Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Evropy do Austrálie bez přestupu. Nonstop spojení spustí Qantas

Poprvé v historii poletí cestující mezi Evropou a Austrálií bez přestupu. Australský Qantas od března 2018 spustí přímé spojení mezi Londýnem a Perthem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M51i22c24h18a42l 25M55i42l78l86e96r 9436652379362

Qantas dnes oznamil, ze novy Dreamliner B787-9 s prodlouzenym doletem a kapacitou 236 pasazeru bude prvne nasazen na spoj Melbourne - Los Angeles (6x tydne) od prosince 2017.

0/0
13.12.2016 12:57

J31i46r21i 18D81o38m50i38n61i15k 1301938611970

Ale jo, obchodníkům v první třídě se to bude určitě líbit, vyspí se tam, vysprchují atd. Ale pro běžnou cestu např. študáka, který honí co nejlevnější letenku to nebude.

Jinak, mě osobně přestupy nevadí a to ani maličko. Protáhnu hřbet, projdu transit , případně, jestli je delší přestávka třeba přes noc, tak se vyspím v hotelu v posteli a nejsem zkroucený ze sedačky. Loni jsem takto 2x letěl přes Atlantu do Brazilie a v Atlantě jsem se v klidu vyspal, dal si skvělý steak, ráno fajn snídani a pak jsem letěl odpočatý a svěží dál. Dlouhé lety mi nevadí, ale být někde 18 hodin zkroucený v sedačce s občasnými procházkami v uličkách určitě není mé hobby:-)

0/0
12.12.2016 15:08

M45i17c20h42a77l 40M72i82l21l45e84r 9856612429272

Dreamliner Qantasu nebude mit 1. tridu, ale Business, Premium economy a Economy. Tudiz nebude sprcha.

Luzka v Business ale budou= sedadla ktera se rozlozi na luzko.

A jen tak mimochodem, ve vyssich tridach neletaji jen obchodnici. Leta tam kazdy, kdo na to ma a stoji mu za to predplatit si vyssi pohodli na dlouhou cestu. Napr. moje nevlastni matka, stara pani, kdyz jednou za 2 roky leti za pribuznymi do Evropy.

0/0
13.12.2016 0:32

M66i28c57h93a94l 71M19i23l53l50e79r 9246852929702

ja docela dobre zvladnu streku Australie (Melbourne / nebo Sydney) -Singapore nebo Dubaj - Evropa (Londyn, Amsterdam, Praha atd) jen s mensi prestavkou v Singapore ci Dubaji, ale cestou zpet pri prestupu v Dubaji davam prednost 10hodinove pauze s prenocovanim v tranzitnim hotelu na letisti a pokracovat do Australie tech nasledujicich 13 hodin dalsim spojem.

0/0
13.12.2016 0:37

M31i16c72h13a38l 58M45i37l45l42e73r 9336112139972

vybaveni kabiny Qantas B787-9 (popis v anglictine)

https://dreamliner.qantas.com/article/qantas-unveils-next-generation-cabins-for-787-dreamliner

0/0
12.12.2016 12:58

J49a60n 20C64e78p93e83k 1194746460

Tak to vypadá na 16-17 hodin na palubě letadla. Brrr odporná představa. Já letěl 13 hodin a měl jsem toho plné necky.

0/0
12.12.2016 8:59

M12i89c52h23a29l 45M77i21l11l32e40r 9446812289402

16-17 hodin dnes uz neni zadna rarita.

Dubaj - Auckland (Emirates B 777- 300 ER) 16 hodin, opacnym smerem 17hodin 15 minut,

Sydney - Dallas Fort Worth (Qantas A 380) 15 hodin 25 minut, opacnym smerem 17hodin

0/0
12.12.2016 11:43

J73a57n 36C86e32p67e80k 1634186220

Věřím, ale vůbec si to nedokážu představit a to jsem měl místo do uličky, tak že protáhnout jsem se mohl, kdy jsem zachtěl.

0/0
12.12.2016 12:31

M43i80c21h68a69l 27M18i33l51l27e93r 9656432619322

Letel jsem mezi Australii a Evropou 4x (tam a zpet, tedy 8 cest) behem 5 1/2 let, takze mi to jako takova hruza nepripada.

