- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi nejlepší tramvaj na méně vytížené trasy.
A co třeba darovat ukrajině naše T-72?
Na barikádu nebo jako terč pro děla?
Jsem naprosto proti.
Mariupol je město kde Ukrajina páchá na rusky mluvících obyvatelích násilí a bezpráví. Na tom se v žádném případě nechci podílet.
Ty kteří to schválili jsou pro mě ..... .
Tak jelikož nejste řiditel DPP tak vám to může být jedno co kdo dělá se svým majetkem
Spíš jim mají darovat ty vraky 15T a pod...
Jsem zvědav, zda 14t,15t a pod.. budou jezdit i v takovém stáří jako jezdí T3...
15T je skvělá nízkopodlažní tramvaj, kterou člověk navíc může projít jako jednotku, než být v pasti s houmlesákem v zadním voze jako u T3
Jediný problém T3 je ten, že není nízkopodlažní. Jinak je to skvělá tram.
Naprosto nejspolehlivější a uvnitř nejpohodlnější.
Zajímalo by mě, jak byl zdůvodněn nákup nových 250 tramvají. Nebylo to opodstatněné. Možná by jich stačilo 100. Mohla by redakce doplnit informace u Dopravního podniku a zveřejnit je? Např. studii potřebnosti investice, náklady, návratnost (s dotacemi do MHD), rozložení potřeby v čase,... ?
Zatím jediný důvod pro podpis smlouvy v rozsahu, na který Praha neměla financování, se mi jeví provize pro zúčastněné zaměstnance a zastupitele Magistrátu.
Ano bylo jich potřeba 250... Recyklovat dokola T3 opravdu nejde...
"Pražský dopravní podnik daruje dvě tramvaje T3 ukrajinskému Mariupolu".
A proč ? pěkně prosím, když se u nás žebrá na zakoupení elektrovozíku pro postižené dítě a třeba i na dlahu nohy pajdavého psa?
A co by postizene dite delalo s T3?