- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tenhle systém snižování hmotnosti výrobků u nás probíhá již roky. Tavené sýry, čokoládové tyčinky, mražené zboží. A cena se obvykle nemění. Nu což, záleží na nás, jestli to budeme kupovat i poté.
Stejně je na tom kapitalismu nejhezčí to legální okrádání a demagogie.
Zlodějina a podvody na zákazníkovi vždy s úsměvem a poutavou reklamou slaví úspěch. Kolik by asi stál jogurt bez desítek televizních spotů? Polovinu nebo méně? Ženy by ale nevěděly, že cyklus s tou pravou vložkou či tamponem, je vlastně jejich nejúžasnější období, kdy můžou dělat úplně všechno.
občas musíme přistoupit k těžkému rozhodnutí a snížit velikost některých produktů, aby si je naši zákazníci nadále mohli dovolit,
podle toho "zeštíhlení o 18g" ještě cca šestkrát a budou prodávat za dnešní ceny prázdný obal
Přitom všem čokoládování tady jsem dostal chut na sójovou, nebo arašídouvou čokoládu, nebo tak nějak se jmenovaly, ve žlutém obalu, na dnešní dobu velká tabulka za 3.-Kčs. Ale mám smůlu, to bylo za zlých komunistů...
Dnes mne upoutala hmotnost balení Lučiny: 62,5 g. Co to je za míru?
Již dávno neplatí, že zákazník je král. Dnes je to již skrytý boj mezi řetězci a zákazníky. Jde jim o to, jak nejlépe zákazníka napálit, jakýkoli způsob je dobrý.
Omyl. Jde o souboj mezi řetězci a dodavateli, kdo víc vydělá a jakým způspbem. Zákazníka se nikdo neptá, ten to vše jenom platí.
Holt z Britů se stali spotřebitelé druhé kategorie a zařadili se po bok tzv východoevropským zemím.
Ale vzdyt je na tech kulickach videt, ze ani cokolada uz na nich neni. Jedina nase sance, jak videt v obchodech jeste nekdy nesizene vyrobky, je tenhle sajrajt nekupovat, bojkotovat a sirit osvetu.
To je pravda, ale mase to nevysvetlite, takze si myslim, ze to utichne a bude klid :(
Je to v podstatě 15ti procentní skrytá inflace, u té čokolády. Jenže ono je to téměř u všech potravin - nemusí to být jen obsah, ale i méně zjevné věci jako kvalita použitých surovin, výživová hodnota a podobně.
Zaráží mě ta naprostá neochota zvednout ceny. Myslím, že to není ani tak kvůli spotřebitelům, jako spíš kvůli cenové konkurenci řetězců. Zákazníci by postupné zvyšování "zkousli". Jenže teď už je situace taková, že pokud by ty nekvalitní a různě šizené potraviny měly být opět kvalitní a nešizené, musela by se jejich cena často zvýšit o desítky procent. A to by si opravdu většina lidí nemohla dovolit.
Ale kdež. Před dvěma lety třeba Granko zhublo z 500 na 450 g při zvýšení prodejní ceny ze 70 na 85 Kč, v akci se občas k těm 70 Kč vrátilo, výjimečně klesne až na 60 Kč.
Maj to zmensit jen voličům socialni demokracie a komousum.