- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z kulatýho udělali hranatý. Úžasná inovace! Kolik bude jedna souprava stát? Jako celé Pendolíno nebo snad dvě?
Vsadím se, že 98 % diskutujících v tomto motorovém voze nikdy nesedělo, nevědí, co to je dopravní propustnost, jak probíhá výpočet ceny za užití dopravní cesty a jaké jsou technická specifika tohoto vozu, ale každý je tu nyní odborník na železniční dopravu a zvláště na to, jak to ARRIVA dělá špatně... Jasně, jen tak dál
To je skvělé, namísto ekologizace hromadné dopravy, zase krok zpět s 30 let starým dieselem do centra Prahy?
I 30 let starý diesel může nahradit třeba 50 osobních automobilů. Navíc, narozdíl od těch aut, projede tou Prahou zpravidla plynuleji...
To je jejich problém ze než aby CD či SZDC zaplatili za elektriku ze radši ekologicky plati jinym za naftu
Co s tím mají společného ČD a SŽDS?
Nemecka firma pouziva pro zisk v kolonii sve 30 let stare, vyrazene vozy... tak to jsme teda dopadli... to by nase vlada nemela dovolit...
No, ono jednotky 854 jsou 45 let staré a přitom pokud jde o motorové vozy, patří u ČD mezi to lepší ve vozovém parku...
No, tak kabina strojvedoucího, přístrojovka, jak 30 let starého stroje, děs, běs...
On je to 30 let starý stroj.....
Jenom 2 vagonky,to nemůže mít ekonomicky rentabilní i když jsou plní
RJ, myslíte RailJet?. To jo. S těmi se ty motoráčky opravdu rovnat nemohou. Ale Leo jezdí s tramvají a Jančury s vozy ještě staršími. S těmi hravě.
Na regionalni a pripadne primestske trate je to mozna pouzitelne. Ale jako dalkovy spoj? To ne. Navic to bude blokovat misto na koridoru....
Proc ne na dalkový spoj?Povolenou rychlost dosahne,sedet mate kde.Tak nevim,jaky je rozdil proti soupravam CD.