0/0
12.12.2016 12:35

M98i86c97h23a54e35l 40K73o85n67e92č60n77ý 6392633829589

A bude to letadlo lůžkáč? Jinak neletím.:-P

0/0
11.12.2016 22:17

T78o65m92á58š 55T52a29t68í32č32e47k 5470282140868

V první třídě určitě.

+1/0
12.12.2016 0:00

M19i77c97h25a62l 68M51i78l81l57e22r 9816702139632

v business

0/0
13.12.2016 0:37

P96a21v53e17l 97R49u10s 9548688329240

Perfektní plánování, první let se uskuteční za rok a čtyři měsíce.

0/0
11.12.2016 22:04

T64o74m68á47š 25T40a24t73í91č55e17k 5260452390748

Třeba musí čekat na letadla?

+1/0
12.12.2016 0:02

M78i83c79h56a36l 65M98i79l52l65e88r 9166312259152

V clanku se nepise, ze Qantas sice Dreamlinery B787 ma neco pres dva roky, ale letaji doposud ve standardni konfiguraci 336 pasazeru povetsine na mezinarodnich linkach v jeho nizkonakladovce Jetstar. Obcas na nektere domaci lince.

Letouny B787-9 se specialni super-dalkovou konfiguraci pro 236 pasazeru dostane Qantas az v prosinci 2017, tudiz nemuze planoval spojeni do Londyna, dokud nezaleta nove modely B787 -9.

0/0
12.12.2016 12:15

R24o11s14ť19a 61J53a39n80č13a53r 4597569481886

Pokud se prokáže zájem o linku, nebude pro Boeing problém zvětšit dolet. Měně cestujících má méně zavazadel a tudíž je v letadle místo pro další nádrže pro dolet až do Sydney.

+1/0
11.12.2016 21:30

M37a72r38t75i82n 75S18e98d60o16n78a 2345986896639

Pochybuji ze se budou zvetsovat nadrze, spise se na delsi ceste zlepsi komfort pro cestujici na ukor prostoru. A mene cestujicich a bagaze znamena vetsi dolet.

0/−1
11.12.2016 21:35

M44i83l86a17n 91M74a64j59e55r33č53í62k 1770650544326

1.) (Vámi naznačené) méně cestujících (resp. sedadel pro ně ) v kabině = větší komfort pro cestující (ať již širší či polohovatelná sedadla, ale spíše zejména méně jejich řad = více místa pro nohy)

2.) (p. Jančarem uvedené) méně cestujících využije méně místa v zavazadlovém prostoru = JE NESMYSL JEJ NECHAT NEVYUŽITÝ, TAK PŘIDAJÍ DO NĚJ NÁDRŽ, PRO ZVĚTŠENÍ REZERVY PALIVA NA DELŠÍ DOLET (zvětšují-li délku letu těsně pod hranici výrobcem stanoveného doletu "základní" verze, tak by velmi pravděpodobně museli s touto verzí velmi často mimořádně mezipřistávat pro nutné dotankování z důvodu nedostatku paliva způsobeného nepříznivými povětrnostními podmínkámi)!!

0/0
5.2.2017 21:44

G55e47o36r23g 83K85o61m71b68e66r34e72c 9414801846691

litat se taky chysta Lufthansa s novou A350 Frankfurt - Sydney. Testy zrovna probihaji.

0/0
11.12.2016 21:29
Foto

O62n71d14r91e53j 77B23o88c46e19k 1920915944678

Nemá první 350 dorazit až na Vánoce?;-)

0/0
12.12.2016 11:15

V25a33l95e55r32i10e 55W37e84b78e39r64o60v54á 1482500747690

No, jestli jednou navštívím Austrálii, tak bych asi z Perthu do Londýna touto nonstop linkou letěla, ale opačným směrem bych to neriskla. Ten dolet do cílového letiště bude jen taktak, i když uberou sedačky a sníží tím váhu letadla. Před Londýnem je letišť dost, ale před Perthem je jen hluboký oceán.

0/−2
11.12.2016 20:35

M70i80c92h21a40l 81M89i74l62l66e59r 9216802689282

konspiracni uvahy zalozene na nedostatecnych informacich.

