Diskuze
Šéf ČSA: Lidé placení jídla přijali. Letenky za pár set korun nechystáme
Děkujeme za pochopení.
J46o46s82e97f 78Š67e65m27e94l35í48k
Ještě bych zavedl hajzlík za 1-2 eura. Řekl bych, že to lidi taky přijmou, řediteli. Přinejmenším ti, kterým se bude moc chtít.
P69a27v91e22l 65Z13a43t30l38o30u69k42a79l
Jak sdělil pan Snčák, prodávají více letenek, ale za nižší ceny. Ubývají jim korporátní klienti, kteří vždy platí více a kupují dražší letenky. Pracuji u společnosti, která bývala dlouhá léta pro ČSA druhým nejdůležitějším korporátním klientem. Letos si u nás stěžoval zástupce ČSA na 60% pokles prodeje, loni a předloni byl pokles ještě větší. Souvisí so s nespolehlivostí ČSA jako dopravce (jejich rušení destinací a frekvencí, obnovování a opětovné rušení), nasazováním ATR i do vzdálenějších destinací (let pak trvá mnohem déle než let konkurence) a neustálým omezováním servisu.
Já podezírám ČSA, že je již nějakou dobu jejich hlavním mottem toto: "Pay high, fly low".
R84a11d34e32k 50J80a69n26a56t56a
(Relativní) úbytek korporátních klientů je všeobecný jev posledních 15-20 let.
Kdysi byla letenka do Londýna tak drahá, že jinak než služebně tam letěl málokdo, dneska se tam lítá na víkend navštívít příbuzné ...
J86i67r79i 74D47o49m35i82n56i69k
Safra, 4 miliardy sekera, to se luftjarda opravdu činil
R94a96d15e24k 32H16o61l23í79k
....jen pro připomenutí, hladolety s ČSA budou ještě chvíli trvat, neboť dortíky a šunčičku spapal Luft Jarda Tvrd a jeho ČSSD na několik let dopředu...
J35a40n 76Č13e12k22a76l
To u letů v délce hodina a půl vážně někdo řeší služby? Já tedy radši poletím pouze za cenu letenky, než si připlácet litr na osobu za sušenku a dvoudecku vody...
J80a12n 47C23r72h84á87n
Tento článek, je v špatné rubrice. Lépe by se vyjímal v rubrice Hobby. S ředitelem by se dalo úšpěšně polemizovat na téma ČSA jako aeroklub. Mizerně placení zaměstnanci létají na pár letadlech, na kterých se cvičí mladí piloti (létají prakticky zadarmo), jak přiznává sám ředitel. ČSA létá se sedmi velkými letadly. LEO Express jezdí do Ostravy s pěti vlaky. Přijal, bych stávající úroveň služeb, kdyby jim úměrně odpovídala cena. Ale bojím, se létat s ČSA, protože nevěřím, že se o mě postarají v kritických situacích. Nebo věřím, že se o mě lépe postarají lépe placení zaměstnanci jiných společností. Zaměstnanci v letadle nejsou kvůli krmení cestujících. Zaměstnanci v ledadlech jsou povinně, a to kvůli zajistění bezpečnosti.Občerstvení je služba navíc.
J95i19ř98í 43H29o56r46á31k
Já tedy už ČSA neletím, letěl jsem jednou a to mi stačilo...ve vyhledávačích co já vím, vždy vylezá jako ta skoro nejdražší a opravdu jsou horší jak nízkonákladovky
O25n20d63ř76e62j 69S16t92ě17n42i15č72k83a
Přístup ČSA je naprosto arogantní. Jak může pan ředitel vůbec zmínit, že zákazníci placení jídla přijali??? Mně osobně jde hlavně o nápoje, je opravdu tak obrovským problémem pro ČSA podat zákazníkům vodu? Skutečnost, že roste počet přepravených osob je pouze důsledkem ekonomického vývoje, určitě ne zlepšením podmínek ČSA vůči cestujícím. Osobně létám s ČSA jen proto, že někdy prostě musím (vhodný čas). Kolikrát dezolátní stav ATR letadel raději nebudu zmiňovat. Reakce na mé připomínky trvaly ČSA i měsíc a nezměnilo se vůbec nic.
J43i19r77i 30D34o27m97i33n92i62k
Když jdete někam ven , tak si tu vodu všude také zaplatíte. Kde je problém?
V39e27r33o80n34i42k41a 93Š18k84v90á55r93o89v18á
A k tomu hladoletu za ceny běžné společnosti je třeba ještě zohledniit ten jejich geniálně zpřísněný Frequent Flyer Program. Na bnusové letenky již běžný turista nedosáhne, jen ten, kdo létá několikrát měsíčně za plnou cenu.
R73a35d74e19k 39J79a67n22a14t61a
"Na bnusové letenky již běžný turista nedosáhne, jen ten, kdo létá několikrát měsíčně za plnou cenu."
-------
Však k tomu snad věrnostní systémy jsou. Získávat body na služebkách (tj. zadarmo). Ovšem utrácet je soukromě. Taková forma úplatku.
A59d38a88m 80B59e75c47h96n86ý
Já dřív s ČSA lítal a rád. Bohužel, jakmile začali osekávat servis a služby, tak lítam konkurencí, jmenovitě KLM a Air France. Je smutné, že jsou ve stejné alianci, ale služby jsou uplně někde jinde při stejné ceně letenky. Proč bych proboha měl ČSA létat když nic nenabízí? Nejde mi ani tak o občerstvení jako o nápoj. Na dvou hodinovém letu je příjemné dostat aspon vodu nebo kafe. ČSA jsou obohá aerolinka. Bohužel...
R86o22m59a90n 33N24o62v81a71k
nevím o tom, že by KLM/Air France byly lepší...na letech po Evropě neposkytují žádné služby "zdaram" a za kufr se také připlácí (nebo rovnou koupí vyšší tarif)
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...