Diskuze
Německá vláda uvažuje o částečné privatizaci dálniční sítě
Děkujeme za pochopení.
T51o53m15á27š 58V68y95k42o44u73k16a31l
Blábol. To má s neomarxismem či EU málo společného. Jde o prostou ekonomickou logiku adresného přiřazení nákladů těm, kteří danou věc užívají. Proč bych měl platit z obecných daní náklady na komfortní komunikace (dálnice), když je neužívám? Proč bych měl platit budování silniční infrastruktury a způsobené škody, když dokonce nemám ani auto? Pokud ji užívám např. cestou autobusem, tak svůj podíl zaplatím obsažen v ceně jízdenky. Považuji naprosto v pořádku.
R74i84c54h90a22r86d 88B64a30r66t27o70š
Článek mě inspiroval k jednoduchému výpočtu zaostalosti dálniční sítě českého Kocourkova :
Německo má tedy 13 000 km dálnic, ČR 1 247 km, rozloha Německa je 357 023 km čtverečních, ČR je 78 866 km čtverečních. Vodní plochy je plus mínus stejně, to tedy zanedbáme.
Výsledek: Česká dálniční síť je zhruba 2,3x zaostalejší, než ta Německá .
Kvalitě vozovek se tento příklad nevěnoval. V tom případě bychom museli mluvit ještě o mnohem větší zaostalosti .
R58a70d91e10k 59J67a68n67a47t42a
Jenže dálnice se nestaví pro kilometry čtvereční, ale pro auta.
V ČR je cca 5 milionů aut, v Německu 47 milionů.
A hned vám to vyjde trochu jinak - u nás připadá 25cm dálnice na jedno auto, oni mají cca 27cm. To už takový rozdíl není.
R19i85c22h31a83r29d 94B30a64r48t40o58š
Hmm, s dynamikou duševního vývoje českého národa by tady podobná věc mohla být tak za 100 000 let. To není špatné .
P84a35v44e68l 86V76e94t82e75š14n48í82k
Na migranty ne. Jejich rozpočet je dokonce vyrovnaný (přes ty hromady peněz co posílají v rámci EU dotací do východní Evropy).
L42e74o68p78o89l12d 68P69r98o11k77e40š
Až bude Babiš premiérem , tak se o tom začne uvažovat i v Česku.
J10o43s55e95f 10L78a51m73p20a
Tak takto se hledají zdroje pro financování uprchlíků. To je to Angelo: To zvládneme?
P87e43t91r 75P93e69t44r
kdyby potřebovali zdroje na financování uprchlíků tak přestanou dotovat země z východního bloku. Jen se podívejte, kolik čerpá Německo z EU a kolik tam vkládá..a pak se podívejte jak je to u nás. Těch 60miliard, které dostaneme (i po odečtení našich vkladů) se někde musí vzít a můžu vám zaručit, že Polsko a Slovensko je tam nedalo.
M33i66l87a82n 56V14o67l53e30k
Souvislost s články, že budoucnost bank je špatná, je zcela náhodná.
P98a81v96e61l 73Ř71a87p51e19k
Mně se líbí, když se někdo ohání placením daní. Prý když platí DPH z auta, spotřební daň z benzínu atd., tak má právo na parkování zdarma, silnice zdarma...
K tomu bych dodal asi tolik. Daně platíme všichni. Když si nekoupím nové auto a nebudu v něm jezdit desítky tisíc km ročně, prostě ty peníze utratím za něco jiného. Za pivo, za barák, a daně zaplatím také. Závěr: daně platí všichni, ale jen homo automobilismus za stejné peníze nárokuje nesrovnatelně více. A tato disproporce musí skončit.
P10e37t16r 26J69a60r23o44š
Nevim z ceho budu platit dane, kdyz se nedostanu do prace. Mozna zkuste kouknout za hranice vaseho mesta, vybaveneho mhd.
Kdyz pujdu do extremu, zrusil bych i sanitky. Do nemocnice si muzete zajet take mhd.
R48i34c48h85a61r29d 79V37a50c52e65k
Je vidět, kam ta Evropa spěje. Veřejné statky se privatizují, nebo alespoň zavede poplatek za používání. Postupně přibývá platba za jízdy po dálnici, platba za vjezd do měst, platba za zaparkování ve městě. Ještě chybí mýto za přejezd mostu a výběrčí cla na hranici kraje.
D50a12l73i93b52o32r 10B65a89r81t27o13š
to je systém nového vládnutí....vše, co kdysi financovali daňoví poplatníci se předá do soukromých rukou....a tak se odstraní stát jako takový a nastane nový systém, kdy šéfem bude nějaká soukromá osoba..jako tomu bylo před mnoha a mnoha lety....
P16e28t35r 79H69o18r17á96k
Až u nás postavíme za dvě stě let všechny dálnice, tak budeme mít za třicet let poté rovněž problémy ufinancovat údržbu celé dálniční sítě. Ale možná nebudeme, protože to se už nebude jezdit auty.
P43a14v43e46l 62Ř27a34p32e28k
Automobilismus v dnešní podobě tu za 30 let rozhodně nebude. Už dnes je beznadějně zastaralý.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog
Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...
Odpor místních je v Česku racionální. Města z výstavby průmyslu nic nemají
Odmítání výstavby nových podniků a výrobních hal a další infrastruktury je v Česku podpořený ještě...
Mrazy zasáhly sady v Čechách. Škody na úrodě budou rozsáhlé, hlásí ovocnáři
Škody na úrodě ovoce budou kvůli nynějším silným mrazům rozsáhlé. Mrazy zasáhly zejména ovocné sady...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!