- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle neurčitých vyjádření různých manažerů Volkswagenu (Škody) soudím, že o vstupu Škody je rozhodnuto a že se nyní řeší, jaký marketingový nástroj zvolit pro uvedení na trh v USA (Kanadě a Mexiku).
Navíc koncern určitě nemá zájem nechat zaniknout vybudovanou prodejní a servisní síť. Smysl dává změnit značku na Škoda. Jiná značka v koncernu Volkswagen podle mne nemá potenciál nahradit značku Volkswagen na americkém trhu.
Vsadim boty, ze mate pravdu. Americky trh znam z prvni ruky.
Nejdůležitější je rozeznat na silnici Octavii od Rapidu .
Vstup do USA? Proč ne, VW si za velkou louží nejméně dvakrát natloukl velmi bolestně pusinku, Tak tak pro jistotu šoupneme Škodovku.
V tom pripade Skoda v US bude zcela jina nez v Evrope. Vyjma Superbu by ostatni dnesni modely svym zpracovanim a velikosti nezaujaly.
ta politická korektnost se koukám přesouvá i do automobilového průmyslu.
Pokud chce automobilka aby jí evropští úředníci neházeli klacky pod nohy, ale naopak dostat se k nějakým dotacím, tak se musí ohánět zelenou barvou.
A to i přesto že elektromobily jsou fyzikálně ekonomický nesmysl.
Cituji:
Jsem raději optimista, který se mýlí, než pesimista, který má
Tím vlastně říká, že slibům s elektromobily sám nevěří, ale prostě musí se dát takový plán, aby evropský úředník byl spokojen.
Fyzikálně ekonomický nesmysl??? Vy píšete nesmysly. Elektromobily existovaly už v 19. století. Kdyby se 130 let do nich investovalo, to, co do vývoje spalovacich motorů, byli bychom jinde. Ale petrolejářská lobby si to pěkně ohlídala a určitě ještě pár klacků pod kola nachází. I v podobě demagogie podobné té vaší.
Já bych zakázal za sucha vítr a hned by bylo prachových částic ve vzduchu méně.
On to má ten pan Maier těžké, ví, že jej bruselští "pseudoekologové" nutí do nesmyslných řešení typu elektromobily či co nejnižší normovaná spotřeba (nemající nic společného s reálnou spotřebou) a nemůže říct, že to co vyrobí, pak bude horší než to, co se vyrábělo dřív, když neplatily nesmyslné nerealistické ekologické normy.
ten pan se myli, prechod na autonomni rizeni nemůže byt pozvolny a dlouhy, ale okamzity. tzn. musí byt dopředu vyrobena a vymenena většina novych vozidel aby se v den D mohla v dane zemi ta stara najednou prestat používat. samozrejme to pujde postupne, jak na to budou jednotlive země pripraveny a ztizi to na nejakou dobu cestovani mezi zememi.
Těžko, auto není tv, radio ani cd. A lidi nežijí kvůli autodopravě ale naopak
Vývoj baterií? Chacha, jejich kapacita je už asi sto let stejná, elektromotor má už asi sto let téměř 100% účinnost. Pokud nepříjdou s něčím novým, jako jsou např. palivové články nebo nový typ kondenzátorů, není na současných elektromobilech co zkoumat, má to své limity, které se nezmění ani za dalších 100 let. Prostě, vždy to bude auto s těžkou baterkou, na kterou ujede pár set km, ale v mrazu při zapnutém topení spíš pár desítek, a po určitém počtu nabíjecích cyklů se obdobně jako u notebooků výdrž baterie zkrátí na polovinu, čtvrtinu, desetinu..., pak se poměrně jedovatý akumulátor (5x dražší než zbytek auta) plný drahých vzácných kovů "ekologicky" vyhodí. A elektřina se vyrobí spálením fosilních paliv v elektrárně a pseudoekologové budou křepčit radostí, jak zachránili svět.
Kapacita baterii 100 let stejna? Co si tak pamaruju tak treba prvni masove dostupne mobily mely baterky daleko vetsi nez dnes a s kapacitou cca desetinovou, a to beni vyvoj ani 20 let
Bohužel elektromobilita je největší obchodní artikl poslední doby.. A jako bonus snížeností prašnosti/emisí je podstatně menší než se nám snaží zelení namluvit... V Německu už na to kápli...Ono to auto pořád brzdí, pořád má gumy
Brzdí rekuperací, s tím problém není. problém je s hustotou ukládání energie. Jak v autě, tak na cestě k "čerpací" stanici. Jedna cisterna jí doveze a za patnáct minut stočí 150 megawatthodin tekuté energie. Dostaňte to tam kabelem.....