Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Arriva ukázala modernizované motoráky pro české koleje. Jsou bezpečnější

Dopravce Arriva vlaky od nového jízdního řádu posílí svoji flotilu v Česku o další motorové jednotky řady 845. Od těch stávajících se budou mírně lišit. Namísto jednoho vlaku bude mít společnost v Česku příští rok už pět jednotek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J64a72r38o37m74í92r 19P36r33a74u76s 9407287120496

Z kulatýho udělali hranatý. Úžasná inovace! Kolik bude jedna souprava stát? Jako celé Pendolíno nebo snad dvě?

0/0
14.11.2016 16:40

F52i51l47i95p 51H78r12ů33z80a 6798935796888

Vsadím se, že 98 % diskutujících v tomto motorovém voze nikdy nesedělo, nevědí, co to je dopravní propustnost, jak probíhá výpočet ceny za užití dopravní cesty a jaké jsou technická specifika tohoto vozu, ale každý je tu nyní odborník na železniční dopravu a zvláště na to, jak to ARRIVA dělá špatně... Jasně, jen tak dál;-D

+6/−1
14.11.2016 10:12

D37o85m57i59n56i33k 24Ž66ď32á68n76s42k14ý 7790148657663

To je skvělé, namísto ekologizace hromadné dopravy, zase krok zpět s 30 let starým dieselem do centra Prahy?

+2/0
14.11.2016 9:17

M10a49r74t61i91n 83Š60u81l75c 2247829910445

I 30 let starý diesel může nahradit třeba 50 osobních automobilů. Navíc, narozdíl od těch aut, projede tou Prahou zpravidla plynuleji...

+1/0
14.11.2016 13:04

P57e85t64r 32B78á73č27a 8525256615785

Co to je za stary vykopavky?

0/0
14.11.2016 8:56

J80a75n 18B43r25a47b23e45n32e40c 6145416867159

To je jejich problém ze než aby CD či SZDC zaplatili za elektriku ze radši ekologicky plati jinym za naftu 

0/−2
13.11.2016 23:49

V75a14š80e44k 72P40l79u19s46k13a53l 2637398610601

Co s tím mají společného ČD a SŽDS?

0/0
14.11.2016 9:39

M49a15r30t68i98n 52Ž58e67l23i67n40s90k52ý 9878129699792

Nemecka firma pouziva pro zisk v kolonii sve 30 let stare, vyrazene vozy... tak to jsme teda dopadli... to by nase vlada nemela dovolit...

+1/0
13.11.2016 22:56

M88a28r97t38i54n 22Š45u51l42c 2777329540135

No, ono jednotky 854 jsou 45 let staré a přitom pokud jde o motorové vozy, patří u ČD mezi to lepší ve vozovém parku...

+1/0
14.11.2016 13:13

M62a86r73t39i11n 71Ž14e87l38i46n61s46k49ý 9538309519762

Nedavno jsem snad cetl, ze Ceske drahy dokoncily obnovu vozoveho parku, tak se mi tomu nechce nejak verit.

0/0
14.11.2016 19:36

J49a65n 23Č35e65k10a17l 7489135624874

Spíš se, pane Želinský, zamyslete, proč jsou ty "vyřazené" vozy pořád lepší, než polovina vozového parku ČD...

0/0
14.11.2016 14:18

P90a76v97e54l 14N36o93v11á88k 2805827232402

No, tak kabina strojvedoucího, přístrojovka, jak 30 let starého stroje, děs, běs...

+1/−1
13.11.2016 20:06
Foto

M43i36c80h57a84l 33N69a67j12m75a63n 7959883136550

On je to 30 let starý stroj.....

0/−2
13.11.2016 20:40

I47v69a75n 23M79a37r89e83k 6414358522

Nevím p.Nováku nakolik je "starý" stroj,ale rozhodně se "nehonosí" přístroji které ukazují teploty vodních okruhů,teplotu a tlak olejového okruhu ,tlak vzduchu turba které jsou tak "potřebné u našich "moderních" strojů. Podle fíry Arrivy jich tam není potřeba a údajně po přechodu z mot.vozů české provenience si na to též těžko zvykal . Jinak máte tip ,který náš mot.vůz má "modernější" stanoviště ? !

0/0
13.11.2016 21:27

M48a64r49t68i62n 18K32o85ž53í17n 1255826781440

Například Regionova?

