- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejprodávanější a do tablky vloží počet registrací. To jaksi s prodeji nesouvisí že jo:)
Myslel jsem, že tahle diskuse bude živá, jsem se na ni těšil. A tady diskutuje jenom starý známý hater báča se starými známými firmami, co chtějí, aby všichni jezdili na oslu.
My ten Detroit prostě vybudujeme. V ulicích už není k hnutí, jak jsou ucpané těmi popelnicemi, všude kravál a smrad, lidi už v těch plechovkách pomalu i bydlí, všechno se devastuje zaléváním novým asfaltem, lidé z oken domů koukají na nekonečné parkoviště, no a do toho pravidelná oznámení o dosažení dalších a dalších rekordů v prodeji aut. Ťuky ťuk na čelo. Tohle už je duševní nemoc, kterou je nakažena půlka národa.
Když čtu Vaše příspěvky u takřka všech článků na idnes, tak doporučuji návštěvu odborníka .... máte utkvělou představu, že všemu rozumíte.
Nekteri ovcane tohohle statu zrejme z nemecke skodovky nikdy neprestanou blaznit, neskutecne. Prvni 4 mista jsou ostuda a spatna vizitka naseho naroda.
Ostuda je především to, že úřady registrují nová a nová vozidla v lokalitách, kam už se žádné auto fyzicky nevejde. Tohle už nemá nic společného s dopravou. To je jedna obří Potěmkinova vesnice, ekonomika postavená na pokrývání planety zevlujícím plechem. Ty popelnice jsou technicky zastaralé, celý automobilismus je zastaralý, bez reálné vidiny nějakého budoucího rozvoje. Za celých 150 let se nepodařilo vyřešit negativní vlivy automobilismu, tyto naopak nadále narůstají. Individuální vlastnictví plechovek a jejich umisťování na veřejné pozemky je jedním z největších omylů v dějinách.
Škodovka má hlavně problém s termíny dodání. Na auta se čeká dlouho
Před 5 roky jsem čekal víc než 3 měsíce na škodovku, stejně jsme čekali před 8 roky na VW, záleží na konfiguraci, skladovky jsou hned ( po první koupené skladovce jsem si u dalšího auta zase raději počkal), na Kia Soul bylo tenkrát 9 měsíců :-)