- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pražský magistrát celé roky jen prudil. Například vyžadoval na řidičích taxislužby složení zkoušky z místopisu Prahy. K čemu je to dnes, kdy v každém telefonu najdete navigaci - a ta umí měnit doporučenou trasu podle aktuální dopravní situace.
Ovšem kontrolu taxikářů ouředníci zanedbávali, takže Praha se dostala do všech turistických průvodců jako město, kde Vás taxikář nejvíc okrade. Ach, ta známá turbo-tlačítka na taxametrech ...
S Uberem se nedá okrádat zákazník, a proto proti Uberu bojují jak taxikáři, tak pražští úředníci.
Chudáčci taxikáři, každý musí nad nimi uronit slzu neboť obyčejní lidé se nechtějí okrádat taxíkem s licencí.
No, a co když se třeba domluví pár lidí z kanceláře, že budou společně jezdit do/z práce autem. Složí se na PHM. Logicky. Takže toto bude také trestáno? Budou se taxikáři bouřit i proti tomuto?
V článku to je napsáno hezky, např BlaBlaCar je spolujízda, Uber funguje opravdu spíše jako taxislužba než jako spolujízda. Kdy a kam se pojede, určuje výhradně zákazník a platí za to řidiči částku, která je vyšší než jeho náklady (u spolujízdy jde jen o příspěvek). Na výdělek své řidiče koneckonců láká i Uber.
nikde není žádný zákon, že za spolujízdu se nesmí zaplatit víc než jsou náklady na cestu.
A pokud s tím spolujezdec souhlasí, tak nevidím žádný problém.
Problémem jsou lidé co novým technologiím brání. Jako magistrátní úředníci z hnutí ANO a TOP09.
A pokud by stát zakázal i spolujízdu, tak z toho mohou udělat třeba prodej papírové růže za 500Kč s odvozem zdarma na prodejní akci v místě které předem určí zákazník
Nebo ještě lepší prodej bombónu za 500Kč, aby ho zákazník vycucal a nemohl v rámci 14ti denní lhůty jako papírovou růži za 500kč řidiči vrátit
Jen par procent taxikaru jsou hajzIove. Ostatni plati 50-60%trzby na nakladech,danich a poplatcich spojenych s zakonym provozem taxi.
Uberaci plati jen palivo a proto jsou ve vyhode.
Aha, takže svůj čas a provozní náklady za auto je nic nestojí? A také neplatí provizi Uberu?
jj, kdo nekrade hodinu, okrádá svou rodinu.
A kdo platí v česku daně, je považován za hlupáka.
Pokrok se zastavit neda, prikladu jde najit v historii, zejmena v obdobi prumyslove revoluce spoustu.
Kdo si dnes vzpomene, ze takovi zamestnanci tiskaren byly vazeni odbornici? A kde jsou dnes, po nastupu digitalnich technologii? A co jim pomohlo, ze rozbijeli stroje?
Tohle presne ceka klasickou taxikarinu. Nevymre, stejne jako je potreba par tiskaru co jeste umi stare remeslo, ale svet uz je jinde...
Vážně myslíte že jsou zákazníci Uberu přepravování datovým kabelem a nikoliv vozidlem? ... Pokrok je pouze ve vylepšeném dispečinku prostřednictvím aplikace, dříve se používal telefon ...
Je fakt ze Uber neni zadna spolujizda. Ridic jede tam, kam si poruci zakaznik. Takze je to provozovani ilegalni taxi sluzba. Pokud by byli vozy pojistene a ridici meli licenci nemam s fungovanim Uberu problem.
To není zákazník, ale spolujezdec.
Myslím, že bude velmi zajímavé, až za 5 let začnou jezdit první autonomní vozidla. Ten rozmach bude obrovsky rychlý, protože to bude extrémně pohodlné a navíc se budou moci dát dohromady skupiny lidí, třeba 20 rodin, které si koupí třeba jen pouhých 5 aut a budou je sdílet. To bude teprve šlupka pro dnešní taxikáře a řidiče. To bude žalob a kvílení...
Pro ty, co zde píšou bláboly, že stát se taxikářem dle aktuální legislativy „neni nijak slozite ani nakladne”, že to stojí „PÁR tisícovek" a že se na to „dá vydělat za ČTYŘI dny”, doporučuji si přečíst:
http://www.mesec.cz/clanky/mesic-taxikarem-formality-regulace-a-hrozba-pokut/
http://www.mesec.cz/clanky/mesic-taxikarem-oblibeny-ridic-zlodej-a-neplatici/
Nemusim cist navody, teda i kdyz jsem to cetl, sam jsem to absolvoval, se vsim vsudy mi to zabralo tri dny a stalo me to 6800,-, nedelam klasickou taxikarinu, jezdim pouze aplikace a legalne, opravdu to jde nic na tom neni.