Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do Německa dál s přepřahem. DB se bojí, že jim Zátopek poničí mosty

České dráhy budou muset dál u vlaků z Prahy do Berlína a Hamburku ztrácet čas v Drážďanech přepřaháním lokomotivy. Lokomotiva Škody Transportation, která na trase měla jezdit, sice získala povolení pro provoz v Německu, ale jen samotná. S vagony jezdit nemůže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P45e34t77r 59S66e41d80i63v64y 6877708815297

Tak Skoda okopirovala lokomotivu Siemense. Proto ty problemy. Byt CD, vyradim je z vyberek.

0/0
8.11.2016 12:44

V57l24a60s56t68i33m32i38l 94K57o64c27u24r23e14k 4366363830874

Zátopek ničí jen německé mosty ??? Pokud doopravdy ničí mosty, tak i české, slovenské, rakouské ...... Vyznejte se v tom, pokud se jedná o obstrukci, tak je to krajně primitivní od firmy Siemens.

0/0
8.11.2016 2:37

J33a64n 70H52o76r74a 6817661916

...primitivní možná, ale účinný.

0/0
8.11.2016 9:38

M74i66l50o63š 81D15v96o73ř93á41k 8645287696691

Jak je tu psáno níže, tak spíš jestli není na vině ten původní název messerschmitt.

I když bych si spíš tipnul, že to v Plzni postavili na 160kmh, že se od toho stejne vic chtít nebude. A ono chce.

+1/0
8.11.2016 1:57

S16t38a29n93i49s26l66a58v 38H61e85r92m95a91n 9527179783923

Než se ji začalo řikat Zatopek měla jiny nazev a proto ji němci nechtěji

0/0
7.11.2016 23:13

V50a65c46l30a90v 24H62a42j18e17k 3626419529

to pochází s továrního označení 109E, a messerschmidt vymysleli šotouši. Nikdyto nebyl oficiání název.

0/0
8.11.2016 8:33

R33o14m93a11n 46J47e55s86c26h75k17e 9178225127945

109E je Messerschmitt řady E - Emil , to je staré více než 75 let

0/0
8.11.2016 17:28

R21o11m80a50n 33J84e34s28c14h69k18e 9378795857835

Pro mne je to stále Messerschmitt.

0/0
8.11.2016 17:27

M58a50r75t29i43n 69V90a97n51ě70k 6411473622489

Kdy už konečně přiznají, že o ten werk nikdo nestojí.

0/0
7.11.2016 21:43

J70a22r82e11k 60K46a96l16i80v89o28d48a 7786753951766

Jsem zvedavy, jak bude probihat schvalovaci proces podobne lokomotivy pro NIM. Ale treba po trase nejsou zadne mosty...

+1/0
7.11.2016 20:02

J38o27z17e40f 90Č57e66r46n82ý 3611509193821

to sú ale primitívne finty.

0/0
7.11.2016 19:19

J98a62r52o86s64l65a97v 94J54o78s35e46f 5612430930384

U nás mosty neponičí, v Německu ano.

Z toho mi vychází: Němci mají mosty v horším stavu, než u nás.

Závěr: Nejezdit do Německa!!

+2/−1
7.11.2016 17:34

A24n31t21o31n55í93n 13S29v55o17b78o63d25a 3644773849552

U nás je skoro všude omezená rychlost :-(, 200 km/h nehrozí

+2/0
7.11.2016 21:35

P96e97t90r 65O94t91ý20p39k77a 8422723378142

Je to jenom ze strany Německa o ochranu jejich trhu...prostě schválnost.....Měli bychom se chovat recipročně

+20/0
7.11.2016 16:18

S54t95a32n51i53s46l29a97v 60N52ý67v49l66t 2184575293

Nebojte, německo je v poslední dekádě před úpadkem a míří do stavu, ve kterém se nachází třeba pakistán.

0/−1
7.11.2016 18:54

O41l38d24ř57i61c16h 46J95a46n58e36č28e21k 8259266693561

"Se Zátopkem třeba do Vídně" - to už je dávno realita, tahá Ex a EC z Ostravska.

"Jinou vhodnou lokomotivu, která by mohla jet celý úsek, zatím České dráhy nemají" - a teď je prosím pane redaktore řeč o spojení "na jih" zmíněných v předchozím odstavci anebo do Německa, o čemž je článek?

+1/−1
7.11.2016 16:14

M28a13r34t67i91n 22K33ř47í35ž 9973462470967

Já myslím, že je to geniální - vydat povolení k provozu pro lokomotivu, ale bez vagonů. Je to asi tak užiteční jako automat na kondomy ve Vatikánu.

