- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A po poruchách, nedejbože haváriích, si budou čínští soudruzi taky předávat košťata jako v Kosmu? Vzpomeňte jen na crash-testy čínských "SUV", kdy motor skončil někde v kufru...
Pred 10 rokmi som v Číne cestoval z Pekingu dole do Shenzhen. Zo zvedavosti som občas zapol GPS navigáciu. Vlak išiel celú cestu okolo 200 km/h, na niektorých úsekoch 250 km/h. Pocit z jazdy sa podobal skôr na lietadlo, žiadne lomozenie a nadskakovanie na spojoch koľajníc. Vtedy tuším ČD kupovali prvé Pendolino.
Ovšem pokud se některý čínský ministr setká s někým, koho mu neodsouhlasíme, tak mají s obchodem utrum.
Koupil jsem vnukům "angličáky",čínské!Ani jednomu se netočily kolečka!To radši doprava na oslech z Tibetu.
no, ještě že nejezdím vlakem. V Číně je sice brutální potenciál, ale zatím jejich výrobky svět moc nepřesvědčily, ikdyž kvalita je o ceně. Snad budou mít vlaky homologaci a "crash" testy platné dle norem EU.
Proč hned tak buransky? Po Číně vlakem jezdím a nejen maglevem. Jejich HSTsoupravy pro dalkovou dopravu typu D, shodou okolnosti prave od tohoto výrobce, drandi Cinou napric rychlosti 350km/h, jsou velmi komfortni a naprosto spolehlive.
olověné barvy,plasty místo kovových materiálů a elektroinstalace z 80 let?
Tak to opravdu ne,takhle ať si vyrábí pro svůj čínský trh.Je jich víc než miliarda,pokud se jich otraví 10 mil kvůli olověným barvám nebo plastům s dioxinem jsou to pro ně nucené a přijatelné ztráty...
aby to neskončilo jako ty slavné soupravy Siemens pro metro
Jak, neřeší? Číňané chtějí přece koupit nejen plzeňskou Škodovku, ale i VUŽ včetně velimského zkušebního okruhu a oprávnění razítkovat výsledky testů, na jejichž základě se ta homologace uděluje. Tadá.
Čínu nikdy
1) otřesná kvalita
2) podpora ekonomiky postavená na popírání ekologických pravidel při výrobě a podporovaná vládou
s 2 souhlas - jejich zbozi by melo byt zatizeno extra dani a to do te doby, dokud bude jejich vyroba subvencovana statem a do te doby, dokud ne evropske dodavatele budou kladeny vyssi naroky (investice do ekologie), protoze to je jedno z tech mist, kde vznika rozdil v cene
s 1 - oni taky umi vyrobit kvalitne. zalezi na tom, kdo a jak dela kontrolu kvality
Ja myslim, ze CRRC, koupi Skodovku, soucasna vladni situace i takovym obchodum nejen nahrava, ale i podporuje...
ja myslim, ze ne. skodovka je po majitele dojna krava o to vyhodnejsi, ze nikdo vlastne nevi, kdo tim majitelem je