Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Banky loví talentované obchodníky poslechem jejich telefonních hovorů

Nezáleží na tom, co říkáte, ale jak to říkáte. Alespoň pokud jste kandidát na obchodnickou pozici. Speciální software sleduje například to, zda je volající rozčilený nebo frustrovaný. Jednou z firem, která testuje čestnost a bezúhonnost uchazečů po telefonu, je britská banka HSBC.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O65t41a77k62a82r 82V21a74l48e69k 6206552885692

Ohledne cestnosti a bezuhonosti by si tato banka mela napred zamest pred vlastnim prahem. ;-)

+1/0
10.12.2016 2:07

L21u37k79á51š 47M25a70l22v89i38n58s73k81y 2348794253768

Tu slečnu na fotce bych zase ulovil rád já.:-)

+2/0
9.12.2016 20:30

J21i66r60i 77R98u51s93n88o17k 4915702537263

Myslim, ze bys byl dost prekvapeny, kdybys ji videl bez photoshopu.

+5/0
9.12.2016 22:04

E56d50a 98D93r72á85b35e41k 7359332633757

myslím že tak moc ne, je 100% hezká i bez úprav :-)

+1/0
10.12.2016 1:38

M13a28r88t11i57n 41N58o70v58á52k 6943207699691

tak asi máte s panem Malvinský osobitý vkus - po objektivní stránce má ta slečna nepřirozeně silné lícní kosti (všimněte si, jak je šíře jejího obličeje ve spodní části abnormálně širší než v oblasti očí - a to je ještě focena z určitého úhlu).. pokud by tato konkrétní osoba byla focena tzv. portrétně (zepředu), tak by její "baculatější obličej" ještě více vynikl.

0/0
10.12.2016 2:05

M43i89l44a54n 53B27r95o42ž 9863587785194

Fyzicky možná, otázka je, jak je to třeba s jejím charakterem, občas ženská může být královna krásy, ale pak stačí, aby promluvila...a kouzlo je pryč...

+2/0
10.12.2016 2:09

M48i53c82h51a86l 13Š83e73v80č61í92k 8413756434

Jak to podle xichtu dokážete posoudit? Spíš bude malá a tlustá, než hezká.

0/0
10.12.2016 12:24

J10a94r72o61s40l39a33v 38H94o90l86e80č16e66k 7422269686191

I kdyby na tom nakrasne neco bylo, rozhodne to nebude fungovat na zaklade modeloveho rozhovoru. Emoce jsou presne ta kvalita, ktera pri umelem telefonatu s kolegou, predstavujicim realneho zakaznika, nebude nikdy fungovat stejne, ani podobne jako v realite.

+3/0
9.12.2016 18:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.