+1/0
14.11.2016 0:00

D59o22m36i79n18i51k 58Ž87ď33á34n75s10k55ý 7330568117113

844

0/0
14.11.2016 9:19

F38a18b30i83o 11S15g93a52t77t52o80n86i 9721680357260

hm, no a ? ve spoustě měst jezdí tramvaje T3, které jsou staré třeba i 40 let, v Libeci jezdí i T2, která byla vyrobena před více jak 55 lety

+1/0
14.11.2016 10:18

J10o53s56e80f 42H82o47n29e24š 7871492220393

Jenom 2 vagonky,to nemůže mít ekonomicky rentabilní i když jsou plní

+1/−1
13.11.2016 19:23

Š61t30e84f25a97n 94F97r77i39č65a 7682578373376

RJ, myslíte RailJet?. To jo. S těmi se ty motoráčky opravdu rovnat nemohou. Ale Leo jezdí s tramvají a Jančury s vozy ještě staršími. S těmi hravě.

0/0
13.11.2016 19:16
Foto

M63i85c28h97a17l 74N55a97j51m24a28n 7629193936410

Na regionalni a pripadne primestske trate je to mozna pouzitelne. Ale jako dalkovy spoj? To ne. Navic to bude blokovat misto na koridoru....

+4/−2
13.11.2016 18:04

D44a87v74i42d 32T92e37r81i91n73g90l 9947604410

Proc ne na dalkový spoj?Povolenou rychlost dosahne,sedet mate kde.Tak nevim,jaky je rozdil proti soupravam CD.

+1/0
13.11.2016 18:14
Foto

M94i29c53h77a95l 28N30a16j23m92a24n 7879463126310

Podivejte se s cim na koridoru jezdi CD, RJ, Leo..... a uvidite rozdil.

+1/−3
13.11.2016 18:18

P16e14t63r 63M88a63r32š46o64u98n 5545718226376

Myslíte jeho povolenou.

Na koridoru je 160 a do toho tenhle motorovej courak celou délku trati... super nápad to tam pustit jako další brzdu... pod draty... a na to si přečteme článek, jak se pred Prahou stosuji vlaky a musí se zpomalit Esko...

+3/0
14.11.2016 4:09

P12a56v42e60l 77S96v45o32b43o87d87a 4277510722862

Takze podle Vas na koridoru zadne jine "couraky" nejezdi?

0/0
14.11.2016 12:47

D94o30m70i31n77i37k 19Ž11ď40á37n94s39k29ý 7980168837903

Ta tramvaj od LEOexpresu pořád lepší než tohle ...

0/−1
14.11.2016 9:20

I28v58a79n 41M45a89r11e78k 6864278252

I když mají poněkud krabicoidní tvar , díky za ně . Pro východní Moravu jsou požehnáním a plně postačující. Nevím jaký význam by měla jednotka o konstrukční rychlosti třeba 160 km/hod. když se po to trati ze St.Města až do T.Teplé musí plahočit sedmdesátkou . Jinak o její oblibě svědčí obsazenost , takže o čem je řeč ? 8-o

+7/0
13.11.2016 17:49

J45a21n 26R76y37s 4258939778753

Problém je, že většinu cesty jede po koridoru, kde se motá do cesty rychlejším vlakům, které mají násobnou obsazenost.

+4/0
13.11.2016 17:53

I43v12a35n 71M29a47r30e57k 6964388472

"Motají" se i jiní p.Rysi , a o té obsazenosti se dá celkem pochybovat. My na Východní Moravě a slov.Považí můžeme jen poděkovat za přímé a pohodlné spojení z Prahou .

Před pár týdny jsem jel s ČD do Prahy ,na příjezdu +50 min., . . . zpět RegioJet-em +20 min. ale Arriva nás nezasekala . R^

+1/0
13.11.2016 18:19

P52a69v39e46l 19R36y95b93á50ř 7822131619900

Také se mi nelíbí, že motorová souprava má jezdit dlouhou trasu Praha - Trenčín. Pochopil bych to, kdyby obsluhoval neelektrifikované tratě a projel část své linky po elektrifikované, ale toto je barbarství.

+8/−1
13.11.2016 17:29

J97a84k62u10b 78S45e50l32l72n80e65r 5553382427219

A do Trenčína podle Vás vede elektifikace? :D

+2/0
14.11.2016 14:49

P87e92t71r 40V44o57n85d98r12a88c79e42k 7745211743230

30 let starý šrot z Německa musí čecháčkům stačit ...... je to hnus !!

+8/−6
13.11.2016 17:20

O51n14d49r18a 29P67a84ř16í73z65e66k 7851239105132

Je zvláštní, že sem dotáhnou tohle "retro" a dělají, že se děje revoluce v dopravě.

