Diskuze

Českým dráhám chtějí dodat vlaky i Číňané, v tendru jsou čtyři firmy

Poprvé v historii se o zakázku pro České dráhy uchází čínský výrobce vlaků. Čínská společnost CRRC, která nedávno podepsala kontrakt na první vlaky pro Leo Express, se přihlásila do soutěže na elektrické nízkopodlažní jednotky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A po poruchách, nedejbože haváriích, si budou čínští soudruzi taky předávat košťata jako v Kosmu?;-D;-D;-D Vzpomeňte jen na crash-testy čínských "SUV", kdy motor skončil někde v kufru...;-D;-D;-D

0 1
možnosti

L93u13b30o 75M64a57c66h32o

28. 11. 2016 12:12

Pred 10 rokmi som v Číne cestoval z Pekingu dole do Shenzhen. Zo zvedavosti som občas zapol GPS navigáciu. Vlak išiel celú cestu okolo 200 km/h, na niektorých úsekoch 250 km/h. Pocit z jazdy sa podobal skôr na lietadlo, žiadne lomozenie a nadskakovanie na spojoch koľajníc. Vtedy tuším ČD kupovali prvé Pendolino.

1 0
možnosti

Ovšem pokud se některý čínský ministr setká s někým, koho mu neodsouhlasíme, tak mají s obchodem utrum.

1 1
možnosti

Koupil jsem vnukům "angličáky",čínské!Ani jednomu se netočily kolečka!To radši doprava na oslech z Tibetu.;-)

2 1
možnosti

J56i74ř53í 82Š78v80e61c

26. 11. 2016 10:53

no, ještě že nejezdím vlakem. V Číně je sice brutální potenciál, ale zatím jejich výrobky svět moc nepřesvědčily, ikdyž kvalita je o ceně. Snad budou mít vlaky homologaci a "crash" testy platné dle norem EU.

2 1
možnosti

J33a12n 47T58a80r49a51b16a

27. 11. 2016 20:48

Proč hned tak buransky? Po Číně vlakem jezdím a nejen maglevem. Jejich HSTsoupravy pro dalkovou dopravu typu D, shodou okolnosti prave od tohoto výrobce, drandi Cinou napric rychlosti 350km/h, jsou velmi komfortni a naprosto spolehlive.

2 0
možnosti

J37i93ř27í 77D42o93n86ě27k

23. 11. 2016 9:44

olověné barvy,plasty místo kovových materiálů a elektroinstalace z 80 let?

Tak to opravdu ne,takhle ať si vyrábí pro svůj čínský trh.Je jich víc než miliarda,pokud se jich otraví 10 mil kvůli olověným barvám nebo plastům s dioxinem jsou to pro ně nucené a přijatelné ztráty...

3 1
možnosti

J57a84n 83J48e62m44e44l51k57a

17. 11. 2016 9:16

3 krát hurá.

0 0
možnosti

aby to neskončilo jako ty slavné soupravy Siemens pro metro

1 0
možnosti

J33o55s66e86f 21H10o80n53e75š

16. 11. 2016 19:32

A homologaci asi nikdo neřeší,

3 1
možnosti

Jak, neřeší? Číňané chtějí přece koupit nejen plzeňskou Škodovku, ale i VUŽ včetně velimského zkušebního okruhu a oprávnění razítkovat výsledky testů, na jejichž základě se ta homologace uděluje. Tadá.

4 0
možnosti

J95i10ř53í 94T56o84m89e94š

16. 11. 2016 19:12

Abychom se zadlužili ještě více?

0 0
možnosti

Čínu nikdy !!

1) otřesná kvalita

2) podpora ekonomiky postavená na popírání ekologických pravidel při výrobě a podporovaná vládou

3 3
možnosti

s 2 souhlas - jejich zbozi by melo byt zatizeno extra dani a to do te doby, dokud bude jejich vyroba subvencovana statem a do te doby, dokud ne evropske dodavatele budou kladeny vyssi naroky (investice do ekologie), protoze to je jedno z tech mist, kde vznika rozdil v cene

s 1 - oni taky umi vyrobit kvalitne. zalezi na tom, kdo a jak dela kontrolu kvality

6 0
možnosti

Ja myslim, ze CRRC, koupi Skodovku, soucasna vladni situace i takovym obchodum nejen nahrava, ale i podporuje...

1 0
možnosti

ja myslim, ze ne. skodovka je po majitele dojna krava o to vyhodnejsi, ze nikdo vlastne nevi, kdo tim majitelem je

1 0
možnosti