Solidni aerolinky nikdy neletaji s palivem "jen taktak". Vzdycky s predepsanou rezervou.

O Qantasu si prosim te nejdriv neco precti.

To neni nejaka Lamia Bolivia!!!

+1/0
12.12.2016 11:49

M90i52c44h35a31l 86M92i73l93l56e79r 9956972549232

FYI: let Qantasu Perth-Londyn v B787 bude jen o 15 minut delsi, nez je soucasny let Emirates B777 - 300ER Auckland - Dubai a o 30 minut delsi, nez je let s Qantas A380 Dallas- Sydney.

0/0
12.12.2016 12:00

J43a19n 33M24a62z39u17r70e84k 8545794617399

Mně se děsně líbí, jak pan Sůra zařadil hned za článek video, co dokáže Dreamliner bez cestujících. Takže ani on nevěří, že tam cestující vůbec doletěj?

0/0
11.12.2016 19:57

J73a44n 72S47ů56r74a 4855913813892

pan Sůra ho tam nezařadil. ale jsem rád, že se Vám líbí.

+2/0
11.12.2016 20:03

J62a87n 11M62a12z68u94r55e68k 8865684917659

Já jsem si to video ani nepustil, takže nevím, jestli se mi líbí. A když jste ho tam nezařadil vy, tak kdo?

0/0
11.12.2016 21:38

J64a10n 72S30ů45r38a 4115263973722

editor.

+1/0
11.12.2016 21:39

O40n43d86ř84e94j 50F27e91n83c68l 9742606763150

Náhodou taková přímá linka British Airways z Londýna do Sydney s dotankováním v Singapuru je docela osvěžující zastávka. Člověk se protáhne po 12ti hod v letadle a připraví na dalších 8hod let přes kontinent... Co vůbec dělat v Perthu?

+6/0
11.12.2016 19:40

P64a30t78r13i63k 26E72g37e21r 2428130519111

Můj brácha má prima bráchu tak tohle může říct můj kolega. Protože pracuje pro Emirates tak rodičům koupil luxusní dárek cestu do Dubaje a já se poprvé svezu v F1 fakt Ondro jsi dobrej a díky!

0/−4
11.12.2016 18:48

M15a97r32t88i34n 97S87e38d42o65n39a 2925386696249

Jste pobavil. Neuvedl jste co vnimate jako luxus, ale obecne Dubaj vyjde levneji nez Londyn ci New York a neni tak zajimava. F1 je nazev zavodu, pochybuji ze jste se stal pilotem tohoto podniku kde se toci milardy. Spis to vidim tak, ze jste se svezl ve voze co F1 jezdil.

+2/−1
11.12.2016 21:41
Foto

P38a57v77e79l 15Č32e12r52n54í42k 1518465940350

Neverim ze lidem vyrazne vadi jestli musi po ceste jednou ci dvakrat vystoupit. quantas/emirates/singapore maji stejne lety naplanovane tak ze v dubaji/singapuru presedate behem par hodin tak akorat.

Jeden dlouhy let behem ktereho jste skoro porad na jedne sedacce bude podle me spise utrpenim protoze potrva odhadem 22 hodin. Sam jsem se po deseti hodinach letu tesil, az se budu chvili promenadovat v hale.

+4/−4
11.12.2016 18:31
Foto

O77n65d16r91e85j 11B28o55c57e41k 1560345134588

22hodin?8-o

+1/0
11.12.2016 18:34

J31o55s23e39f 28Š84o97l78t75e73s 8574718440833

17 hodin, dle článku.

+2/0
11.12.2016 19:39

G92e41o56r27g 82K15o39m22b83e60r86e33c 9284131786211

me to vadi, a hrozne. A navic v ty sedacce nemusite stale sedet jak prikovanej.

0/0
11.12.2016 21:35

M72i23c45h10a33l 97M84i19l89l70e31r 9296432599772

ale kdepak prikovanej.!!To si asi jeste neletel treba mezi Dubaji a Australii, 13-14 hodin (podle toho kterym smerem).

