Diskuze

Na pražské letiště vyjede nejdelší autobus v Česku. Má 25 metrů

Spojení s pražským letištěm bude od poloviny listopadu zajišťovat nejdelší autobus v ČR. 25metrový dlouhán Van Hool AGG 300 pojme zhruba dvě stě lidí a pro jeho užívání si Praha musela vyjednat výjimku. Tříčlánkové autobusy totiž v Česku jezdit nesmějí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejednodušší by bylo prodloužit metro linky B ze Zličína na letiště a ne paskvil vymyšlený za Béma prodloužení metra linky A z Dejvické přes Motol, kde se na dlouhou dobu skončilo. Za peníze co se protáhlo metro linky A z Dejvické do Motola už by linka B byla prodloužena na Letiště Praha!

0 0
možnosti

A jak se vejde těch 25m do pražského městského provozu ? Už nyní mají řidiči kloubáků problém s výjezdem ze zastávek a odbočováním. A zde je navýšení o tři metry. Přeji řidiči tohoto busu pevné nervy a bus není kamion !!

2 2
možnosti

J40a60n 65Č59e20k16a17l

2. 11. 2016 9:21

Proto to má dva klouby...

2 0
možnosti

Můžu vědět název filmu? Díky.

0 0
možnosti

Těší mě, že managment je na případnou investici připraven, ale je na ní také připravena infrastruktura? Zastávky, komunikace, hustota dopravy ? :)

1 0
možnosti

Na pražské letiště především už dávno měly jezdit vlaky. Je.třeba co nejdříve postavit trať z letiště na Veleslavín a pak dál do centra. O tom už se napsalo hodně. Poměrně snadno by se ale dala postavit trať také k metru na Zličíně. Stačila by novostavba z letiště do Hostivic a dálpak využít a zrekonstruovat trať Hostivice Zličin a část vlečky do depa metra, konečná stanice by tak mohla být přímo propojená se stanicí metra. Pomohlo by to lépe propojit významné dopravní uzly na západním okraji Prahy s letištěm i vzájemně mezi sebou.

4 2
možnosti
Foto

Tak to všichni víme, že by to šlo, ale prioritu mají jiné dopravní stavby (čti: ty, které více sypou). I když trochu svitla naděje v podobě vejvaru skrze žádost Prahy 6 o zahloubení vlakové tratě, ale to také utichlo... Občas se dokonce někde vynoří nápad prodloužit tramvaj z konečné u Divoké Šárky, protože to by s sebou neslo také zásadní rekonstrukci celé dopravní tepny (čti: spousta vejvaru pro magistrátní politiky), nicméně je to moc okaté.

Navíc po tom fiasku na rekonstrukci tratě z Hostivaře, kdy to vyhrála ta nejlepší (nejlevnější) nabídka, je třeba podobné projekty pořádně promyslet a soutěže vypsat tak, aby se podobné faux pas už neopakovalo. :-P

1 0
možnosti
Foto

vyhláška 341/2014 Sb. říká že tříčlánkové busy u nás jezdit mohou, vyjímka je pouze na délku 25m oproti povoleným 22m

3 0
možnosti

30.10. v 8 50 jsem jel 119 od Starého letiště do Šárky 35 minut !Co tak začít opravit dráhu na Kladno a vybudovat odbočku na letiště.

1 0
možnosti

Těm se bude krásně vyjíždět z mega terminálu Nádraží Veleslavín!

1 0
možnosti

Těm se bude krásně vyjíždět z mega terminálu Nádraží Veleslavín

0 0
možnosti

V únoru Praha zkoušela jiný, 22 metrů dlouhý,(?) autobus:

Není to volný, nýbrž postupně rozvíjející přívlastek.

iDnes by měl konečně zaměstnat korektory.

2 0
možnosti