+2/−1
13.11.2016 17:22

J97a48n 13R31y19s 4478549758913

Arriva zešílela. Ono stačí co předvádí s autobusy jezdících po Praze.

+4/−2
13.11.2016 17:30

P95e95t81r 66V14o33n75d19r30a76c26e47k 7195741363800

Alespoň je vidět za co nás mají .......

+2/−2
13.11.2016 17:34

J28a15r73o58m44í85r 94V13a50n76i21š65t72a 7307478582183

no tak hlavně, že vám nevadí přes 50 let staré - nikdy nemodernizované - pantografy, které ČD stále provozují.

+3/−7
13.11.2016 17:29

J53a35n 61R63y60s 4408649448883

;-D;-D;-D;-D

50 let starý pantograf jezdí maximálně jako záloha.

+4/−3
13.11.2016 17:30

J69a74r89o38m71í66r 84V25a44n88i19š88t95a 7917558152553

ano, jezdí jako záloha, to nepopírám. Ale i tak ho vídám na lince S1 častěji, než by bylo zdrávo. Pokud arriva bude jezdit modernizovanou jednotkou, která nebude uvnitř smrdět, bude mít pohodlná sedadla, bude mít přístup na internet - tedy vše, co žabotlam nikdy neměl, tak je to rozhodně krok kupředu. Určitě bych tomu neříkal šrot.

+2/−4
13.11.2016 17:42

J47a60n 55R70y71s 4688719218563

Když lžeš, tak musíš lhát důvěryhodně.

Na trase Praha/Brod/Kolín jezdí denně desítky tisíc lidí. A ty by si žabotlamu určitě všimly.

+3/−1
13.11.2016 17:45

J20a74r50o62m70í84r 87V68a95n66i41š82t90a 7947308832203

Je to pravda. Zrovna tento týden jel směrem z Masaryčky a v 7:15 stavěl na zastávce Běchovice - střed. Důkaz nemám, ale klidně ho příště vyfotím.

0/−1
13.11.2016 17:56

D57o61m26i96n30i16k 25Ž10ď84á93n72s30k96ý 7630428277953

S1 těžko. Jedině jako RETRO do Úval :-)

0/0
14.11.2016 9:23

M26a32r54t59i11n 50Š92u39l59c 2727239600275

Na S41 jezdí žabotlamy celkem normálně a o víkendu je vystřídá výkřik moderních vlakových vozidel, tedy 810.

0/0
14.11.2016 13:22

O75n45d22r19a 52P74a90ř50í94z74e65k 7671969635892

Že by to byla "hitovka", to bych neřekl.

+4/0
13.11.2016 17:13

J15a62n 48K45o65s 6688493703827

TAK UZ JSME JE ASI DOHNALI, KONECNE SE TU BUDOU PO KOLEJICH PROHANET NEMECKE VLAKY Z DOBY PLYSAKU. :-P

+2/−1
13.11.2016 17:11

J69u63r32a 65D34z16u55r97i33k 7481801630

Takové hrůzy si pouštíme v 21 století na naše koleje? Zkusme recipročně němcům nabídnout pro spoj Mnichov - Norimberk naše skvělé busy Škoda 706 RTO.

+17/−3
13.11.2016 17:03

P77a32v71e91l 32S30o60v63i57č94k20a 4446408895242

Já bych řekl, že je to stále o dost lepší jak Regionova...

+7/0
13.11.2016 17:04

J16a54n 20R55y92s 4758579858853

Jenže tyhle vlaky nejezdí po lokálce jako Regionova, ale po koridorech. Vědátore.

+6/−4
13.11.2016 17:41

R49o84m93a95n 50S26t86o42n85e67k 1439703269241

pořád lepší než Honeckerova pomsta která je stejně stará ale těmto vozům v kvalitě nesahá ani po kotníky

0/0
13.11.2016 19:24

J14a15r91o74s71l34a33v 41N50o28v61á45k 1516403720

prostě pokrok nezastavíš :-)) a němce nedoženeš ....

+3/0
13.11.2016 17:01

S32t76a90n82i85s96l35a79v 44K75r24e19j52c11a68r 6727106113484

Ale nejen Němce. Ale ani Thaiwan!!

+1/0
13.11.2016 17:03

J28i80ř30í 50E34r54b44e31n 1333584536207

Jo, až se u nás budou do hromadné dopravy vrážet takové peníze jako na Tchaj-wanu... ;-)

0/0
13.11.2016 18:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.