Diskuze

První velká zakázka na elektrobusy. Po Třinci bude jezdit deset perunů

První dopravce v zemi přechází v městské hromadné dopravě ve velkém na provoz elektrobusů. Arriva Morava zařadí do flotily pro provoz v Třinci celkem deset elektrobusů Škoda Perun HE, dodá je do března 2017.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J81u21r51a 50D86z60u25r14i13k

26. 11. 2016 16:36

Proč má český elektrobus Polskou budku?

0 0
možnosti
PZ

To je zajímavý, že tady ta diskuse má hlavu a patu, oproti diskusím o elektromobilech na auto.idnes.cz.

0 0
možnosti
MV

R^[>-] Dobrá zpráva....

1 0
možnosti

V Praze už jezdí elektrobus od firmy SOR a dobíjení (troleje) má u metra Želivského a pak Arriva ve spolupráci s ČEZ z Budějovické k BBD centrum tam je dobíjení v garážích.

1 0
možnosti
JJ

J57i25ř15í 74J48o22z25a

23. 11. 2016 5:41

Ten clanek je nepresny... autobusy vyrabi firma SOLARIS a elektromotor do nich instaluje a vyrabi SKODA...

0 2
možnosti
JV

J19a51n 25V20a38l53o66u65c14h

23. 11. 2016 5:53

Ano, do Solarisů se montují elektrické výzbroje Ganz, Europulse, Kiepe.... a vždy je výsledkem trolejbus Solaris Trollino. Jen se šáde-střevy je to Škoda 26/27/28Tr. Stejně to platí o Solarisu Urbino Elektric (mimochodem bus roku 2017) a Škodě Perun...

Ale to platí i o jiných kastlích se škodováckými střevy (Iveco Citelis a Š 24/25TR či SOR NB12/18 a Š30/31TR). Holt si to tak Škodovka dokázala vyjednat.

Jen jsem teď zvědav, zda Škoda zelektrizuje i Iveco Urbanway (nástupce Citelisu), protože vyšší level je pro zákazníky Solaris, nižší SOR.

0 0
možnosti
IN

I16v55a74n76a 95N42o49v91á

23. 11. 2016 3:52

110km? To vyjedou na dopoledne a pak konečná.

0 1
možnosti
RS

Třinec je male město

3 0
možnosti
ZS

Na kolik je to tužkovek?

0 0
možnosti

Podle mě podstata problému ekologie dopravy, by se měla hledat jinde a to v tom, že lidé na jednom místě žijí na jiném pracují a na dalším nakupují a pak musí stále dokola cestovat. Dnes se staví průmyslové zóny pro tisícce lidí, kteří do nich dojíždějí přes celá města a místo starých továren ve městech jsou ruiny a bordel i když jsou blízko obytných zón. Hold doba je uspěchaná a nic se nedělá na sklad a vše musí z fabriky hned na kamión a na dálnici zase do jiné fabriky a to je ten problém. Ne jako dřív kdy do každé větší továrny vedla železnice a po silnicích se toho tolik nevozilo.

3 0
možnosti

A když ta fabrika bude tedy v centru města a bude tam jezdit 50 kamionů denně tak se vám to zase nebude líbit.

Navíc představa, že se třeba přestěhuji v rámci Třince pokaždé, když změním zaměstnání je jaksi úsměvná.

0 0
možnosti
JK

A 10 autobusů spasí svět...

0 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 4
možnosti
JV