Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prodeje aut dál rostou. Škoda začala ubírat, posiluje Hyundai

Trh s novými auty v Česku pokračuje dál v růstu, dochází však k mírnému přeskupení sil mezi jednotlivými značkami a typy aut. Za říjen registrace stouply o dvanáct procent a míří k novému rekordu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a78r46o86s84l23a11v 16P65r97o97c55h73á80z57k13a 2253214248595

Nejprodávanější a do tablky vloží počet registrací. To jaksi s prodeji nesouvisí že jo:)

0/0
4.11.2016 9:15

P89e71t74r 63H27o55r38á19k 1499503669884

Myslel jsem, že tahle diskuse bude živá, jsem se na ni těšil. A tady diskutuje jenom starý známý hater báča se starými známými firmami, co chtějí, aby všichni jezdili na oslu. ;-D

0/0
3.11.2016 23:31

P31a78v27e98l 64Ř53a16p66e36k 7252536159835

My ten Detroit prostě vybudujeme. V ulicích už není k hnutí, jak jsou ucpané těmi popelnicemi, všude kravál a smrad, lidi už v těch plechovkách pomalu i bydlí, všechno se devastuje zaléváním novým asfaltem, lidé z oken domů koukají na nekonečné parkoviště, no a do toho pravidelná oznámení o dosažení dalších a dalších rekordů v prodeji aut. Ťuky ťuk na čelo. Tohle už je duševní nemoc, kterou je nakažena půlka národa. Rv

+2/−3
3.11.2016 19:08

J31i63ř79í 35S54m21a37z63a74l 2557842134812

Když čtu Vaše příspěvky u takřka všech článků na idnes, tak doporučuji návštěvu odborníka .... máte utkvělou představu, že všemu rozumíte.

+6/0
3.11.2016 21:23

P68a39v83e90l 65Ř24a40p19e34k 7942626589485

Právě že tomu šílenství, co kolem sebe vidím, už vůbec nerozumím. Rv

0/−1
3.11.2016 21:54
Foto

T70o14m56á32š 74D28v69o79ř94á91k 7575826947381

Tak Pavlík je místní dopravní expert...

Občas jsou to sice bláboly, ale občas i pobaví.

0/0
4.11.2016 7:50

J39i34n56d33ř42i94c81h 83Š76k81o45p58e38k 4745731960685

ekonomiku postavenou na výrobě především aut a jejich dílů máme již roky. Takže nevím, proč mluvíš o budoucnosti

+1/0
3.11.2016 22:06

P26e76t16r 49B32á16č51a 8805656435115

Možná, ale proč to píšete mně to netuším.

0/0
4.11.2016 5:49

J72i47n36d17ř70i85c11h 84Š77k71o30p62e65k 4865371740865

protože, cituji "My ten Detroit prostě vybudujeme"

0/0
4.11.2016 7:13

P25e89t94r 16B97á32č40a 8165886875165

Nekteri ovcane tohohle statu zrejme z nemecke skodovky nikdy neprestanou blaznit, neskutecne. Prvni 4 mista jsou ostuda a spatna vizitka naseho naroda.

+3/−7
3.11.2016 18:56

P28a14v51e76l 61Ř80a20p39e55k 7372876519725

Ostuda je především to, že úřady registrují nová a nová vozidla v lokalitách, kam už se žádné auto fyzicky nevejde. Tohle už nemá nic společného s dopravou. To je jedna obří Potěmkinova vesnice, ekonomika postavená na pokrývání planety zevlujícím plechem. Ty popelnice jsou technicky zastaralé, celý automobilismus je zastaralý, bez reálné vidiny nějakého budoucího rozvoje. Za celých 150 let se nepodařilo vyřešit negativní vlivy automobilismu, tyto naopak nadále narůstají. Individuální vlastnictví plechovek a jejich umisťování na veřejné pozemky je jedním z největších omylů v dějinách.

+1/−3
3.11.2016 19:15
Foto

T88o28m96á95š 23D49v62o93ř41á63k 7655746487941

Zapomněl jste zmínit, že automobil je primitivní dopravní přežitek.

+1/0
4.11.2016 7:52

A74n24t94o11n81í97n 93S66v72o29b52o11d83a 3754973299592

Prodej Škoda v Evropě 1.-9.2016 481 263 aut, Toyota 470 203, Nissan (francouský Japonec :-) ) 416 518 , Mazda 176 031, Suzuki 146 959, Honda 121 964, Mitsubishi 81 453, ti Evropani jsou nějak nakaženi a vůbec vás nechápou

+2/0
3.11.2016 19:19

J37i48n31d27ř79i35c44h 92Š48k34o22p85e50k 4855121220855

Jestli není horší vizitkou neumět psát aspoň trochu česky.

+1/0
3.11.2016 22:07

L45a25d59i35s15l53a78v 31Š54r76a53j21e65r 4853958210147

Škodovka má hlavně problém s termíny dodání. Na auta se čeká dlouho :-/

0/0
3.11.2016 17:36

A38n35t26o76n93í87n 60S18v43o72b81o79d32a 3434493879972

Před 5 roky jsem čekal víc než 3 měsíce na škodovku, stejně jsme čekali před 8 roky na VW, záleží na konfiguraci, skladovky jsou hned ( po první koupené skladovce jsem si u dalšího auta zase raději počkal), na Kia Soul bylo tenkrát 9 měsíců :-)

+1/0
3.11.2016 18:00

V40l82a68d33i31m94í52r 94F35i58b89i80g82e47r 5254741451574

Myslel jsem že dnešní linky jsou maximálně variabilní a dokáží aby každé auto v žadě mělo jinou výbavu. 9 měsíců to je drsně dlouhý doba. To bych si za tu dobu snad rozmyslel:-).

Abych s tím až budu pořizovat nové auto počítal.

0/0
3.11.2016 19:00

A75n94t18o50n37í98n 27S71v79o96b51o31d42a 3134323669552

na lince jedou v TPCA tři značky za sebou, to není problém, ale třeba 4x4 pro VW byl problém, protože nebyla kapacita dodavatele. Když si "postavíte" v autosalonu auto, musíte mít volno na lince, když je linka na 5 měsíců vyprodaná, tak čekáte na volné okno, to trvá těch 5 měsíců, nebo čekáte na motor, převodovku atd až je ten díl volný. Můžete koupit skladové auto, ale to nikdy nesplňuje vaše požadavky bez kompromisů, jednou jsem takové koupil a za necelé 3 roky jsem ho dal pryč, z té doby jsem čekal víc než 3 měsíce na jiné auto :-)

0/0
3.11.2016 19:09

R22u52d80o16l40f 73B81a68č38k69á36d60y 3345658153852

Před čtrnácti dny jsem koupil Fabii 1,2TSI 81kW a čekací doba byla 3 měsíce. Do té doby jsem jezdil dlouho Fabií 1,9TDI. Už byla dost jetá, ale neskutečný držák. Vše v motoru, vstřikovače, turbo, spojka, setrvačník, startér i výfuk původníR^:-).

https://www.youtube.com/watch?v=V6ouuk6LO4o

0/0
3.11.2016 19:24
Foto

T85o73m91á88š 89D55v69o15ř58á24k 7545526137251

Tak VW je to samé. Na Caddy jsem čekal 5 měsíců.;-)

0/0
4.11.2016 7:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.