Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RegioJet končí s přímým vlakem Praha - Zvolen, nahradí jej autobusy

Soukromý dopravce RegioJet ukončí od 11. prosince provoz přímých vlaků mezi Prahou a slovenským Zvolenem. Jako důvod uvádí i postup slovenského ministerstva dopravy, které objednalo více přímých spojů mezi Zvolenem a Českem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V37l83a67d48i42m39i94r 66S11v62o18r45a18k 8524906778689

Ďalej Tím Regiojet pokračuje: "Súčasne bola Regiojetu pridelená trasa, ktorá okrem iného, zahřňa zbytočné 15 - minútové čakanie v Banskej Bystrici, čo značne znižuje komfort cestovania vlakom." V doterajšom grafikone je čakanie v Banskej Bystrici 24 - minútové.... A Regiojet si na zníženie komfortu nesťažoval.

0/0
1.12.2016 14:15

Ľ39u78b85o34m67í65r 70J17a10n64o55š18k30a 7584906477680

kazdy sa tu serie a obhajuje "pana dokonaleho" a kyda na ZSSK , ale keby ste si otvorili grafikon tak by ste zistili , ze dany vlak jazdil do Ziliny aj pred tym a ikoho to nesralo. az teraz ked to predlzili do Ovy tak zrazu , je to zle a urobili to naschval.

0/0
30.11.2016 20:36

V73í21t83ě42z44s36l66a76v 42K56l71o32z62í57k 3641469684137

Ano, jde o prachy, vytahnout dieslem na Čremošne 300tun nejakou tu naftu spolkne.

0/0
29.11.2016 13:05

V83e54r42o68n27i95k40a 41Š74k48v58á80r14o26v97á 5481770786926

Já se nedivím, ten spoj měl úplně blbý jízdní řád. Nebyl to ani denní, ani noční spoj, ale takový polodeno-noční.

0/0
29.11.2016 11:13

J36a94n 51H29o57p34p 7197972837472

Čím to je, že pan Jančura tentokráte nevytahuje jednu žalobu za druhou tak, jako to dělá u nás, a prostě to tam ukončí? Má ČR nějakou jinou legislativu oproti slovákům?

0/0
29.11.2016 8:34
Foto

J16a90n 71Č60e55r16m92á36k 4159928875117

nj, co chcete od socialistů... !!

Holt "...Kudy chodil, tudy škodil, kudy chodil, tudy krad. Sociální demokrat...!

+1/−2
28.11.2016 21:21

M13i61l28o28š 61S51e54t34í23k 3799849524410

Kdyby kradli jen oni, bylo by nám hej. V tomhle jsou si bohužel všichni mocipáni rovni bez ohledu na politickou příslušnost.

0/0
29.11.2016 10:48

L18i42b35o83r 44Z18a96v56ř93e67l 8579856291582

řekl nefachčenko a neplatič daní ??

0/0
30.11.2016 6:41
Foto

J19a15n 22Č72e85r15m35á91k 4889108395717

řekl Karel Čapek

0/0
3.12.2016 11:37

V66á52c59l34a36v 15K29a29m46í73r 9662517691846

Jančura přiznává,že kde nejezdí jen sám tak si nevydělá... :D

+2/−2
28.11.2016 19:46

J89o54s19e92f 69Š41o42l92t45e28s 8104168980463

Ehm, no ano. Když někdo jezdí s dotacemi, tak je jasné, že když jezdíte bez nich, že si nevyděláte. Tomu totiž nejde konkurovat.

+5/0
28.11.2016 19:56

R16o26m52a34n 54S71t50o53n96e68k 1419513669981

vydělávat v prostředí kde stát zneužívá svého postavení a upřednostňuje jediného dopravce je dost těžké

+1/−1
28.11.2016 20:20

J21a44r47o69s12l11a25v 80K82u94b40r96i38c72h17t 2404337295153

Nechci být hnidopich, ale ten nadpis mi nedává smysl.

"RegioJet končí s přímým vlakem Praha - Zvolen, nahradí je autobusy". To vypadá, jak kdyby jen vlak nahradilo několik autobusů.

Správně by mělo být: RegioJet končí s přímým vlakem Praha - Zvolen, nahradí JEJ autobusy", ale nebavíme se o jednom vlaku, takže taky nesmysl, že?

"Na trase Praha - Zvolen končí vlaky RegioJet, nahradí je žluté autobusy"

Dává to větší smysl a dokonce se Vám to bude vejít do 180 limitu na počet znaků, což bývá normální u nadpisu.

+2/0
28.11.2016 16:38

J22a30n 31S42ů96r97a 4435453573492

Máte pravdu, díky za upozornění:)

+2/0
28.11.2016 17:16

J61a27r74o42s81l10a80v 39K14u96b31r35i42c56h93t 2564427765453

Nemáte za co pane Sůro.

0/0
28.11.2016 18:11

M65i45c21h46a83l 85H89e23b15e72d14a 3666787338425

Pane Kubrichte, nedá mi to, abych na Váš příspěvek nereagoval. Zaujala mě formulace "...dokonce se Vám to bude vejít..." - to je germanismus jak vyšitý.