+14/0
7.11.2016 15:57

K54a34r11e81l 57K11o43š23ť56á91l 8897851550175

Opět cituji:

... jak by mohla Škodovka vyřizovat povolení pro jízdu s určitou soupravou vozů, když otázka řazení vlaku je snad čistě věcí dopravce. Jestli ono to není třeba součástí žádosti o přidělení dopravní cesty, kterou musí podat dopravce?! Pak by bylo otázkou, kdy a v jaké podobě tu žádost dopravce podal. (Protože ta formulace s lokomotivou a vozy "smrdí" problematikou "Brückenkompatibilität", která vyžaduje posouzení, které asi chvíli trvá.) A také by mi přišlo jako poněkud nepravděpodobné, že by Škodovka nedodala ČD pro tyto účely všechny potřebné podklady týkající se lokomotivy. Vždyť plnohodnotný provoz lokomotivy v Německu je přece hlavně referencí pro Škodovku...

www.k

0/0
7.11.2016 16:27

L87u92k78á49š 37K51o79h20o89u54t 7948724452119

není to první lokomotiva Škodovky a pochybuju že tam jsou tací blbci že by něvěděli na co si mají dát pozor. Spíše jde o obstrukce z Německé strany kde se bojí o svůj vlastní kšeft a prostě nechtějí dopravu na svém území povolit českému subjektu.

0/0
7.11.2016 18:13

R33a24d79e48k 58Č97e60r80m93á19k 9428678670227

Teď si nejsem úplně jistý, ale nebylo to na začátku "kariéry" této lokomotivy tak, že byla někde v zahraničí (možná v Německu) na testování a oni ji tam zadrželi a pustili tam konkurenci, aby si všechno omrkla a okopírovala!!!! Od začátku je to prostě tak, že po německých železnicích budou jezdit pouze německé lokomotivy (a vagony).Rv

+8/0
7.11.2016 15:53

M14a55r42t77i16n 65H26a59n42z28a96l 8208559749245

To byli rakušáci...

0/0
9.11.2016 17:47

R20i36c62h37a96r21d 33M76i19c47h96a18l37o21w84s39k93i 1821219965856

Lokomotiva nemá žádnou morálku, má pouze ekomomickou a technickou životnost..

0/0
7.11.2016 15:45

R98a62d94e38k 45N17o64v46o29t61n87ý 5148162786975

Tak snad nebude ta vlastenecká česká firma Škoda zase chtít od ČD nějaký stamilionový doplatek...

+1/−2
7.11.2016 15:38

J16i15ř39í 24S91c32h64m67i68d68t 5170323314435

ČD tady doplácí na neschopnost dodavatele a ochranářské manýry DB.

+2/0
7.11.2016 15:25

D66a25v71i62d 26P34e37c98a 1425684751266

Jak by asi dopadla podobná investice u privátní firmy?

0/0
7.11.2016 15:34

J22a72n 28Č45e30k32a15l 7159415874774

Žalobou, a dodavatel by si u té firmy pravděpodobně už neškrtnul...

+3/0
7.11.2016 15:35

I80g81o92r 75S97v36a69t76o98s 8425258847935

Starosta kazde male vesnicky balancuje na zidli s opratkou na krku kvuli kdejake vyberovce...tady se nakupuji nepouzitelne lokomotivy a management "narodniho dopravce" se vesele usmiva a kyne na pozdrav z okenek 1. tridy....

+7/−3
7.11.2016 15:03

J71a42n 52J62e73m77e15l96k55a 1265160

Ony jsou použitelné.. A dost.

0/0
7.11.2016 17:49

M51i94k50u33l86á98š 25K37a35l37i92n81a 1442403615

Tak postavit managery z ČD před soud, protože koupí lokomotivu u níž si nezjistí jestli může jezdit i v jiné zemi. To je jako kdybych si koupil vrak a pak žaloval majitele protože s tím vrakem nemohu jezdit po silnici.

Smutné je, že hlavně v Německu chtějí dodržovat určitá pravidla ale pro určité lidi neplatí. Taky je divné, že si DB nechala dělat lokomotivu stejného typu když tam jezdit nemůže.

+5/−3
7.11.2016 14:49

J11a15n 97Č98e26k79a56l 7429505584884

Chápete rozdíl mezi Eisenbahn Bundesamt, DB a DB-Netz?

