Diskuze

Favorit míří do světa. Legendární značka kvůli zájmu nestíhala vyrábět

Společnost Favorit Czechoslovakia Richarda Galoviče vdechla nový život kdysi slavné značce kol. Bicykly, s nimiž míří na bohatší klientelu, chce vrátit na zahraniční trhy a v blízké době přibere dalšího investora. Kvůli velkému zájmu firma v jednu chvíli nestíhala vyrábět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A22d72a76m 90W44e25i16s49s

3. 11. 2016 14:17

...pokud je to slovák,pak si nikdy nic o té firmy nekoupím...

0 0
možnosti

3 článek za 2 roky. Za 3/4 roku bude další. Na to že jde o firmu, která uspokojí cca 300 lidí jí je věnováno dost pozornosti.

0 0
možnosti
Foto

K93a69r28e47l 41S24e53i79d85l

31. 10. 2016 19:21

Dík za zajímavý článek, nevěděl jsem, že se Favorit položil a zase byl vzkříšen. Přeji jim, ať se jim daří.

A dotaz na redaktory: co je tohle za formulaci? "S novým vlastníkem to však nedopadlo a výroba kol se definitivně zastavila..." (Ono to možná nedopadlo dobře a spíš to "padlo". ;-))

A málokdo má zdání o časování a skloňování (citát z písničky Čaroděj Koloděj z desky Bylo nebylo) - "Otevření showroom s koly..." Jednou by to byl překlep, ale když je to pod většinou fotek v galerii... Dokonce i Windows to podtrhávají jako chybu.:-)

0 0
možnosti

Je fajn, žeten pán oživil legendární značku i když jen pro hodních 10000....ale něco vytrhl z kontextu. Jsou mez itěmi 5% i ti, kteří samozřejmě prácovat za každou cenu nechcou. Ale...mnoho lidí třeba nezvládne pracovat v nepřetržitém provozu 12 hodinových směn. Dost lidí také má problém s nočními s měnami a ještě k tomu 12 hodinovýma. Já osobně bych v takové firmě pracoval. Práci se člověk zaučí poměrně rychle, s nabízenou mzdou bez výhrad souhlasím, ale chtlě bych pouze pracovat 3 směny při 8 hod. pracovní době. Týden ranní, pak odpo, pak noční s čímž mám zkušenosti. Ale opravdu ne každému 12 hodin pracovní doby sedne. Další věc je tak kolik je v okolí skutečná nezaměstnanost a nemůže se brát v úvahu jen ta celorepubliková.

0 0
možnosti
Foto

měl jsem kdysi také favorita, snil jsem ovšem o shimanu....kdo ne co?

0 0
možnosti

Nejak mi ten podnikatelský zámer nesedí. Povedzme ze predá 25/mesacne co je 300 rocne. To nie je na výrobu. To je na prepredaj Číny, a nalepenie stickeru s logom. Ak vezmete do úvahy prenájom priestorov v prahe, cenu za promo a marketing, tak to nevychádza. Pri 300 ks /podotykam roznych druhov a farebnych kombinacii/ je obrat 600.000 EUR ročne. Kde a kdo to vyraba? Kolko z toho je/moze byt zisk ak by to vyrabali kusovky? Nie nie, čína+marketing ...

0 2
možnosti

Poněkud úlet, ale jsem zvědav, jaký úspěch s tím bude mít, protože kola Favorit byla spíše pojmem pro Čechy a Slováky a tady zase tolik zájemců o tohle silně předražené retro kolo nebude. Chápu retro výrobky za rozumnou cenu, ale tady je to fakt úlet. Navíc za tuhle cenu si každý koupí mnohem lepší kolo.

6 0
možnosti

Jenže to kolo bude tuctové - a uniformita se většině lidí příčí.

0 1
možnosti

Tak jsem chvilku premyslel, jestli se sem nezatoulal (treba v ramci historickeho clanku) nadpis z doby totace. Ted si rikam, jestli autor nadpisu nepouzil schvlne nejaky historicky nadpis jako retro.

Takhle mohl klidne znit i nadpis v clanku v Rudem Pravu ci Mlade Fronte. Rozdil by snad byl jen v minulem vs. pritomnem case o nestihani. :-)

0 0
možnosti

T21o21m93a95s 92V94a25r79g21a

31. 10. 2016 12:25

Rád bych sem napsal nějaký hejt ale ani se mi ho nechce vymýšlet.

Jo,a lidi, kdo chcete kolo, nějaký si prostě kupte ;)

0 1
možnosti

Jen drobná jazyková poznámka k článku: říkat dílně se 6 zaměstnanci "závod", to je teda eufemismus jak sviňa... ;-D

A jen tak mimochodem to ukazuje, jak velmi se charakter ekonomiky (následně i společnosti) změnil; dříve mívaly závody/továrny běžně stovky až tisíce zaměstnanců, ty velké koncerny pak desetitisíce – to pak vznikala přímo verneovská "ocelová města". Dnes takovéto kapacity jsou v Evropě vzácné, většina výroby "šla" kvůli racionalizaci výroby (i prostému porevolučnímu rozkrádání) do Asie a nám tu z výroby zbyly, až na výjimky, jen firmičky; jinak se většina národa živí ve službách, na úřadech, v dočasných brigádách anebo je na pracáku... :-/;-(

1 1
možnosti

P27e13t18r 68D76r22a14p65a10l

31. 10. 2016 12:21

slyšel ste o Škodovce? to je taková firmička v Mladé Boleslavi, co tam na koleně vyrábí auta. A fakt to není vyjímka

0 1
možnosti