S formulací nadpisu máte pochopitelně plnou pravdu.

+1/0
28.11.2016 20:26

J43a22r32o94s89l17a59v 92K25u18b60r86i86c74h48t 2504647655983

Ja, ich weiß. Aber wir schaffen DAS! ;-D;-D

0/0
28.11.2016 20:41

M90i14c49h80a90l 55H91e85b74e66d98a 3396527118105

;-D;-D;-D

0/0
28.11.2016 21:08

J23o81s33e47f 86T38r16ö51g95l 8379332986126

Vaše verze zase vypadá, že vlak končí úplně, což taky není pravda, jde jen o ten dieslový úsek (mimochodem velice pěkný - hafo tunelů, výhledy...).

+2/0
28.11.2016 22:21
Foto

T48o66m31á48š 11D78v41o38ř92á40k 3405483976316

Vyzobávání rozinek to není, tak to zabalíme? Moc nevydržel, hrdina...

+13/−12
28.11.2016 16:37

J83a36n 25C77e17p84e86k 1604656260

Vy jste asi nečetl článek že? Druhý takový. Tak šupky, přečíst, aby jste si ujasnil situaci. ;-)

+5/0
28.11.2016 16:55
Foto

J27a78n 70V83a62l53a52l67í56k 6886479180446

no situace je taková že pro RJ je ta trat ztrátová jak uvádí a ztrácí se tam i atraktivita a pak tam začne jezdit další dopravce jelikož pro RJ jsou dva body nelukrativní tak raději odejde

Současně RegioJetu byla přidělena trasa, která mimo jiné zahrnuje zbytečné 15 minutové čekání v Banské Bystrici, což samozřejmě výrazně snižuje atraktivitu vlakového spoje,“ dodal Ondrůj.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/regiojet-konec-spoju-praha-zvolen-dro-/eko-doprava.aspx?c=A161128_132907_eko-doprava_suj

RegioJet má i další důvod, proč spoj zrušit: nákladově jde o velmi náročný provoz.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/regiojet-konec-spoju-praha-zvolen-dro-/eko-doprava.aspx?c=A161128_132907_eko-doprava_suj

0/0
28.11.2016 19:36

R60o38m72a69n 70S29t50o91n97e87k 1169323249791

a zase ten nesmysl o vyzobávaní rozinek

+4/−2
28.11.2016 16:57

J59i25n23d24ř86i10c15h 30Š31k18o57p75e49k 4865721900185

místo vlaku jako náhrada bus ? Nikdy, sebelepší bus neumí nabídnout pohodlí vlaku, pokud se tedy nejedná o starou lokálku

+5/0
28.11.2016 16:28

T83o75m90á64š 49T44a25t25í41č25e33k 5290902630618

I v té máš místa.

0/0
28.11.2016 16:59

T47o73m92á51š 43T73a59t17í39č39e16k 5630212940798

*víc místa

0/0
28.11.2016 17:03

J63i29n16d78ř32i56c32h 24Š20k79o96p98e55k 4845811110405

narážím na pohodlí. Sebelepší autobus má nižší komfort než jakýkoli vlak (mimo lokálky sunoucí se 50 km/h rychlostí )

+2/0
28.11.2016 18:03

F53r94a37n74t93i31š57e44k 33V67a61n34ě42k 1797144307607

Prostě Zvolen není ta třešíňka na železničním dopravním dortu. :-)

+7/−6
28.11.2016 16:25

J60a14n 22C21e40p15e24k 1584816710

No já tam hlavně čtu, že stát si tam objednal a platí spoje na stejnou trať, kterou jezdí soukromník bez dotací.

+9/−1
28.11.2016 16:32

F46r74a14n32t57i37š74e20k 26V66a14n69ě96k 1587444987877

Jenže při objednání spojů ze strany státu je jistota, že tam bude objednaný provoz fungovat celý rok a nebude tam nejistota, že Regiojet tam přestane jezdit ze dne na den dle svého uvážení. Navíc stát si určí kdy ten vlak pojede, aby byl spoji pokryt celý den a nebo jen přepravní špička.

+7/−8
28.11.2016 16:36

O70n88d76ř10e92j 77N93o33v76á88k 9297224899239

- má stejnou "jistotu" jako u každého jiného dopravce ....

- a nic nebrání státu si objednat - vykrýt - pouze ten čas, kdy nejezdí soukromník ... jestli má potřebu "nasadit" vlaky v jiné časy, než jezdí soukromník ...

jenomže tohle je zcela záměrná likvidace konkurence ....

+6/−1
28.11.2016 16:38

F26r21a59n21t68i28š44e14k 96V67a69n87ě63k 1567904167637

Myslím, že Jančura měl předem vědět do čeho jde a je to jeho problém, že se ekonomicky přepočítal. A jako vždy se všichni spikli proti němu. A nikdo mu tam nebrání dál jezdit na své riziko a nabízet lepší služby, než ZSSK.

+6/−5
28.11.2016 16:49

J75a41n 26C53e68p14e70k 1524966190

Co to mumláte? On má jezdit tam na vlastní riziko, kde jiný jezdí s jistými platbami od státu? A ve stejný čas?

