lůžkové vozy to samozřejmě nejsou. Ale u RJ je to konečná cena, tedy včetně jízdenky. Nevím jak u ČD, ale tam se vždy za lehátko či lůžko připlácí a jízdenka se musí ještě kupovat zvlášť . . . .

0/−2
22.10.2016 8:20

R45a80d53e81k 28J15a50n32a44t90a 9445516154752

Co jsem napsal, je konečná cena. Akční jízdenka plus příplatek.

+1/0
23.10.2016 20:25

J14a27n 56L19a21k58o26m36ý 7271865305334

Od 859 s funkčním topením v zimě a funkční klimatizací v létě po celou dobu.... To je mnohdy k nezaplacení zejména pro cestující právě u RegioJetu

0/0
25.10.2016 21:24

P26e57t58r 48J92u72r35č73e21k 4429114340

Tak proč neletíte. ;-D

0/0
22.10.2016 0:21

A94l49a62n 31Ř66e98p23k30a 4555766

No ježiš, káva není zadarmo a dortík za 9.. to je teda fakt tragédie! ;-D;-D

+7/0
22.10.2016 7:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.