Diskuze

Mars následuje Toblerone. Potichu snížil hmotnost čokoládových kuliček

Výrobce čokolády Mars v Británii potichu snížil hmotnost balení medových kuliček v mléčné čokoládě Maltesers. Nepopulární krok, který se nelíbí zákazníkům, je reakcí firmy na rostoucí ceny surovin. „Zeštíhlovací kúrou“ prošla i čokoláda Toblerone.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tenhle systém snižování hmotnosti výrobků u nás probíhá již roky. Tavené sýry, čokoládové tyčinky, mražené zboží. A cena se obvykle nemění. Nu což, záleží na nás, jestli to budeme kupovat i poté.

1 0
možnosti

J87i31ř51í 51P30ů61ž81a

24. 11. 2016 12:43

Je to dobře, stejně jsou lidi obézní.

1 0
možnosti
Foto

Stejně je na tom kapitalismu nejhezčí to legální okrádání a demagogie. ;-O

Zlodějina a podvody na zákazníkovi vždy s úsměvem a poutavou reklamou slaví úspěch. Kolik by asi stál jogurt bez desítek televizních spotů? Polovinu nebo méně? Ženy by ale nevěděly, že cyklus s tou pravou vložkou či tamponem, je vlastně jejich nejúžasnější období, kdy můžou dělat úplně všechno.

3 0
možnosti

občas musíme přistoupit k těžkému rozhodnutí a snížit velikost některých produktů, aby si je naši zákazníci nadále mohli dovolit,

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/mars-potichu-snizil-hmotnost-cokoladovych-kulicek-fxa-/eko-zahranicni.aspx?c=A161122_085451_eko-zahranicni_fih

podle toho "zeštíhlení o 18g" ještě cca šestkrát a budou prodávat za dnešní ceny prázdný obal

3 1
možnosti

Přitom všem čokoládování tady jsem dostal chut na sójovou, nebo arašídouvou čokoládu, nebo tak nějak se jmenovaly, ve žlutém obalu, na dnešní dobu velká tabulka za 3.-Kčs. Ale mám smůlu, to bylo za zlých komunistů... ;-(

3 7
možnosti

Dnes mne upoutala hmotnost balení Lučiny: 62,5 g. Co to je za míru? :-)

Již dávno neplatí, že zákazník je král. Dnes je to již skrytý boj mezi řetězci a zákazníky. Jde jim o to, jak nejlépe zákazníka napálit, jakýkoli způsob je dobrý.

0 0
možnosti
Foto

J39i69ř28í 24E33r20b87e76n

22. 11. 2016 21:48

Omyl. Jde o souboj mezi řetězci a dodavateli, kdo víc vydělá a jakým způspbem. Zákazníka se nikdo neptá, ten to vše jenom platí.

2 0
možnosti

Holt z Britů se stali spotřebitelé druhé kategorie a zařadili se po bok tzv východoevropským zemím.

4 1
možnosti

M64i17r87e73k 19G78a23j20e93r

22. 11. 2016 14:48

Ale vzdyt je na tech kulickach videt, ze ani cokolada uz na nich neni. Jedina nase sance, jak videt v obchodech jeste nekdy nesizene vyrobky, je tenhle sajrajt nekupovat, bojkotovat a sirit osvetu.

3 0
možnosti
Foto

B45o43b 66B62a30r93g74e71l

22. 11. 2016 16:34

To je pravda, ale mase to nevysvetlite, takze si myslim, ze to utichne a bude klid :(

1 0
možnosti

Je to v podstatě 15ti procentní skrytá inflace, u té čokolády. Jenže ono je to téměř u všech potravin - nemusí to být jen obsah, ale i méně zjevné věci jako kvalita použitých surovin, výživová hodnota a podobně.

Zaráží mě ta naprostá neochota zvednout ceny. Myslím, že to není ani tak kvůli spotřebitelům, jako spíš kvůli cenové konkurenci řetězců. Zákazníci by postupné zvyšování "zkousli". Jenže teď už je situace taková, že pokud by ty nekvalitní a různě šizené potraviny měly být opět kvalitní a nešizené, musela by se jejich cena často zvýšit o desítky procent. A to by si opravdu většina lidí nemohla dovolit.

8 0
možnosti
Foto

J47i36ř31í 10E30r74b14e52n

22. 11. 2016 13:12

Ale kdež. Před dvěma lety třeba Granko zhublo z 500 na 450 g při zvýšení prodejní ceny ze 70 na 85 Kč, v akci se občas k těm 70 Kč vrátilo, výjimečně klesne až na 60 Kč.

0 0
možnosti

Maj to zmensit jen voličům socialni demokracie a komousum.

2 4
možnosti