- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Místo aut aplikace ? Výborný nápad . Tam alespoň nehrozí problém s podvodem u emisí .
Samozřejmě, že je zbytečné mít (odstavené) vlastní auto, pokud si mohu kdykoli kdekoli přivolat auto k zapůjčení. Ale v praxi?
V praxi to bude velmi obtížné. Hodně uživatelů bude mít dost podobný denní program, tudíž potřeba aut bude víceméně podobná. Ve špičce se k autu nedostane a mimo špičku bude zahálet. Koneckonců, stačí se podívat na ulici, to je zcela zjevný fakt. Kolik lidí žije nějakém opačném rytmu, aby mohli jezdit mimo špičky?
Moia, není to jméno gorily, která skončila ve Španělsku?
To byla Moja. Je to tusim svahilsky, nebo tak nejak.
A šéfovat tomu bude ta opička z pražské ZOO ...
To jako se VW odvažuje konkurovat Toyotě?
Kde na to berou v Německu tu drzost? Toyota s Lexusem jsou dvě značky které mají nejlepší kvalitu na světě a přálo by se aby VW měl kvalitu obyčejého Forda nebo jiné americké značky.
Na americkém trhu nejprodávanějších aut nereprezentuje Evropu jediná značka do 30.místa. Ostatně to přece není tajemství že kvalita evropských aut je značně nižší než se v Evropě myslí.
A může tu mít VW nebo Mercedes i své montovny nebo ne. Vymyslet auto co by Amík chtěl mít v garáži, to je umění které zvládají Amíci i Asiaté. Jejich auta se tu v usa vyrábí i o weekendech.
Škoda, že tvůj sáhodlouhý příspěvek nedává dobrý smysl a nelze odhadnout, co jsi chtěl sdělit ...