- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak to bude vlastně fungovat? Bude nějaká definice poškození dopravce při přidělení trasy? Resp. co bude rozhodovat?
Kdo dřív přišel? Podle typu vlaku?
Pravidla existují už dnes. Jde o jejich výklad a řešení sporů.
Ano, krok správným směrem. K ministerstvům pro rozvoj bůhvíčeho, je potřeba zřídit i protipól v podobě ministerstev pro regulaci.
Nesliboval náhodou Bureš před volbama snížit počet úředníků?
že vy neumíte číst...
Vznik Úřadu pro přístup k dopravní infrastruktuře schválili poslanci, Česko ho musí zavést kvůli nařízením Evropské komise.
Ten Zelený je vážně nezničitelný. Vyrazíš ho dveřmi, vleze oknem. Ten vám je tak vytrvalej, že by mohl bejt ministr.
Vláčky mu asi vážně dost chybí.
Jedinej člověk, kterej by byl schopen spravedlivě vykonávat tuto funkci je Honza Paroubek. Všichni ostatní budou jen námezníci dělající vše pro to, aby se ČD lépe dýchalo.
zeleny je myslim ten ktery zpusobil nejvetsi skodu v historii CD a sice ze nebyl zakoupene vsechny Railjety ktere za tak malo penez meli sanci koupit. takze toho ani nahodou. spis by ho meli zavrit a sebrat mu majetek za to co provedl!
Za málo peněz? :)) Railjety jsou určitě fajn, ale už není tak fajn, že pak nejsou peníze na modernizaci vozů na dalších tratí. Tento způsob uvažovanání prosazoval největší tragéd Žaluda.