- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stavba dálnice je více méně politické rozhodnutí a s tím související nemalé finanční prostředky , které jsou získány
z daní , nebo z evropských dotací.
To znamená , že by občané měli vědět
jak se s penězi , nás všech,zachází .
Jak je možné , že mluvčí ŘSD neodpovídá na otázky v pořadu
Reportéři a nezbaví veřejnost pochybností o 30leté stavbě ve světě
ojedinělé a ředitel ŘSD nepřijme pozvání do veřejnoprávní televize a
tedy opět nic nevysvětlí .
Jak to , že takoví lidé jsou ještě na
svých místech? Ve slušné společnosti
by museli pro svou neschopnost vysvětlit potřebné,opustit svůj post okamžitě." To však znamená , že je tam někdo chce mít a to vrhá samozřejmě podezření na politiky, že se s těmi penězi nezachází hospodárně. Po 30 letech je uvedena dálnice do provozu s velkou slávou a přitom není celá sjízdná. Politici se pak diví,že ztrácejí důvěru a nikdo jim nevěří a toho pak bohužel využívají různí populisté , kteří slibují pořádek,ale nabízet pouze pořádek v demokracii,je hodně málo. Kdyby se dnešní politici stali důvěryhodní , tak by to měli populisté , kteří stejně žádné řešení do budoucna nenabízí, velmi těžké. Zatím to ale s důvěrou k politikům vypadá velmi špatně, což dokazuje postup při výstavbě této dálnice.
Dost trapný. MD i ŘSD odmítají ukazovat jakékoliv studie a závěry kolem sesuvu, ale druhé obviňují, že nemají aktuální informace. Něco v tom prostě smrdí. Úkol zněl jasně - otevřít za každou cenu.
No, veškerá nebezpečí ošetřena nejsou nikdy a nikde.
Třeba jak je ošetřen takový pád meteoritu, nebo letadla? Nijak!!!!!
Takže se asi nesmí zprovoznit nikdy nic.
U Ostravy se dálnice zvlnila jak roleta, to samé u HK. Letos byla cca 9tá oprava D5 kvůli nestabilnímu podloží a jeho rozpadu. To je prostě věc, která se běžně děje. To nemluvím o různých dalších příčinách zničení infrastrukturní sítě jako jsou zemětřesení, povodně apod. A nějaké razítko na to nikdy nepomohlo.
Tak že máme kolem Ostravy místo dálnice valchu a dle vás je to v pohodě, to se prostě stává..... Meteorit ani letadlo, což jsou nahodilé jevy, nikdo nepředpoví. Ale jak se bude chovat geologické podloží, lze předpovědět docela spolehlivě. Ono nikdo si nepřipustí, že jsou místa, kde se prostě stavět nedá.
No a pak mi někdo vyčítejte vyšší rychlost. Vždyť to je v mém vlastním zájmu a ochrana mého zdraví, vypadnout rychle pryč, než to spadne....
Ten most a kousek stálo 15 miliard ........ kdyby se takto stavělo v Japonsku, tak dodnes by chodili Japonci pěšky ......
Myslím, že je to celkem průhledná záležitost. Aby mohly být faktury proplaceny, musí být dílo převzato a předáno, a uvedeno do provozu. To, že to za nedlouho znovu ujede, je vedlejší. Účel světí prostředky.
Mám pár známých mezi geology a pokud vím, tak ČGS tu stavbu rozhodně nedoporučilo. Jenže u nás se na odborné posudky obvykle kouká jako na něco, co se hodí, jenom když je to ve prospěch dotyčné věci.
Hysterici zase mají žně. Ta stavba se prostě otevře, bude se monitorovat a uvidí se. Nic jiného se stejně dělat nedá. Tunel jinudy by byl násobně dražší a byl by za dvacet let.
Stačil tunel skrz kopec Kubačka 3,5 km, cca pod tou sesuvnou oblastí. Už teď se to oproti tomuto 3,5 km tunelu prodražuje.
Uvidíme, víc se říct nedá.
Ti kdo se k rozhodování dostali až po rozestavění dálnice mohli těžko říct už na to nedáme těch 4-5mld. a začneme stavět tunel.
Ostatně ani ten tunel není jistota - není pořádný průzkum a v nestabilním kopci by byla stavba tunelu drahá a nejistá.
Mám dvě zprávy, jednu dobrou a jednu špatnou.
Ta dobrá je, že se stavba D8 dala do pohybu.
Ta špatná je, že to říkají geologové.