Diskuze
RegioJet si musel půjčit Bardotku. Na Slovensku mu kamiony ničí vlaky
Děkujeme za pochopení.
J55o83s25e31f 64H32o76n50e40š
Jančura poznává,jaká je realita.Jedna věc je na papíře spočítat oběh vlaků s minimálními přestávkami.Realita je,že musí držet lokomotivy v záloze pro případ nehod,byť za ně nemůže.Množí se také jízdy na červenou za které může stres fírů.Proto jezdit za jízdné 0,8 Kč/km není udržitelné
R81o42m91a55n 81P94o65l82á63č76e26k
Jančura to konečně poznává na vlastní kůži jaké je to jezdit na objednané spoje...
Řev, že jezdí přeplněný jde v plné palbě na něj...
Druhá otázka je jestli tyhle moderní soupravy má vůbec cenu opravovat... Většinou jsou konstruované tak, že se náraz rozprostře do celého vlaku a po takové nehodě může být levnější celý vlak odepsat...
O40l95d49ř91i50c10h 59J60a42n83e81č21e19k
Přeplněný jezdí proto, že si objednavatel objednal nějakou kapacitu a následně mu nařídil vozit podstatnou část cestujících zdarma, čímž mu snížil tržby a současně výrazně zvýšil obsazenost. To není chyba dopravce!
J51o19s55e32f 27K18o87m41á34r30e25k
Jak ze dopravce za nehodu nemuze... A kdo ty viniky zamestnal?
M96a90r61t13i67n 26H93o52u33b40a
dopravce v kontextu clanku je RegioJet. zdalo se mi to byt jasne
T50o85m87á34š 96M18a26c86e54j20k78a
Za vjetí na přejez, když se to nesmí prostě nafasovat prokuratora a obecné ohrožení.
P94a96v62e26l 32Š98m19í89d32e95k
Ale je to Zamračená nebo Bardotka 749-182-4 Prototypová přestavba lokomotivy 751.039 -pro neznalce Kryšpínovo značení (nově 749.039) byla v jihlavském depu dokončena roku 1992. Jako druhá byla v depu Šumperk přestavována lokomotiva 751.051, pod označením 749.051 vyjela počátkem roku 1993. Poté se rozběhly sériové rekonstrukce a do roku 1996, kdy byly přestavby ukončeny, bylo rekonstruováno celkem 60 lokomotiv. Poslední lokomotiva 749.265 (ex 752.055) byla navíc osazena mikroprocesorovým řídícím systémem Intelo, elektrickým rychloměrem apod. Lokomotivy 749 vznikly jen u Českých drah, na Slovensku k přestavbám přistoupeno nebylo, jelikož pro osobní dopravu postačovaly stroje řad 750 a 754. Jednotlivé stroje nebyly k rekonstrukcím vybírány systematicky, pocházejí ze všech výrobních sérií (vyjma prototypů) a bylo jim ponecháno
zdroj http://www.wikipedie.com
B50r74u25n42o 28J84u35r45á85š70e55k
751.039 ale není Kryšpínovo značení! Kryšpínovo značení bylo T478.1039. Toto označení bylo od roku 1988 plošně změněno za nové, dodnes používané, tím se z T478.1 stala 751. Přečíslování ze 751 na 749 se pak odehrálo pouze u té šedesátky vybraných lokomotiv s nově dosazeným elektrickým topením v letech 1992 - 1996.
Mimo toho, Regiojet teď do Komárna jezdí s 749.162, což ale uznávám, že je z fotky v článku špatně čitelné.
J36a56n 20J61e36m64e29l19k68a
Růst je sice velký. Na druhou stranu používat na příměstské trase 2-3 vozové soupravy s kapacitou cca 90-140 osob. A tady Jančura nemá povinné rezervace jak je zvyklý :-)
Tím chci říct, že když to porovnám s ČD na trati podobné, ale méně lukrativní příměstské trati 323 Ostrava Frýdek Místek, Frenštát. Tak to nakonec ty zlé ČD tak špatně nedělají.
Jejich kapacita ve špičce 4*88=352 cestujících. A ve špičce bývají od Frýdku téměř plné.
A to je jedna z falešných pseudoúspor soutěníků. Menší soupravou.
Mimo špičku jezdí ČD menšíma soupravama 843, případně Regionovou večer. Tedy jsou celkem efektivní.
Kamion už srazili. A na mohutné lokomotivě bylo "pár škrábanců. Zranění cestujících nebylo.
Když jsem jel v Bratislavě. Internet tam stejně nefungoval. Noviny a čokoládu nikdo neroznášel. Sedačky byly standardní pro tyhle vlaky - nic moc. Lepší marketing. Rychlejší stroj. To ano. Co je příkladné jsou parkovací místa u nádraží. Spěšné vlaky s nestejně vzdálenými zastávkami, které my tady nemáme vůbec.
ČD mají více vaty. Na druhou stranu jízdní řád je docela stabilní. U regiojetu už jsem slyšel o zpožděních.. Jízdní řád je docela asi natěsno. Což když se horda nemůže vejít do vlaku je asi problém. A vše se boří. Takže ve výsledku na tom ČD nejsou vůbec špatně. Celý problém trati 323 je, že na příměstských tratích s častýma zastávkama nemá nafta co dělat. A že se EU peníze radši nechají propadnout, než aby se udělala pořádná modernizace. A že výrazným zabijákem je nenávazná pomalá MHD.
P41a49v42e91l 37Š44m91í93d86e45k
Bardotka krásna mašinka , ale co za ní vezla
P29a56v93e73l 76Ř23a89p55e87k
Nechápu tu logiku, kdy pro kamiony platí stejný minimální limit pojištění jako pro papundeklovou popelnici o hmotnosti 400 kilo. Tyhle lidi, kteří takové nesmysly za naše peníze vymýšlí, by si měl vzít na paškál soudce lynch.
M47i38r28o24s81l49a69v 15F16r70i72d53r69i23c37h
Je to pořádná mašina, ta si s kamiony už poradí.
J69i11n42d33ř14i82c92h 41Š57k49o50p98e42k
přesně tak
Ty staré lokomotivy měly něco do sebe - samý železo, pořádná konstrukce, vysoká hmotnost
S81t42a47n45i19s41l70a39v 23H35e60r51m67a38n
Desiro ani Talent se už nevyrabi. A proč pořad někdo tvrdi že ma moderni pohodlne soupravy . To je jako Š 105 a Otavia.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Odchod norských miliardářů láká i jejich bankéře. Všichni míří do Švýcarska
Prudké zvýšení daní z bohatství a dividend, které provedla norská levicová vláda, přimělo desítky...
Lagos zpoplatnil vstup na veřejné pláže. Nigerijci se na ně už nedostanou
Nigerijská metropole Lagos se pyšní rozsáhlými plážemi s bílým pískem. Za horkých dní skýtaly...
KOMENTÁŘ: O cenách benzínu rozhodne Izrael. Konkrétně jeho touha po odvetě
Premium Jak drahé bude letní cestování, o tom rozhodne zejména podoba reakce Izraele na nedávnou smršť...
ČEZ zažaloval ČNB kvůli pokutě za zpoždění informace mající vliv na akcie
Polostátní energetická společnost ČEZ zažalovala Českou národní banku (ČNB) kvůli milionové pokutě...