V letadle se chodi na prochazku, protahnout se ve foyeru nebo v prostoru u emergencnich vychodu. Cestujici jsou vyzyvani jak v palubnim casopisu tak v zabavnim systemu k pravidelnemu cviceni behem letu. Nekdo cvici v sedacce, jiny ve zminenych prostorach.

0/0
12.12.2016 11:54

M56i82c43h57a77l 65M82i75l40l23e47r 9626812819102

omlouvam se - cetl jsem "musite sedet" a teprve az kdyz jsem odeslal odpoved jsem videl, ze pises "nemusite sedet"

0/0
12.12.2016 11:55

T12o91m48á63š 88T96a84t21í64č89e61k 5440542680688

Když budou mít míň míst, třeba tam bude báreček, a to nejen pro first class.

0/0
12.12.2016 0:05
Foto

O39n87d84r75e76j 42B57o80c59e76k 1230445884278

Se divim že IDNES nenapsalo Quantas :-P;-D

+8/−1
11.12.2016 18:28

J89a50n 16S53ů17r93a 4905153953962

Ne každý dosahuje Vaší dokonalosti, pane Bočku.

+1/0
11.12.2016 20:04
Foto

O94n73d82r40e64j 39B12o92c78e54k 1120815714308

Už byste se mohl naučit aspoň pořádně mé jméno:-/

0/−1
11.12.2016 21:02

J46a54n 42S33ů19r74a 4135303183782

Omlouvám se.

+1/0
11.12.2016 21:03

P17a18v11e67l 41Z34a79t21l96o43u68k33a34l 4621891543808

"Půjde o první běžnou komerční linku, která nabídne cestujícím let mezi dvěma kontinenty bez přestupu."

Snad mezi "oběma", ne? Protože letů mezi DVĚMA kontinenty je pěkná řádka :)

+17/0
11.12.2016 18:22

J25a49n 24S44ů59r85a 4755513233242

ano, celou dobu píšeme o spojení Evropy a Austrálie a naši čtenáři si hned myslí, že píšeme o spojení Afrika - Antarktida. Ale snad jste s úpravou spokojen.

+4/−5
11.12.2016 20:07

A45d13a23m 34Ž73í37d37e96k 8415302365893

tohle bych nechtel zazit ... mimochodem rozum mi napovida, ze je ekologictejsi netahat sebou desitky tun paliva kolem zeme, a jeste omezit kapacitu aby to same palivo stacilo

co vlastne brani tankovani za letu u civilnich letadel? (krome vystroje letadla)

0/0
11.12.2016 17:39

P57e46t32r 74K62r28e78j23z18e52k 7969766

technicky by to dotankování za letu možné bylo,tohle se zatím dělá jen u vojenských letectev a jenom u některých, je to složité na pilotáž žádný autopilot,představte si,že by se tomu civilnímu letadlu nepodařilo dotankovat,tohle není řešení pro civilní letadla.

+5/0
11.12.2016 18:11

J68a60n 83S53e54m28i56k 4864257832659

asi to hlavne nebude uplne lacine- jedno letadlo navic ve vzduchu dotankuje kolik dopravaku? netusim, ale obavam se ze ne vic nez 2 az 3

0/0
11.12.2016 18:14

E76v47a 57D92r81o20z47d53o51v66á 7899747865165

Jeden kapitán dopravního letadla mi říkal, že tento nesmysl patří jen do amerických filmů.

0/0
11.12.2016 18:37

P61a54t55r24i33k 65Z98a79b48r70a55n57s23k88y 1871329595303

tankovani za letu ? kapitan cmelaka ne ? u voj. letadel bezna vec.mimochodem falklandy a odkud startoval ten vulcen ? :-)

0/0
11.12.2016 18:53

J96o61s77e29f 44Š71o91l97t33e86s 8304388210673

Ze 60. a 70. let? Protože už tehdy dotankovávali Američané své bombardéry za letu.

0/0
11.12.2016 19:41

L12u42k16á74š 14M29a34l19v78i69n85s12k47y 2668854803548

asi i to, že to je potenciálně nebezpečný manévr, např. v turbulencích se blbě trefuje do otvoru, prostě bezpečnost především. Řešením by bylo i častěji přistávat ale tam zase hovoří proti vyšší opotřebení letadla.

0/0
11.12.2016 18:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.