Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský dopravní podnik podal žalobu na Rencar kvůli reklamě v MHD

Pražský dopravní podnik (DPP) podal žalobu na společnost Rencar, která provozuje reklamu v MHD. Podle žaloby má firma uvolnit reklamní plochy ve vozech MHD. Rencar ve sporu s DPP podal žalobu už dříve a chce, aby soud rozhodl, zda je smlouva mezi oběma stranami platná. A dokud nerozhodne, plochy neuvolní. Smlouva na reklamu v MHD pochází z roku 1997 a má trvat do roku 2031.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M70i90c85h88a59l 33K14r55e43j96č14a 5338356286743

Teda nevim jestli treba nepracujete pro Rencar, ale splacat tolik nesmyslu dohromady... A pritom kdyz jsem zacinal cist, tak to vypadalo na rozumnou kritiku magistratu. Takze trochu usazeni do reality?

a) ucpavani zpusobuji predevsim upravy mistnicu obvodu (zarny priklad P6 a "vylepsena" Svatovitska.

b) Obchvat - kus pole. Asi to je problem, ale za tu dobu urcite opravnena kritika, ale vsech z magistratu. I predchozich.

c) Modre zony - plne na hlavu jednotlivych penezchtivych obvodu

d) P+R a taky Ropid- velky problem. Take se domnivam, ze je hodne problem predevim predchozich na magistratu

e) trapne konecna obhajoba Rencaru. Myslim, ze problem s urcenim mely a mqji i soudy. Ale Vam je vse jasne. Staci zakouzlit par cisly.

Nazval bych to promrhanou sanci. Mohl jste vecne a vystizne zkritizovat magistrat za to jak Prahu ridi. A zatim jste se shodil jako kritik nefundovany, neinformovany, neznaly veci a nechapajici

0/0
2.11.2016 15:50

M18i30c23h54a90l 71K82r87e26j78č32a 5188286976843

Je reakce na p. Fiedlera. Nezaradilo se spravne.

0/0
2.11.2016 15:51

M96i14c85h17a28l 29F94i96d84l51e98r 2516746345894

:) chápu Vás a ne, pro Rencar určitě nedělám a ani je vlastně nepodporuji. Chápu i, že za většinu věcí můžou předchozí magistrátní. Na co jsem chtěl poukázat je to, že by Prahu a současný magistrát měly zajímat úplně jiné věci.

a) a c) ano, můžou za to místní obvody, ale magistrát na to může reagovat. Už jen tím, že s dotčenými obvody povede dialog a bude se snažit situaci řešit. Magistrát je koneckonců ten, který by to měl celé sdružovat a vést dialog, případně na ty situace najít společné řešení. Případně s vlastním řešením přijít.

b) a d) ano, můžou za to předchozí magistráty, ale ten současný může zase situaci řešit.

e) jak jsem říkal na začátku, Rencar je mi někde. Jde mi o to, že to opravdu nepovažuju za prioritu n1, která je potřeba vyřešit ihned. A bohužel jistě oba víme, jak to většinou dopadne, když se do něčeho pustí správa (samospráva, státní správa etc.). Takže ano, trochu se i bojím, jestli to nakonec nepřinese víc škody než užitku.

0/0
2.11.2016 16:08

M50i14c66h86a20l 84K43r40e12j21č53a 5228636806413

Pamatuji, ze napr. kvuli c) probihaly rozhovory a magistrat doporucoval i nedelat nektere modre zony. Bohuzel se domnivam, ze mezi obvody a magistratem je trvale jista revnivost, protoze ti na obvode si mysli, ze jim chce nekdo prikazovat a oni delaji "furianty" A pritom by meli na rady dat, protoze na magistratu by meli mit celoprazsky prehled a domyslet koncepcne. Schvalne pisu podminovacim zpusobem, protze v tom jeste dulezitejsi roli hraji politicke a financni no rekneme souvislosti. Proste snad vsichni na magistratu sleduji samozrejme nejvic svuj prospech. Je to logicke a chova se tak vetsina - bohuzel :-)

Naprosto shodne s Vami si myslim, ze jsou dulezitejsi veci, ale nezamena to, ze se bude dalat jen na prioritach. Nehlede na to, ze priority stoji. Sam znam - ceka se na vyjadreni toho, pak onoho, potom se poda zaloba, musi se vecne opravit atd... to je casozrout. Osobne se domnivam, ze nekteri na magistrate funguji jako nas starosta - ten pri jakekoli stiznost, potrebe neco resit nebo rozhodnout rekne, ze se na to podiva a neudela nic. Vtip je v tom, ze cca 90% veci se nakonec vyresi samo :-) a mozna lip nez kdyby zasahoval. A tech 10% bud jeste zopakuje pstrosa nebo je nucen se na ne skutecne podivat ...

0/0
2.11.2016 16:22

M34i28c58h39a21l 96F14i15d32l77e32r 2786246125254

Fakt by mě zajímalo, co se primátorce odehrává v kanclu. Dostavili jsme Blanku, která totálně zacpala ulice přilehlé k výjezdům, s čímž jsme tak nějak nepočítali. Severní obchvat jsme ještě nezačali, protože nedokážem koupit kus pole. Nafrkali jsme po půlce města modrý zóny, ve kterých máme víc rozdaných kartiček, než parkovacích míst. Naše P+R jsou v 6 ráno nacpaný k prasknutí, takže tam, kam jsme modrou zónu ještě nedali, se sjíždí spousta středočechů, aby urvali nějaký ten flek. Odchází nám infrastruktura u vodovodů a kanalizací, ale zatím z toho mají občas některý lidi jen průjem. Ropid s trasama linek a jejich vytížeností hraje mariáš, takže se nám lidi většinou ani nevejdou do autobusu. Tak co bychom pro ty pražany mohli udělat? No jasně, napadneme u soudu smlouvu s reklamkou, protože každýho Pražáka nejvíc tlačí, že by příští rok v těch napěchováných busech byl Zeman od JCDecaux a ne od nás. Nemáme v tom zkušenosti, nikdy jsme to nedělali, ale když z toho profíci dokážou vymlátit 118 ročně, tak my zvládnem aspoň 70. Což je víc, než kolik nám za to JCDecaux posílá. Nikomu nemusíme říkat, že na to najmeme 3000 nových lidí a náklady budou 50. A to by bylo, abychom na tom nějaký ty politický body nevytřískali. A když nevytřískáme, tak napíšem novou smlouvu a dáme to nějaký naší garážovce, ať si můžeme postavit to zastřešení bazénu, kterej jsme stavěli díky Blance...

+1/0
2.11.2016 14:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.