- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hmm, ty čisté záchody.. on by byly čisté v každém vlaku, ale když lidi jsou hrozná prasata a nepomůže ani častější úklid
Nebyl, popelníčky tam nebyly, celá souprava nekuřácká
Nevíte někdo jestli tam byl i kuřácký vagon s popelníkama?
Tady nejde o koženky, ale o krásnou mašinku. Kyklop je nádhera, bohužel zbyl jen ten jeden a klobouk dolů, kdo se podílel na restaurování, bohužel doba tenkrát tomu nepřála, ale aspoň dík za ten jeden
ty ceny na jídeláku teda moc retro nejsou
tak to je hnus a jeste za to priplacet :-)))
priplatim si za pendolino nebo railjet do linze nebo drazdan ale za starou popelnici ani nahodou
Na Ostravan jsem se rád díval jako klučina od r.1951 - společně se Slovenskou strelou, bydleli jsme u trati v Kyjích u Prahy. Ale tenkrát to byla motorová souprava něco jako uvedená Strela. Myslím, že stavěl až v Zábřehu, Pardubice i Třebovou prožížděl.
Jakou rychlostí se jelo?
Tak průměrných 75. Praha - Zábřeh tak za 3 hodiny. Od Přerova stavěl více - Hranice, Suchdol, Studénka myslím ne. Pak Svinov, Ostrava a Bohumín konečná.
Teď jsem teprve prošel fotky. Tak servírka již maličko retro je, ale asi za ty prachy lepší neseženou, co moc retro není tak ty ceny na lístku. Becherovka za 60 a Budvar za 50 to má do retra hodně daleko.
Je celkem úsměvné toto nazývat retro, když to běžně jezdí (tedy alespoň ty vagóny) a zřejmě i jezdit dlouho bude :)
No na trase Ova-Praha to bezne nejezdi uz desitky let.