+2/0
7.11.2016 15:34

M62i52k67u20l71á83š 35K76a69l55i41n29a 1522223425

Chápu, a DB si koupilo lokomotivu kterou musel schválit DB-Netz. resp. ji musel udělit licenci...

0/0
7.11.2016 17:08

F10r57a67n44t48i69š27e42k 26P14l90á57š27e88k 1709472187817

Otazka je, zda pro provoz na linkach DB Regio nestaci prave tech zminenych 160 km/h. Pro dalkove linky do Hamburku je potreba 200.

0/0
7.11.2016 18:54

M37i20k61u83l67á26š 31K97a18l63i90n54a 1732783555

To bude tím :-)

0/0
8.11.2016 23:09

J14i47ř56í 84J82o24z49a 3918343340931

Holt si meli CD poridit lokomotivy od firmy Siemens a bylo by hned po problemu...

+3/0
7.11.2016 14:36

P67e91t77r 59J80a84r92o21š 2704831315477

Vsak to je take cilem natlaku.

+8/0
7.11.2016 15:07

P72e10t27r 27J71a19r78o34š 2584261775717

Nicmene to nepopira odflaklou praci Skodovky, ktera si toto mela zajistit, ale zejmena diletantkou praci CD, ktere tyto meli mit jako jednu s podminek.

+3/−2
7.11.2016 15:09

F83i32l90i33p 98H23e69r69c59í42k 9329622157395

Němcům se nedivím, nekvalitní výrobky tam nechtějí. Bohužel Škodovka toho moc kvalitního neumí.

0/−17
7.11.2016 14:25
Foto

J13a20n 69V80a67l83a30l26í19k 6216829950326

A že si DB teda nechala dělat u Škodovky lokomotivu

+11/0
7.11.2016 14:40

M30i24k55u68l19á74š 10K87a95l61i12n86a 1712693615

Tak ona to nebude špatná lokomotiva, jde o to že si Němci dohodly úpravy tak aby splňovala jejich podmínky.

+5/0
7.11.2016 14:57

L76u23k66á93š 64K65o79h74o24u87t 7458204862639

ani to ne... dělají dlouhé nosy aby na svůj trh nemuseli pustit ČD, strach z nízkých cen? asi jako kauza řidiči kamionů s nízkými platy

0/0
7.11.2016 18:15

M16i80l21o26š 26S47a49l44o86š63e52k 7394393251233

Němci byli vždycky in...................;-DRv

+1/0
7.11.2016 14:15

J17i77ř79í 22Z60ý63k41a 9979253121660

Němcům se jako levná montovna hodíme, ale jakmile něco vymyslíme sami a chceme to použít na jejich trhu, tak to ne Rv

+22/−4
7.11.2016 14:09

K63a44r80e53l 30N39a89s10t42o55u30p75i54l 3520241370781

to, že si k nám pustíme kdejaký shit neznamená, že to budou dělat i Němci...

+2/−3
7.11.2016 14:35

J79a39n 21Č36e50k58a10l 7809665394734

Tím "my" myslíte tu kyperskou firmu s (v nejlepším případě) průměrnými výrobky za nadpůrměrné ceny, zato však s více než nadstandardními vztahy na o nákupech rozhodující jedince na ČD?

+4/−1
7.11.2016 15:37

T12o51m49á23š 10T24a79t84í98č16e19k 5310102490258

V tom článku mně chybí jedno: alespoň odkaz nebo číslo normy, kterou vana porušuje, a vysvětlení v kterém parametru konkrétně. Nevíte to náhodou někdo?

+3/−1
7.11.2016 13:50

R80a61d57e14k 66N18o49v13o29t45n71ý 5558362926315

Proboha, toto je článek v denním tisku, ne v odborném technickém magazínu...

+5/0
7.11.2016 13:55

T52o49m71á59š 35T39a13t79í62č54e37k 5430522780738

Informace je to dost zásadní, aby si člověk mohl udělat obrázek o oprávněnosti toho zákazu jezdit 200 km/h, ne?

+1/−1
7.11.2016 14:00

R30a88d35e11k 43N29o28v19o35t17n93ý 5118462936645

Ne, pro 99% čtenářů je informace v článku naprosto postačující. Kolik lidí si tu normu asi vyhledá a porozumí jí?

+3/0
7.11.2016 14:02

T51o33m57á16š 83T65a81t38í88č88e51k 5580762510228

Třeba já. :-)

0/0
7.11.2016 15:57

R79a15d60e49k 71N51o65v11o91t86n33ý 5318612346285

Tak byste snad měl být schopen najít si tu normu sám, ne?

0/0
8.11.2016 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.