- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ostrava vyrabi tramvaje a pak si je koupi od švycary s vyrobou v Belorusku. To je fakt parada
Kdyby tak uvažoval každy tak škoda je bez prace
A víte, že například z výrobního závodu v tureckém Aksaray vyjelo od spuštění produkce již 200.000 nákladních vozidel značky Mercedes-Benz. Pochybujete snad o jejich kvalitě? Buďte bez starostí, oni si kvalitu pohlídají.
Dokud nebude podepsaná smlouva, není dodavatel jistý. Je to o tom překvapivém vítězství... Možná ač Švýcaři, nabídli něco jiného než se čekalo a podlezli...
No konečně! Po zaplevelení Prahy travajemi T14, cena jednoho vozu je 57 miliónů Kč, Praha jich objednala 60 a většina jich stojí rozbitá, pokud jezdí, tak jsou silně neoblíbené a hlučné, po dodávkách lokomotiv pro ČD, kde tyto dosud nemají homologaci pro Německo a ČD platí "penále" miliardu Kč Škodě transportation za pozdní dodávku!?!, konečně někdo dostal rozum a koupil si něco, co bude fungovat a jedna bude za 30,5 milionu!
Jestli dobře počítám, tak je to za 40% ceny pražských 15T?
Jsem líný to počítat, ale i kdyby, tak co ?
Taky jste překvapen když zjistíte, že Dacia nestojí desetinu toho co Ferrari ?
Takze po Leo to budou jiz druhe tramvaje od Stadleru.
Pak ať lidé na severní Moravě nenaříkají, že nemají práci, když dovezou tramvaje z Běloruska.
Nejezdily po Praze tramvaje Porsche?
Ona je otázka i proč šaliny měnit. Koupíte dreky za 100 mil. Kč kus a ono to nemá ani klimatizaci. ̈
Byl jsem v Miláně a tam jezdí stroje, které řídil můj děda a jehož kliku, kterou si do práce nosil v tašce, mám jako relikvii doma.
A ta klika v té Itálii ještě fungovala ?