+7/0
28.11.2016 16:55

P98a79v48e54l 96S35v53o87b57o47d46a 4757790532652

Proc mumla? Jancura snad vedel za jakych podminek do toho jde. Pokud nema nijak osetreno to, ze mu tam stat muze kdykoliv nasadit "dotovany" spoj a do stejneho casu, pak je to jeho podikatelske riziko. Nic vic, nic min.

+1/0
29.11.2016 16:25

D19a39v15i24d 47D41i70r34g52a 7805721688

On se ekonomicky nepřepočítal. Provozoval trať, na kterou mu stát následně nasadil dotovanou konkurenci, tak se z ní stáhl. Reaguje na měnící se situaci.

+6/0
28.11.2016 17:41

F56r16a87n67t71i19š45e34k 57V22a72n61ě19k 1677424677277

Ono to bylo spíše tím, že tam byl ve ztrátě tak jako tak i bez objednávky státu u ZSSK. Jen je to dobrý mediální důvod jak tuto ztrátovou trať opustit.

+4/−5
28.11.2016 17:45

R10o60m72a87n 75S94t41o47n81e71k 1669183249121

na této ztrátě má podíl i slovenský stát který z peněz daňových poplatníku platí jízdné za půlku cestujících

+2/−1
28.11.2016 18:59

L25i61b83o40r 51Z59a77v14ř70e17l 8409446961662

soukromník at si jezdí jak chce, stát je přednější, ten zajištuje dopravní obslužnost.

0/0
30.11.2016 6:45

O52n14d78ř97e12j 17N52o30v10á80k 9807214559309

Přesně tak.

Takto se ostatně socdemáci chovají i v čechách ...

+2/−1
28.11.2016 16:36

P88a46v77e25l 43M20a56t98o35u37š90e17k 5480957898654

Hlavně tam od severu nemůžou elektrický mašinky.

+1/0
28.11.2016 17:07

M56a41r96t73i93n 77V91e68s16e17l58ý 1940618127596

Na trati Turčianské Teplice - Banská Bystrica mně především chybějí osobní vlaky (obsluha stanic Čremošné a Harmanec jaskyňa). Na slovenské poměry bohužel člověk může ovšem být rád, že tam jezdí aspoň ti rexíci... 8-o

+5/0
28.11.2016 16:13

J40a13n 57Š24i34ř38i25n10a 5865195

Podobně vylepšili i trať Červená Skala - Margecany s unikátním telgýrtským tunelem a viaduktem, Dobšinskou ladovou jaskyní či Dedinkami. Ve Vernáru už vlaky nestaví vůbec a počet spojů na té trati se smrskl na 2 denně...A pak najednou nasadí ŽSSK spolu s ČD dotovaný vlak přesně v čase, kdy jezdí trať Ostrava - Zvolen RegioJet. Důvod toho nebude na 99 % zlepšení dopravní obslužnosti, ale snaha o likvidaci konkurence pro ŽSSK/ČD.

+8/−1
28.11.2016 18:34

V53í78t51ě16z93s67l56a39v 44K34l48o23z81í36k 3211539194197

Taky mi chybi osobni vlaky, aspon 3 denně by mohly jet, rano poledne vecer par nahoru a dolů.

0/0
29.11.2016 13:08

O36n60d61ř47e32j 76N60o14v90á80k 9657364409409

No jo ... nastupující levicová diktatura se snaží RegioJet vytlačit ...

Jihočeši by mohli vyprávět, jak jim jihočeský kraj zrušil přímá spojení ... a nahradil je "vlastními" autobusy ..... zastaralými a bez dosud fungujícího spojení jihočeského kraje se zbytkem republiky ....

+10/−4
28.11.2016 15:39

L20u63k50á98š 50Š61m21a48h12e64l 2277764202264

Autobus je zastaralý způsob dopravy jako celek. Naštěstí se blýská na lepší časy a spojení Praha - Krumlov přes Budějovice přímými vlakovými expresy už od prosince začíná. Sice zatím jen dvěma páry, ale i to je dobrý začátek.

+3/0
28.11.2016 18:47

J31o31s13e79f 28Š16o73l35t57e15s 8554748550893

Vtipné, autobus je zastaralý, ale vlak ne? Možná byste si měl ujasnit, co bylo dřív.

0/−2
28.11.2016 20:00

F76r75a73n17t93i17š12e27k 84P22á13p57a96y 2872589957297

? Ale autobus jazdí všade...

0/−1
29.11.2016 7:14

R55u65d43o81l69f 76K84o17m34á66r84e15k 7448539742159

škoda že už nejezdí parní lokomotivy

+2/−2
28.11.2016 15:33

T30o70m35á90š 19T82a13t24í14č45e90k 5760702180858

Jako technická památka je to pěkný, proč si občas neudělat výlet pod parou. Ale já si to ještě pamatuju, byla to trochu pruda, neb cestování bylo o poznání méně čisté. Kouř je sviňa.

+1/0
28.11.2016 17:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.